• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Drivus – pakiet usług biznesowych dla serwisów blacharsko-lakierniczych od firmy Axalta

Drivus – pakiet usług biznesowych dla serwisów  blacharsko-lakierniczych od firmy Axalta

 

Axalta (NYSE: AXTA), wiodący globalny dostawca lakierów ciekłych i proszkowych, wprowadziła na europejski rynek napraw powypadkowych nową markę usług biznesowych – Drivus. Marka powstała z myślą o szczególnych wyzwaniach, przed jakimi stają dzisiaj serwisy blacharsko-lakiernicze. Oferowane narzędzia i usługi pomagają zoptymalizować procesy, zidentyfikować i zredukować straty oraz podnieść kwalifikacje i efektywność pracowników.

Bart De Groof, Marketing and Strategy Director w Axalta Refnish na Europę, Bliski Wschód i Afrykę: „Mamy długą i bogatą historię współpracy z serwisami blacharsko-lakierniczymi, dlatego doskonale rozumiemy, jakie wyzwania spotykają na swojej drodze zarówno niezależne, jak i autoryzowane serwisy. Blisko współpracujemy z producentami OEM i wiemy, że zapotrzebowanie na tego typu usługi jest bardzo duże. Dzięki pakietowi usług, programom i specjalistycznemu doradztwu, które zostały specjalnie opracowane dla serwisów blacharsko-lakierniczych, Drivus pomaga serwisom przygotować się na przyszłość”.

drivus-logo-hor-blue-rgb-hr

Narzędzia i usługi Drivus powstały z myślą o optymalizacji wszystkich procesów stanowiących codzienny element pracy serwisu blacharsko-lakierniczego. Wdrożenie nowych rozwiązań pozwala pracować szybciej i mądrzej oraz przy lepszym wykorzystaniu zasobów. W rezultacie serwisy mogą poprawić wyniki finansowe i zdywersyfikować swoją ofertę. Koncepcja Drivus polega na promowaniu nieustannego rozwoju biznesu.

Drivus to marka patrząca przede wszystkim w przyszłość, dlatego też uważnie przyglądamy się istotnym trendom w branży napraw lakierniczych. Pomimo ogromnej presji, w tym sektorze jest wciąż mnóstwo możliwości rozwoju, które można zidentyfikować właśnie z pomocą Drivus” – dodaje Bart De Groof.

Usługi Drivus zostały stworzone w oparciu o 150 lat doświadczenia firmy Axalta w branży napraw blacharsko-lakierniczych. Intuicyjne narzędzia, dedykowane usługi, programy i specjalistyczne doradztwo zostały opracowane na podstawie rozległej wiedzy na temat budowania rentownego biznesu. Koncentrując się na konkretnych wyzwaniach, przed jakimi stoją serwisy, Drivus pozwala zwiększać wydajność pracy i podnosić zyski.

Więcej informacji o marce Drivus można znaleźć na stronie www.drivus.pl.

Zobacz również
  • Roberlo zwiększa swoją obecność w Polsce

    Otwarcie nowej spółki zależnej odzwierciedla nastawienie firmy na wzrost lokalnej obecności. Znana z najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie systemów lakierniczych zarówno samochodowych jak i przemysłowych, Roberlo dąży do konsolidacji i wzmocnienia swojej obecności w Polsce. Powstanie …

    Roberlo zwiększa swoją obecność w Polsce
  • Cieniowanie – czy to trudny proces?

      Zanim przejdziemy do oceny trudności procesu cieniowania – parę słów wstępu. Z koniecznością cieniowania najczęściej spotykamy się w sytuacji, kiedy dochodzi do uszkodzenia lakierowanych elementów poszycia zewnętrznego (np. zderzaków, błotników przednich, drzwi przednich, drzwi …

    Cieniowanie – czy to trudny proces?
  • Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach

    Z uwagi na obchodzony w  dniu 22 kwietnia 2024 r. Dzień Ziemi pozwoliłam sobie na prawną analizę tematu, który choć z nazwy sugeruje inicjatywę proekologiczną, to w rzeczywistości stał się kolejnym argumentem ubezpieczycieli do pomniejszania …

    Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach
  • AkzoNobel kontynuuje wzrost wolumenów i marż w segmencie farb oraz powłok

    Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q1 2024   Najważniejsze informacje Q1 2024 (w porównaniu z Q1 2023) Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży zarówno w segmencie farb, …

    AkzoNobel kontynuuje wzrost wolumenów i marż w segmencie farb oraz powłok
  • AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji

    AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …

    AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się
x