• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Moja firma

  • Moc kolorów Czyli jak wykorzystać barwy do promocji firmy

    Każde logo i inne elementy firmowej wizualizacji (wizytówki, wystrój wnętrz, materiały promocyjne, stroje firmowe i itp.) składają się z wielu elementów – istotny jest dobór kształtów, symboli, słów a nawet liczb. Wszystko to jest bardzo …

    Moc kolorów Czyli jak wykorzystać barwy do promocji firmy
  • Właściwa obsługa klienta w warsztacie

    Skuteczność prowadzenia działalności usługowo-handlowej jaką jest z pewnością prowadzenie warsztatu samochodowego uzależniona jest od kilku czynników: dobrego produktu (usługi) w ofercie, wysokiej jakości świadczonych usług, konkurencyjnej ceny oraz dotrzymywania ustalonych terminów wykonania usługi. Najistotniejszą kwestią …

    Właściwa obsługa klienta w warsztacie
  • Warunki techniczne pojazdów oraz zakres ich niezbędnego wyposażenia – zmiany od 1 lipca 2016 i 1 stycznia 2017

    1 lipca br. zaczęło obowiązywać rozporządzenie zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 858). Nowelizacja ta ma na celu przede wszystkim dostosowanie przepisów dotyczących …

    Warunki techniczne pojazdów oraz zakres ich niezbędnego wyposażenia – zmiany od 1 lipca 2016 i 1 stycznia 2017
  • Instrukcja bezpieczeństwa ppoż. i postepowania na wypadek pożaru

    Wśród wielu regulacji związanych z bezpieczeństwem w miejscu pracy znajdziemy również te dotyczące zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Jednym z obowiązkowych elementów jest instrukcja przeciwpożarowa. Przypomnijmy zatem kto zgodnie z aktualnymi regulacjami odpowiada za jej przygotowanie i …

    Instrukcja bezpieczeństwa ppoż. i postepowania na wypadek pożaru
  • NIE DAJ SIĘ ZASKOCZYĆ INSPEKTOROWI

    Przedsiębiorco! Jesteś właścicielem warsztatu? Czy ktoś informował Cię już ile może stracić Twoja firma, jeśli nie będziesz przestrzegał obowiązków związanych z ochroną środowiska? Być może nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale w przypadku kontroli …

    NIE DAJ SIĘ ZASKOCZYĆ INSPEKTOROWI
  • Marketing w warsztacie samochodowym

    Panująca obecnie na rynku usług motoryzacyjnych ogromna konkurencja powoduje, że istotny jest każdy szczegół przy pozyskiwaniu potencjalnych klientów, którzy w głównej mierze decydują o rentowności prowadzonej działalności. Przy zbliżonym poziomie świadczonych usług diagnostycznych, serwisowych i …

    Marketing w warsztacie samochodowym
  • LINK4 wspólnie z NaviExpert pracują nad produktem ubezpieczeniowym, w którym styl jazdy kierowcy będzie miał wpływ na cenę polisy

    Od ponad roku LINK4 oferuje ubezpieczenia komunikacyjne wraz z nawigacją NaviExpert wzbogaconą o moduł telematyczny „Bezpieczna jazda z LINK4”. Badania wśród kierowców pokazują, że Ci którzy korzystają z tej aplikacji jeżdżą bezpieczniej. Jak zapowiada ubezpieczyciel …

    LINK4 wspólnie z NaviExpert pracują nad produktem ubezpieczeniowym, w którym styl jazdy kierowcy będzie miał wpływ na cenę polisy
  • Branding czyli budowanie świadomości marki wśród klientów

    Brand to nic innego jak marka produktu, usługi lub firmy. Czym zatem jest branding? Branding to działania w efekcie których firma, produkt lub usługa zyskują daną markę. Dzięki tym działaniom klienci oraz potencjalni klienci kojarzą …

    Branding czyli budowanie świadomości marki wśród klientów
  • Od 1 kwietnia badania pracownicze „po nowemu”

    W jednym z poprzednich wydań magazynu LAKIERNIK pisaliśmy o tzw. IV ustawie deregulacyjnej, zapowiadając w jakich obszarach prawnych wprowadza ona zmiany istotne dla przedsiębiorców. Wśród zapowiadanych wówczas zmian wspominaliśmy między innymi o tych które dotyczą …

    Od 1 kwietnia badania pracownicze „po nowemu”
Strona 6 z 6« Pierwsza56

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się
x