Złota Lakiernia to konkurs dla warsztatów blacharsko-lakierniczych, organizowany przez Polską Izbę Motoryzacji i Partnera Merytorycznego jakim jest BASF Coatings Services z marką Glasurit.
W tym roku konkurs (IV edycja) ma za zadanie wyróżnić najlepsze serwisy blacharsko-lakiernicze oraz zwrócić uwagę na jakość i rozwiązania ekologiczne stosowane w warsztacie. Do konkursu może przystąpić serwis zlokalizowany na terenie Polski, niezależnie od tego na jakich narzędziach pracuje, jakich produktów używa i czy jest autoryzowany, czy niezależny.
Ogłoszenie wyników będzie miało miejsce podczas uroczystego, wieczornego bankietu towarzyszącego tegorocznemu XIII Dyskusyjnemu Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych (11-12 grudnia 2018) organizowanego przez Polską Izbę Motoryzacji.
Przypomnijmy, że w edycji ubiegłorocznej, „Złota Lakiernia 2017” udział wzięło ponad 40 warsztatów z całej Polski.
Oceniane były takie pozycje jak: oferta serwisowa warsztatu oraz komunikacja z klientem; CRM – zarządzanie lakiernią i blacharnią; proces umawiania klientów w warsztacie; personalizowany proces przyjęcia klientów; proces kosztorysowania; opieka nad klientem; organizacja pracy w warsztacie; proces naprawy i kontrola jakości; zakończenie naprawy oraz przygotowanie dokumentacji; proces wydania samochodu po naprawie.; kontakt z klientem po naprawie /wizycie w warsztacie; utrzymywanie relacji z klientem; składowe warsztatu lakierniczego oraz ilość wykonywanych napraw lakierniczych w miesiącu.
W kategorii SERWISY AUTORYZOWANE nagrody przyznano:
W kategorii SERWISY NIEZALEŻNE nagrodę przyznano firmie CHWALIBÓG MOTORS
Więcej na: www.forumubezpieczen.com
Proces naprawy lakierniczej krok po kroku – jak przywrócić wygląd i trwałość karoserii cz.1 Proces …
Świat detailingu często kojarzony jest z męską pasją, ale Katarzyna Olszewska pokazuje, że kobiety równie …
Tegoroczna edycja targów Autopromotec 2025, która odbyła się w dniach 21–24 maja w Bolonii, zapisała …