• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Nowa strona axaltaracing.com z nowościami ze świata wyścigów

Nowa strona axaltaracing.com z nowościami ze świata wyścigów

Firma Axalta (NYSE: AXTA) ogłosiła uruchomienie nowej strony Axalta Racing, która dla każdego fana wyścigów stanowi źródło najnowszych informacji i doniesień dotyczących globalnych partnerów firmy ze świata wyścigów.

Wśród partnerów firmy są takie zespoły jak: Mercedes-AMG Petronas Motorsport (broniący tytułu Mistrza Świata F1 w klasyfikacji konstruktorów), Hendrick Motorsports (12-krotny zwycięzca pucharu NASCAR w klasyfikacji właścicieli), Movistar Yamaha MotoGP (7-krotny zdobywca tytułu Mistrza Świata w wyścigach motocyklowych), Ford Chip Ganassi Racing (8-krotny zwycięzca wyścigu Rolex 24 At Daytona) i wiele innych.

„Jesteśmy niezwykle podekscytowani uruchomieniem strony axaltaracing.com, która oferuje klientom, pracownikom, partnerom i fanom wyścigów z całego świata kompleksowy wybór informacji od partnerów Axalty z branży wyścigowej” – mówi Joseph McDougall, Executive Vice President and President Global Refinish and EMEA. „To naprawdę wyjątkowa strona, która oferuje fanom z całego świata wiadomości z kilkunastu serii wyścigowych. Co więcej, możemy zajrzeć za kulisy wyścigów”.

„Prawie 30-letnie zaangażowanie firmy Axalta w sporty motorowe to przede wszystkim praca nad połączeniem osiągów ze stylem i charakterem danej dyscypliny” – kontynuuje McDougall. „I dokładnie to chcemy na tej stronie prezentować. Lakiery Axalta zdobią pojazdy mistrzów, a strona axaltaracing.com odzwierciedla nasze zaangażowanie we współpracę z partnerami, zespołami i kierowcami ze wszystkich serii, w których jesteśmy obecni”.

Axalta jest obecna na torach wyścigowych od początku lat 90tych. W 1992 r. firma nawiązała współpracę z zespołem Hendrick Motorsports oraz Jeffem Gordonem. Współpraca ta trwa do dziś, a w międzyczasie firma zaangażowała się w serie wyścigowe z całego świata, takie jak: F1, MotoGP, IMSA, WEC, Snocross i NHRA Pro Stock, jak również konkurencje w Meksyku, Brazylii, Kolumbii i Argentynie.

Na nowej stronie poświęconej sportom motorowym będą regularnie pojawiać się wywiady prowadzone przez Jeffa Gordona, legendarnego kierowcę i czterokrotnego zwycięzcę pucharu NASCAR, który zabierze fanów w podróż dookoła świata przedstawiając najpopularniejszych kierowców, szefów zespołów oraz znane osobowości ze świata wyścigów. Na stronie axaltaracing.com będziemy także prezentować nowe projekty graficzne pojazdów wyścigowych oraz historie stojące za wyglądem tych najbardziej kultowych. Będzie też miejsce na nowości dotyczące technologii Axalta, informacje zza kulis ze świata sportów samochodowych i motocyklowych oraz cotygodniowe podsumowania wyścigów z całego świata.

„W świecie wyścigów trzeba się ciągle doskonalić” – powiedział McDougall. „Po przekroczeniu linii mety Twoja konkurencja już zna wszystkie twoje sztuczki. Dlatego przed kolejnym weekendem musisz ponownie wprowadzić nowe udoskonalenia. To nieustanne poprawianie osiągów idealnie pasuje do koncepcji i wartości firmy Axalta. Możliwość poznawania nowych technologii oraz dzielenie z naszymi partnerami pasji do wygrywania przynosi firmie ogromne korzyści”.

„Będziemy regularnie aktualizować stronę i mamy nadzieję, że użytkownicy będą do niej wracać, żeby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami” – kończy McDougall. „Bardzo cieszymy się, że nasi klienci i fani będą mieli kontakt z firmą Axalta w niespotykany dotąd sposób oraz że będą mogli jeszcze bliżej śledzić nasze osiągi”.

Obejrzyj film Axalta Racing z okazji uruchomienia portalu oraz odwiedź stronę axaltaracing.com, aby być na bieżąco z najnowszymi doniesieniami ze świata wyścigów.

 

 

O Axalta 

 

Axalta jest wiodącą światową firmą koncentrującą się wyłącznie na materiałach lakierniczych, która oferuje swoim klientom innowacyjne, kolorowe, piękne i niezawodne rozwiązania. Nasze lakiery przeznaczone są dla producentów samochodów, warsztatów renowacyjnych zajmujących się naprawą samochodów osobowych i dostawczych, dostawców silników elektrycznych i rurociągów oraz branży budowlanej i projektowane są z myślą o zapobieganiu korozji, zwiększaniu wydajności i zapewnianiu trwałości powlekanych powierzchni. Bazując na ponad 150 latach doświadczeń w branży lakierniczej, 14 000 pracowników firmy Axalta stale poszukuje sposobów, by jeszcze lepiej służyć ponad 100 000 klientów w 130 krajach, oferując im najlepsze systemy lakiernicze i techniki ich aplikacji. Więcej informacji na naszej stronie internetowej axalta.pl i na Twitterze @Axalta oraz na LinkedIn.

 

Zobacz również
  • Indian. Pomysł i wykonanie

    Kilka kilometrów na południe od Mielca leży miejscowość Kiełków. Tam od kilkunastu lat Wojciech Burek prowadzi warsztat blacharsko-lakierniczy. Jest miłośnikiem samochodów amerykańskich, off-roadu i.. swojej pracy. Lakiernictwo przez lata zmieniło się w hobby, którym zaraził …

    Indian. Pomysł i wykonanie
  • AkzoNobel kontynuuje wzrost wolumenów i marż w segmencie farb oraz powłok

    Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q1 2024   Najważniejsze informacje Q1 2024 (w porównaniu z Q1 2023) Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży zarówno w segmencie farb, …

    AkzoNobel kontynuuje wzrost wolumenów i marż w segmencie farb oraz powłok
  • Połysk na cały sezon

    Wiele tekstów dotyczących prac szkutniczych poświęconych jest zabezpieczeniom dna jachtów przed osmozą i porastaniem. Znacznie mniej porad można znaleźć w kontekście pielęgnacji obszarów nad linią wody. Spróbujemy dziś przyjrzeć się temu tematowi i odpowiedzieć na …

    Połysk na cały sezon
  • AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji

    AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …

    AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji
  • Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego

    Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …

    Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się
x