• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Moja firma

  • Komu na tym zależy…

    Panie… komu na tym zależy? Taka odpowiedź usłyszałem kiedy zaproponowałem wydawałoby się racjonalne zmiany technologiczne i organizacyjne w serwisie blacharsko-lakierniczym. Pytanie retoryczne, które nie było niestety dla mnie zaskoczeniem, to przejaw braku chęci rozwoju, poszukiwania …

    Komu na tym zależy…
  • Marketing w firmie: dobre narzędzie do Google dla firm działających lokalnie

    Dzięki nowym możliwościom jakie udostępnia Google da firm działających lokalnie firmy te poprzez wpisy i publikacje informacji w profilu firmy mogą teraz nawiązywać kontakt z potencjalnymi i dotychczasowymi klientami. Wszystkie te publikacje widoczne są nie …

    Marketing w firmie: dobre narzędzie do Google dla firm działających lokalnie
  • Znajomość klienta pomaga warsztatom przygotować się na przyszłość

    Branża napraw powypadkowych przechodzi konsolidację. Mniej graczy sprawuje kontrolę nad tym, dokąd trafiają uszkodzone pojazdy. Dlatego też warsztaty powinny lepiej przygotować się na przyszłość. Jednym ze sposobów na to, jest uważne słuchanie klientów – tłumaczy …

    Znajomość klienta pomaga warsztatom przygotować się na przyszłość
  • Cromax pomaga warsztatom stanąć na nogi

    Stopniowe znoszenie restrykcji związanych z epidemią koronawirusa w Polsce oznacza, że warsztaty lakiernicze powoli wracają do pracy. W wielu krajach zaleca się unikać transportu publicznego, co sugeruje, że w najbliższym czasie będziemy częściej wybierać samochód. To z kolei …

    Cromax pomaga warsztatom stanąć na nogi
  • 5 sposobów na zrównoważony rozwój warsztatu

    Spies Hecker pomaga warsztatom chronić środowisko i zmniejszać zużycie energii. Joachim Hinz, Spies Hecker Brand Manager na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, omawia znaczenie zrównoważonego rozwoju.   Środowisko naturalne – klucz do zrównoważonego rozwoju – musi stawić …

    5 sposobów na zrównoważony rozwój warsztatu
  • Organizacja serwisu cz.2

    Warto zastanowić się na co należy zwrócić szczególną uwagę podczas procesu likwidacji szkody. Samochód, który uległ kolizji drogowej zostaje przeważnie przetransportowany do warsztatu blacharskiego, który ma się zająć jego naprawą. Kolizja zdarza się zawsze w …

    Organizacja serwisu cz.2
  • Przychodzi komornik do lakiernika. Długi klienta.

    Długi to normalna rzecz. Przy przyjmowaniu samochodu do naprawy nie badamy raczej wypłacalności jego właściciela, a wystarczającym zabezpieczeniem jest dla nas zaliczka za naprawę. Może się jednak zdarzyć tak, że z powodu długów naszego klienta …

    Przychodzi komornik do lakiernika. Długi klienta.
  • Nowe problemy warsztatów blacharsko-lakierniczych i wypożyczalni na rynku likwidacji szkód?

    Zeszły rok przyniósł poważny wysiłek branży serwisów blacharsko-lakierniczych, wypożyczalni samochodów i kancelarii prawnych dla zablokowania projektu ustawy o świadczeniu usług w zakresie dochodzenia roszczeń odszkodowawczych wynikających z czynu niedozwolonego (numer druku VIII kadencji: 3136). Można …

    Nowe problemy warsztatów blacharsko-lakierniczych i wypożyczalni na rynku likwidacji szkód?
  • Organizacja serwisu cz.1

    Proces likwidacji szkody obejmuje wiele etapów i czynności, które muszą być zaplanowane, zorganizowane oraz wykonane w sposób zgodny z technologią producenta pojazdu oraz wymogami stawianymi przez klienta. Dla realizacji tych celów niezbędna jest odpowiednia organizacja …

    Organizacja serwisu cz.1
  • BDO – czyli od 1 stycznia 2020 nowe obowiązki w zakresie odpadów.

    24 stycznia 2018 r. uruchomiony został przez Ministerstwo Środowiska (obecne Ministerstwo Klimatu) elektroniczny rejestr-BDO, o którym mowa w ustawie o odpadach. Wpisowi do tego rejestru podlegają wszystkie podmioty działające w zakresie gospodarowania odpadami. Rejestr BDO …

    BDO – czyli od 1 stycznia 2020 nowe obowiązki w zakresie odpadów.
  • Nowe rozwiązania prawne na zatory płatnicze

    Autorem artykułu jest Małgorzata Miller, radca prawny w M. Krotoski Adwokaci i Radcy Prawni sp. k., od kilku lat świadcząca usługi prawne dla branży motoryzacyjnej, członek Stowarzyszenia Prawników Rynku Motoryzacyjnego.   W dniu 6 sierpnia …

    Nowe rozwiązania prawne na zatory płatnicze
  • O czym warto pamiętać przed otwarciem własnego serwisu usług napraw pojazdów?

    Decyzja o rozpoczęciu działalności w sferze świadczenia usług napraw pojazdów to nie tylko budowa obiektu. Zanim serwis zacznie zarabiać na usługach w nim świadczonych musi być przeprowadzony wieloetapowy proces wymagający ogromnego nakładu pracy doświadczonych ekip …

    O czym warto pamiętać przed otwarciem własnego serwisu usług napraw pojazdów?
  • Sąd Najwyższy po stronie warsztatów przyjmujących cesje

    Sąd Najwyższy w uchwale z dnia 29 maja 2019 roku, sygn. akt III CZP 68/18 wydanej w składzie siedmiu sędziów uznał prawo podmiotów skupujących wierzytelności o odszkodowanie za szkodę komunikacyjną do żądania pokrywania z OC …

    Sąd Najwyższy po stronie warsztatów przyjmujących cesje
Strona 1 z 412Ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się