Każde logo i inne elementy firmowej wizualizacji (wizytówki, wystrój wnętrz, materiały promocyjne, stroje firmowe i itp.) składają się z wielu elementów – istotny jest dobór kształtów, symboli, słów a nawet liczb. Wszystko to jest bardzo …
Skuteczność prowadzenia działalności usługowo-handlowej jaką jest z pewnością prowadzenie warsztatu samochodowego uzależniona jest od kilku czynników: dobrego produktu (usługi) w ofercie, wysokiej jakości świadczonych usług, konkurencyjnej ceny oraz dotrzymywania ustalonych terminów wykonania usługi. Najistotniejszą kwestią …
1 lipca br. zaczęło obowiązywać rozporządzenie zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 858). Nowelizacja ta ma na celu przede wszystkim dostosowanie przepisów dotyczących …
Wśród wielu regulacji związanych z bezpieczeństwem w miejscu pracy znajdziemy również te dotyczące zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Jednym z obowiązkowych elementów jest instrukcja przeciwpożarowa. Przypomnijmy zatem kto zgodnie z aktualnymi regulacjami odpowiada za jej przygotowanie i …
Przedsiębiorco! Jesteś właścicielem warsztatu? Czy ktoś informował Cię już ile może stracić Twoja firma, jeśli nie będziesz przestrzegał obowiązków związanych z ochroną środowiska? Być może nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale w przypadku kontroli …
Panująca obecnie na rynku usług motoryzacyjnych ogromna konkurencja powoduje, że istotny jest każdy szczegół przy pozyskiwaniu potencjalnych klientów, którzy w głównej mierze decydują o rentowności prowadzonej działalności. Przy zbliżonym poziomie świadczonych usług diagnostycznych, serwisowych i …
Od ponad roku LINK4 oferuje ubezpieczenia komunikacyjne wraz z nawigacją NaviExpert wzbogaconą o moduł telematyczny „Bezpieczna jazda z LINK4”. Badania wśród kierowców pokazują, że Ci którzy korzystają z tej aplikacji jeżdżą bezpieczniej. Jak zapowiada ubezpieczyciel …
Brand to nic innego jak marka produktu, usługi lub firmy. Czym zatem jest branding? Branding to działania w efekcie których firma, produkt lub usługa zyskują daną markę. Dzięki tym działaniom klienci oraz potencjalni klienci kojarzą …
W jednym z poprzednich wydań magazynu LAKIERNIK pisaliśmy o tzw. IV ustawie deregulacyjnej, zapowiadając w jakich obszarach prawnych wprowadza ona zmiany istotne dla przedsiębiorców. Wśród zapowiadanych wówczas zmian wspominaliśmy między innymi o tych które dotyczą …
W przyszłym roku firma PHU Auto Piotra Jaworowskiego z Konstantynowa Łódzkiego, będzie świętować 30 – lecie istnienia. Jednak początki jego aktywności w branży sięgają jeszcze końca lat 80-tych. – Kiedyś sprzedawał ten kto miał, a …
. O tym, że amerykańska motoryzacja była z innej planety niż europejska, wiedzą wszyscy, którzy choć trochę samochodami się interesują. O ile globalne modele światowych producentów samochodów wypchnęły z dróg krążowniki szos, to amerykańska …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …