Otwarcie nowej spółki zależnej odzwierciedla nastawienie firmy na wzrost lokalnej obecności. Znana z najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie systemów lakierniczych zarówno samochodowych jak i przemysłowych, Roberlo dąży do konsolidacji i wzmocnienia swojej obecności w Polsce.
Powstanie Roberlo Poland jest inicjatywą strategiczną mającą na celu rozbudowę sieci dystrybucji i dywersyfikację portfela oferty. Ta ekspansja jeszcze bardziej umacnia reputację Roberlo jako światowego lidera w dziedzinie kompleksowych rozwiązań napraw lakierniczych wykorzystujących najnowocześniejszą technologię.
Celem Roberlo Poland jest dostarczanie elastycznych rozwiązań dostosowanych do specyficznych potrzeb polskich klientów i użytkowników, co podkreśla niezachwiane zaangażowanie Roberlo w satysfakcję klientów i efektywność operacyjną.
Llorenç Juher, dyrektor generalny Roberlo, zauważa: „Polska niezmiennie jest dla Roberlo kluczowym rynkiem europejskim. Wraz z utworzeniem Roberlo Poland będziemy bardziej dostępni dla naszych klientów, uzyskując głębszy wgląd w ich wymagania i preferencje.” Tomasz Krupa, Menedżer Sprzedaży Roberlo Poland stwierdza: „Naszym głównym celem jest zaoferowanie polskim klientom szerokiego dostępu do kompleksowych i nowoczesnych rozwiązań lakierniczych, których marka Roberlo jest synonimem”.
Powstanie Roberlo Poland stanowi kamień milowy dla firmy, podkreślając jej zaangażowanie w umacnianie swojej pozycji rynkowej i zapewnianie doskonałości zarówno w ofercie produktów, jak i świadczeniu usług.
Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q1 2024 Najważniejsze informacje Q1 2024 (w porównaniu z Q1 2023) Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży zarówno w segmencie farb, …
AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …
Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …
Wśród samochodów zasługujących na miano kultowych jedno z ważniejszych miejsc zajmuje brytyjski Mini. Zaprojektowany w drugiej połowie lat 50. ubiegłego wieku produkowany był do końca stulecia. Dziś ten ceniony przez kolekcjonerów klasyk w Wielkiej Brytanii …
Patrycjusz Gaj, jeden z liderów lakiernictwa customowego w Polsce, podzielił się z Czytelnikami Lakiernika swoimi wrażeniami z Japonii, gdzie odbywa się Yokohama Hot Rod Custom Show. Japonia i jej motoryzacja, to bardzo ciekawy temat, nie …