•Jak i gdzie szukać oszczędności w prowadzeniu serwisu mechanicznego i/lub blacharsko-lakierniczego?
•Czy serwis stać na udzielanie klientom rabatów? Jak wyliczyć rabat by zarobić?
•Jak zarządzać serwisem przy zbyt małym popycie na jego usługi?
•Jak prawidłowo wyliczyć koszty serwisu i stawkę za robociznę?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań dotyczących sfery ekonomiczno-finansowej serwisu motoryzacyjnego uzyskacie Państwo biorąc udział w tym szkoleniu.
Szkolenie kierowane jest do właścicieli i osób zarządzających serwisami w małych i średnich firmach motoryzacyjnych.
Szczególnie polecamy udział w tym szkoleniu osobom, które nie mają możliwości bieżącego pozyskiwania analitycznych danych ekonomicznych z prowadzonej działalności.
Zapraszamy osoby z firm rozliczających się z fiskusem w oparciu zarówno o księgi rachunkowe jak i podatkową książkę przychodów i rozchodów.
Szkolenie nie jest przeznaczone dla księgowych.
Szkolenie wymaga aktywności uczestników i jest prowadzone częściowo metodą zajęć interaktywnych i ćwiczeń obrazujących praktyczne zastosowanie przekazywanej wiedzy.
Powyższe szkolenie to kompendium wiedzy dla osób na co dzień zarządzających serwisem jak i dla tych którzy do takiego stanowiska pretendują. Udział w szkoleniu gwarantuje pozyskanie wiedzy, którą każdy z uczestników jest wstanie zastosować w pracy od razu po szkoleniu! Usystematyzowanie wiedzy jak i ćwiczenia na konkretnych przykładach dają gwarancję najwyższej jakości szkolenia.
Poznaj prowadzącego szkolenie TUTAJ
„(…)Podnoszenie kwalifikacji i ciągłe doskonalenie się jest podstawowym czynnikiem budowania przewagi konkurencyjnej w środowisku warsztatów.”- Roman Kantorski, Prezes Polskiej Izby Motoryzacji.
Serdecznie zapraszam!
WARUNKI UCZESTNICTWA:
590 zł* – od osoby
530 zł* – od osoby w przypadku wysłania zgłoszenia do 21.02.2014
500 zł* – od osoby, dla członków Polskiej Izby Motoryzacji
*Cena obejmuje prelekcje, materiały, przerwy kawowe i obiad
*Do podanych cen należy doliczyć 23% VAT
Pełen program szkolenia i Formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ
Wypełniony formularz należy odesłać na nr fax (22) 350-7-350 lub scanem na adres email: bloch@pim.pl
Osoba odpowiedzialna za projekt:
Agnieszka Błoch; bloch@pim.pl ; kom. 600 829 807
Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q1 2024 Najważniejsze informacje Q1 2024 (w porównaniu z Q1 2023) Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży zarówno w segmencie farb, …
AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …
Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …
Wśród samochodów zasługujących na miano kultowych jedno z ważniejszych miejsc zajmuje brytyjski Mini. Zaprojektowany w drugiej połowie lat 50. ubiegłego wieku produkowany był do końca stulecia. Dziś ten ceniony przez kolekcjonerów klasyk w Wielkiej Brytanii …
Patrycjusz Gaj, jeden z liderów lakiernictwa customowego w Polsce, podzielił się z Czytelnikami Lakiernika swoimi wrażeniami z Japonii, gdzie odbywa się Yokohama Hot Rod Custom Show. Japonia i jej motoryzacja, to bardzo ciekawy temat, nie …