• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Moja firma

  • Nielegalne oprogramowanie w warsztacie – dlaczego to się nie opłaca?

    W dzisiejszych czasach warsztaty nie mogą się obejść bez złożonych i zaawansowanych urządzeń diagnostycznych i serwisowych, które pracują w oparciu o programy komputerowe, co wiąże się jednak z dodatkowymi kosztami. Niestety zdarza się, że właściciele …

    Nielegalne oprogramowanie w warsztacie – dlaczego to się nie opłaca?
  • Jak przygotować plan marketingowy?

      Prowadząc własny biznes stajemy wielokrotnie wobec dylematów związanych z jego rozwojem. Dobry manager, osoba zarządzająca biznesem musi znaleźć złoty środek pomiędzy brakiem inwestycji, który prowadzi do wypadnięcia firmy z rynku a przeinwestowaniem, które prowadzi …

    Jak przygotować plan marketingowy?
  • Jakie korzyści możemy osiągnąć przystępując do sieci naprawczej?

        Funkcjonowanie rynku bez zorganizowanych sieci naprawczych to już przeszłość. Brak takich sieci nie pozwalało na bezproblemowe i skuteczne likwidowanie szkody przy możliwie najniższym koszcie bez niepożądanego obniżenia jakości naprawy. Powodem jest rozbieżność interesów …

    Jakie korzyści możemy osiągnąć przystępując  do sieci naprawczej?
  • HERKULES PARTNER – wsparcie dla warsztatu

    Likwidacja szkód komunikacyjnych oraz inne naprawy karoserii wymagają bardzo szerokiej wiedzy, jak i wdrożenia odpowiednich technologii. Dotyczy to zarówno prac blacharskich oraz lakierniczych. W przypadku czynności typowo blacharskich wymagania rosną w bardzo dużym tempie i …

    HERKULES PARTNER – wsparcie dla warsztatu
  • Odszkodowanie z OC sprawcy bez VAT – uchwała Sądu Najwyższego

    Leasing to umowa cywilnoprawna zawierana pomiędzy leasingodawcą (finansującym) a leasingobiorcą (korzystającym). Polega na tym, że firma leasingowa oddaje daną rzecz w użytkowanie leasingobiorcy w zamian za ustaloną w umowie opłatę uiszczaną co miesiąc. Umowę leasingu …

    Odszkodowanie z OC sprawcy bez VAT – uchwała Sądu Najwyższego
  • Prowadzisz zakład blacharski lub lakierniczy? Daj się znaleźć w sieci

    Rok 2020 na pewno wpisze się jako pamiętna data w historii świata. Zamieszanie wprowadzone przez COVID-19 w tak wielu dziedzinach życia ma bardzo różne konsekwencje. Jedną z nich jest zauważony przez ekspertów od nowych mediów …

    Prowadzisz zakład blacharski lub lakierniczy? Daj się znaleźć w sieci
  • Wymierny wzrost wydajności pracy dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Cromax

    – Innowacyjne i wspierające wydajność rozwiązania marki Cromax, globalnej marki renowacyjnej firmy Axalta, wiodącego globalnego dostawcy lakierów ciekłych i proszkowych, obejmują m.in. platformę ChromaConnect oraz system Ultra Performance Energy, opracowane specjalnie z myślą o warsztatach lakierniczych. Głównym celem …

    Wymierny wzrost wydajności pracy  dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Cromax
  • Co tam piszczy w lakiernictwie?

    Czymkolwiek człowiek by się nie zajmował, musi wiedzieć, co robi, po co to robi i jakim sposobem. Dotyczy to wszelkiej działalności zawodowej i hobbystycznej, dowolnej profesji, w tym również lakiernictwa. W „Księdze cytatów z polskiej …

    Co tam piszczy w lakiernictwie?
  • Komputer i oprogramowanie w lakiernictwie

    Czy jest niezbędne posiadanie systemu komputerowego wspierającego działania lakiernicze w małym warsztacie? Digitalizacja czyli wykorzystanie wszystkich możliwości systemów komputerowych ma sens w firmach o dużej liczbie napraw, w której decyduje minimalizacja czasu pobytu w warsztacie …

    Komputer i oprogramowanie w lakiernictwie
  • Komu na tym zależy…

    Panie… komu na tym zależy? Taka odpowiedź usłyszałem kiedy zaproponowałem wydawałoby się racjonalne zmiany technologiczne i organizacyjne w serwisie blacharsko-lakierniczym. Pytanie retoryczne, które nie było niestety dla mnie zaskoczeniem, to przejaw braku chęci rozwoju, poszukiwania …

    Komu na tym zależy…
  • Marketing w firmie: dobre narzędzie do Google dla firm działających lokalnie

    Dzięki nowym możliwościom jakie udostępnia Google da firm działających lokalnie firmy te poprzez wpisy i publikacje informacji w profilu firmy mogą teraz nawiązywać kontakt z potencjalnymi i dotychczasowymi klientami. Wszystkie te publikacje widoczne są nie …

    Marketing w firmie: dobre narzędzie do Google dla firm działających lokalnie
  • Znajomość klienta pomaga warsztatom przygotować się na przyszłość

    Branża napraw powypadkowych przechodzi konsolidację. Mniej graczy sprawuje kontrolę nad tym, dokąd trafiają uszkodzone pojazdy. Dlatego też warsztaty powinny lepiej przygotować się na przyszłość. Jednym ze sposobów na to, jest uważne słuchanie klientów – tłumaczy …

    Znajomość klienta pomaga warsztatom przygotować się na przyszłość
  • Cromax pomaga warsztatom stanąć na nogi

    Stopniowe znoszenie restrykcji związanych z epidemią koronawirusa w Polsce oznacza, że warsztaty lakiernicze powoli wracają do pracy. W wielu krajach zaleca się unikać transportu publicznego, co sugeruje, że w najbliższym czasie będziemy częściej wybierać samochód. To z kolei …

    Cromax pomaga warsztatom stanąć na nogi
Strona 1 z 512Ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się