Aby móc realizować swoje zobowiązania wobec partnerów, zespół Doradców Technicznych Standox stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc
w programach i warsztatach organizowanych przez Centralę Standox w Wuppertalu
w Niemczech, a w swojej codziennej profesjonalnej pracy korzysta z najnowszych rozwiązań technologicznych.
Jednym z nich jest aplikacja Standox Support Client (TeamViewer), za pomocą którego Doradcy Techniczni Standox są w stanie zdalnie udzielić wsparcia klientowi zawsze, gdy zachodzi taka potrzeba niezależnie od lokalizacji warsztatu oraz natychmiast – bez zbędnej zwłoki i konieczności pokonywania często nawet kilkuset kilometrów.
Za pomocą aplikacji Standox Support Client, Doradcy Techniczni Standox w przeciągu chwili nawiązują połączenie internetowe z komputerem lub serwerem klienta tak, jakby byli na miejscu i przed nim siedzieli. „Dzięki programowi możemy na odległość pomóc Klientowi w obsłudze oprogramowania Standowin, m.in.: w instalacji programu, doborze odpowiedniego koloru, obsłudze magazynu, a w przypadku problemów, natychmiast sprawdzić, co się dzieje. Ponadto, aplikacja pozwala na aktualizację cennika i generowanie raportów zużycia materiałów oraz ostatnio użytych receptur kolorystycznych”, powiedział Dariusz Niedźwiedź, Przedstawiciel Techniczny marki Standox.
Dzięki korzystaniu z aplikacji Standox Support Client, Doradcy Techniczni Standox mogą nie tylko szybko i skutecznie rozwiązać problem zgłoszony przez klienta, ale też przeprowadzić szkolenie np. z obsługi oprogramowania Standowin, czy poprawnego wyszukiwania receptur kolorystycznych – bez konieczności odbywania przez pracownika lakierni podróży służbowej do Centrum Szkoleniowego marki w Broniszach.
Wsparcie oferowane jest wszystkim klientom również przez Regionalnych Doradców Technicznych Dystrybutorów Standox, dzięki czemu Standox rozwiązuje problemy
w ciągu godziny, a nie dni.
Więcej na www.standox.pl
Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q1 2024 Najważniejsze informacje Q1 2024 (w porównaniu z Q1 2023) Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży zarówno w segmencie farb, …
AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …
Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …
Wśród samochodów zasługujących na miano kultowych jedno z ważniejszych miejsc zajmuje brytyjski Mini. Zaprojektowany w drugiej połowie lat 50. ubiegłego wieku produkowany był do końca stulecia. Dziś ten ceniony przez kolekcjonerów klasyk w Wielkiej Brytanii …
Patrycjusz Gaj, jeden z liderów lakiernictwa customowego w Polsce, podzielił się z Czytelnikami Lakiernika swoimi wrażeniami z Japonii, gdzie odbywa się Yokohama Hot Rod Custom Show. Japonia i jej motoryzacja, to bardzo ciekawy temat, nie …