
Standox rozszerza swój popularny asortyment produktów w sprayu. Produkt Standox SprayMax
1K Primer Filler U3010, który jest już dostępny na rynku w dwóch odcieniach szarości: jasnym i ciemnym, będzie również dostępny w kolorze czarnym oraz białym. Technologia SprayMax umożliwia otrzymanie wyników podobnych do tych, które osiągalne są przy zastosowaniu pistoletu lakierniczego. Szereg opatentowanych innowacji, w tym nowy zawór umożliwiający rozpylanie w formie szerokiego strumienia oraz nowy sposób aplikacji zapewniają uzyskanie równomiernej grubości lakieru.
Wprowadzenie produktu Standox 1K Primer Filler U3010 w kolorze białym i czarnym pozwoli na doskonałą jakość renowacji pojazdów w bardzo ciemnych lub bardzo jasnych kolorach, które są obecnie preferowane przez nabywców samochodów.
Dostępny w sprayu podkład Standox 1K Primer Filler U3010 umożliwi warsztatom wykonywanie drobnych napraw lakierniczych, przeszlifowanych elementów, jak również miejsc, które są trudnodostępne, jak na przykład bagażnik samochodu czy komora silnika. Aplikacja przebiega szybko, jednocześnie ograniczając koszty. Nie wymaga stosowania sprężonego powietrza i pistoletu lakierniczego. Puszki zawierają oryginalny produkt marki Standox, na którym polegają warsztaty lakiernicze. Podkład SprayMax 1K Primer Filler U3010 umożliwia osiągnięcie wysokiej jakości efektów, podobnie jak w przypadku użycia pistoletu lakierniczego.
Technologia SprayMax zapewnia stałe ciśnienie rozpylania, co oznacza, że wydajność jest znacznie wyższa niż w przypadku tradycyjnych aerozoli. Ciśnienie pozostaje stałe aż do chwili gdy pojemnik zostanie całkowicie opróżniony.
Zainteresowane warsztaty lakiernicze powinny skontaktować się ze swoim lokalnym przedstawicielem Standox.

Listopad 2025 – AkzoNobel nadaje ton przyszłości mobilności dzięki Rhythm of Blues™ – Kolorowi Roku …

XI edycja Ogólnopolskiego Turnieju Młodych Lakierników (OTML) przeszła do historii. W finałowej rywalizacji udział wzięło …

Intensywne zmiany technologiczne, presja ekonomiczna oraz rosnące oczekiwania klientów – to trzy główne siły, które …
