• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Axalta prezentuje zaawansowane, nowatorskie lakiery do pojazdów autonomicznych na targach SURCAR 2021 w Cannes

Axalta prezentuje zaawansowane, nowatorskie lakiery do pojazdów autonomicznych na targach SURCAR 2021 w Cannes

Mercedes-Benz i Axalta wspólnie wygłaszają prezentację na temat optymalizacji systemów lakierniczych i powłok do tworzyw sztucznych pod kątem radarów działających z częstotliwością 77 GHz

 

 

BAZYLEA, Szwajcaria –2 lipca 2021 r. – Axalta (NYSE: AXTA), wiodący globalny dostawca lakierów ciekłych i proszkowych, prezentuje swoje lakiery samochodowe dla rozwijającego się rynku pojazdów autonomicznych podczas 31. konferencji SURCAR, poświęconej lakiernictwu samochodowemu. Wydarzenie odbywa się w Cannes w dniach 1–2 lipca 2021 r. i gromadzi ekspertów i influencerów z branży motoryzacyjnej i lakierniczej z całego świata. W ramach globalnego zaangażowania w tworzenie coraz bardziej zrównoważonych rozwiązań transportowych motywem przewodnim tegorocznej konferencji SURCAR są pojazdy elektryczne oraz autonomiczne.

Hassine Sioud, Group Vice President, Mobility w Axalta na Europę, Bliski Wschód i Afrykę: „Wraz z ewolucją mobilności pojawia się potrzeba stosowania zaawansowanych lakierów, które poza walorami estetycznymi i ochroną sprzyjają także ekonomii pracy silników i podzespołów elektrycznych, a także m.in. ułatwiają projektowanie pojazdów, nawigację oraz dbają o bezpieczeństwo pasażerów”.

 

Marka Axalta Mobility Coatings, która narodziła się w kwietniu 2021 roku i skupia się na nowych rynkach transportowych, m.in. pojazdach autonomicznych i elektrycznych,  aktywnie uczestniczy w konferencji SURCAR. Eksperci firmy prezentują zaawansowane właściwości lakierów Axalta dla ewoluującej branży transportowej.

Pokazują rownież jak najnowsze technologie powlekania wpływają na działanie czujników stosowanych w pojazdach autonomicznych.

 

Dr Neil Murphy, Color Science Team Manager w Axalta, który specjalizuje się w produktach dla samochodów autonomicznych, wygłasza wraz z ekspertami firmy Mercedes-Benz prezentację na temat systemów lakierniczych i powłok do tworzyw sztucznych dopasowanych do czujników radarowych operujących z częstotliwością 77 GHz. Prelegenci podkreślają, jak ważne jest modelowanie wielowarstwowe do szacowania skuteczności radarów, maksymalizacji transmisji fal emitowanych przez radar i minimalizacji refleksyjności powłok. Omawiają także zagadnienie optymalizacji powlekanych części z tworzyw sztucznych pod kątem bezpiecznej i skutecznej pracy czujników.

 

Czujniki w samochodach stanowią kluczowy element różnych systemów, np. asystenta pasa ruchu, systemu wykrywania kolizji, aktywnego tempomatu czy systemu ostrzegania o pojazdach w martwym punkcie. Axalta blisko współpracuje z ekspertami firmy Mercedes-Benz: fizykami, chemikami, projektantami i kolorystami nad systemami modelowania pracy radarów, dzięki którym możliwe będzie tworzenie narzędzi zaspokajających coraz bardziej złożone potrzeby rynku pojazdów autonomicznych.

axalta_brilliantly_fast_2021_calendar_january

 

Wyniki badań nad systemami lakierowania nadwozia i tworzyw sztucznych zostały zaprezentowane podczas warsztatów: Nowe materiały i procesy lakiernicze, które odbyły się 1 lipca w Hotelu Barriere Le Majestic. Raport będzie też dostępny online. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.surcar-europe.com.

 

Więcej informacji na temat marki Axalta Mobility Coatings można znaleźć na stronie www.axalta.com/mobility.

 

O Axalta

Axalta jest światowym liderem branży materiałów lakierniczych oferująca swoim klientom innowacyjne, kolorowe, piękne i stabilne rozwiązania. Nasze produkty i systemy przeznaczone są do zastosowań na pojazdy osobowe, użytkowe oraz dla celów renowacyjnych, a także na silniki elektryczne, fasady budynków i inne obiekty przemysłowe. Lakiery zostały zaprojektowane z myślą o zapobieganiu korozji, zwiększaniu wydajności i zapewnianiu trwałości powlekanych powierzchni. Bazując na ponad 150 latach doświadczeń w branży lakierniczej, globalny zespół Axalta stale poszukuje sposobów, by jeszcze lepiej obsłużyć ponad 100 000 klientów w 130 krajach, oferując im najlepsze systemy lakiernicze i techniki ich aplikacji. Więcej informacji na naszej stronie internetowej axalta.pl i na Twitterze @Axalta.

 

 

Zobacz również
  • Cieniowanie – czy to trudny proces?

      Zanim przejdziemy do oceny trudności procesu cieniowania – parę słów wstępu. Z koniecznością cieniowania najczęściej spotykamy się w sytuacji, kiedy dochodzi do uszkodzenia lakierowanych elementów poszycia zewnętrznego (np. zderzaków, błotników przednich, drzwi przednich, drzwi …

    Cieniowanie – czy to trudny proces?
  • Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach

    Z uwagi na obchodzony w  dniu 22 kwietnia 2024 r. Dzień Ziemi pozwoliłam sobie na prawną analizę tematu, który choć z nazwy sugeruje inicjatywę proekologiczną, to w rzeczywistości stał się kolejnym argumentem ubezpieczycieli do pomniejszania …

    Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach
  • AkzoNobel kontynuuje wzrost wolumenów i marż w segmencie farb oraz powłok

    Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q1 2024   Najważniejsze informacje Q1 2024 (w porównaniu z Q1 2023) Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży zarówno w segmencie farb, …

    AkzoNobel kontynuuje wzrost wolumenów i marż w segmencie farb oraz powłok
  • AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji

    AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …

    AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji
  • Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego

    Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …

    Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się
x