12 maja zakończyło się głosowanie na Złoty Medal Wybór Konsumentów. Już miesiąc przed targami internauci mogli oddawać swoje głosy na produkt, który ich zdaniem był najbardziej innowacyjny i najlepiej przyczyniał się do usprawnienia pracy zakładów funkcjonujących w obrębie napraw i kosmetyki pojazdów. Do rywalizacji stanęło 9 urządzeń. Do głosów internetowych dołączyły również te oddawane podczas Targów Techniki Motoryzacyjnej przez zwiedzających. Za pomocą specjalnej aplikacji zainstalowanej na ekranach dotykowych w Strefie Mistrzów targowi goście mogli wskazać swoje zwycięskie typy.
Największe uznanie użytkowników zyskała STACJA.SQL wyprodukowana przez firmę NORCOM Norbert Jezierski z Poznania i przeznaczona do wspomagania pracy Stacji Kontroli Pojazdów. Jest to program przyjazny diagnoście, bazy danych oparte są na szybkim i wydajnym serwerze Microsoft SQL, zaś cały system gwarantuje bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa. Jego zaletą jest także możliwość pracy terminalowej, rozbudowany moduł danych technicznych i rozkodowania numerów VIN oraz zintegrowana wysyłka wiadomości SMS.
Podczas Ogólnopolskiego Kongresu Serwisów Naprawczych w Uniejowie zainaugurowano działalność nowego narzędzia, stworzonego przez sekcję blacharsko-lakierniczą …
Z ogromnym entuzjazmem ogłoszono zwycięzców tegorocznej, jubileuszowej X edycji Ogólnopolskiego Turnieju Młodych Lakierników. Wydarzenie, które …
Firma TROTON po raz 21. z rzędu została wyróżniona prestiżowym tytułem „Przedsiębiorstwo Fair Play”. To …