Głównym punktem części konferencyjnej był przeprowadzony pod koniec 2013 roku rebranding, którego efektem było wprowadzenie na rynek marki Cromax wraz z jej nową tożsamością wizualną i charakterem.
Wśród Gości znaleźli się Autoryzowani Dystrybutorzy Cromax z całej Polski, zespoły techniczno-sprzedażowe marki oraz przedstawiciele Axalta Coating Systems.
Na powitanie, z rąk Roberta Wysockiego, Dyrektora Zarządzającego Axalta Coating Systems w Polsce oraz Marcina Walczaka Koordynatora marki Cromax każdy Autoryzowany Dystrybutor otrzymał certyfikat, będący znakiem przynależności do globalnej sieci dystrybucji Cromax.
Z dużym zainteresowaniem przyjęte zostały przedstawione podczas konferencji wyniki badań konsumenckich, zawierające informacje rynkowe, w tym dotyczące specyfiki branży lakierniczej oraz szczegółowo opisujące zachowania konsumentów charakterystyczne dla sektora usług blacharsko-lakierniczych.
Dane makroekonomiczne, analiza rynku motoryzacyjnego oraz pozycjonowanie marek lakierniczych – to tylko wybrane zagadnienia poruszone w czasie części konferencyjnej.
Ponadto, na uwagę zasługuje wystąpienie Damiana Miszudy, Autoryzowanego Dystrybutora Cromax z Piekar Śląskich, który podzielił się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi rynku, działalności operacyjnej i współpracy z marką Cromax.
A wieczorem… Wspólna zabawa i liczne konkursy, którym towarzyszył wszechobecny motyw przewodni: biało-czerwone logo marki Cromax.
Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q1 2024 Najważniejsze informacje Q1 2024 (w porównaniu z Q1 2023) Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży zarówno w segmencie farb, …
AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …
Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …
Wśród samochodów zasługujących na miano kultowych jedno z ważniejszych miejsc zajmuje brytyjski Mini. Zaprojektowany w drugiej połowie lat 50. ubiegłego wieku produkowany był do końca stulecia. Dziś ten ceniony przez kolekcjonerów klasyk w Wielkiej Brytanii …
Patrycjusz Gaj, jeden z liderów lakiernictwa customowego w Polsce, podzielił się z Czytelnikami Lakiernika swoimi wrażeniami z Japonii, gdzie odbywa się Yokohama Hot Rod Custom Show. Japonia i jej motoryzacja, to bardzo ciekawy temat, nie …