„Złoty Zderzak”. Już po raz 13-ty oceniamy ubezpieczycieli!

„Złoty Zderzak”. Już po raz 13-ty oceniamy ubezpieczycieli!

Polska Izba Motoryzacji już po raz XIII zaprasza do udziału w projekcie „Ogólnopolskie Badanie Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi”- czyli badanie „Złoty Zderzak”.

Odpowiadając na potrzebę poprawy relacji rynkowych, Polska Izba Motoryzacji od trzynastu lat realizuje badanie, którego wyniki są oceną współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Badanie to obejmuje szereg zagadnień z procesu likwidacji szkód.

Serdecznie zachęcamy wszystkie serwisy, które prowadzą naprawy blacharsko- lakiernicze do wzięcia udziału w badaniu poprzez wypełnienie specjalnej ankiety.

Jesteśmy przekonani, że w obecnych warunkach rynkowych nasze badanie jest ze wszech miar potrzebne dla rynku. Głęboko wierzymy, że wyniki badania przyczynią się do polepszenia relacji pomiędzy serwisami a towarzystwami ubezpieczeniowymi.

Wyniki badania zostaną zaprezentowane podczas uroczystej, wieczornej gali towarzyszącej XIII edycji Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, które odbędzie się w dniach 11-12 grudnia 2018 r. w Warszawie.

__________________________________________________

Laureaci konkursu „Złoty Zderzak” 2017

Ergo Hestia na prowadzeniu. Drugie miejsce dla Allianz. Na trzecim PZU.

5 grudnia w Warszawie, podczas XII Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych ogłoszone zostały wyniki Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi.

1_zloty-zderzak

Względem roku ubiegłego (2016) nastąpiło małe przetasowanie. Zmiana nastąpiła na pozycji 1 i 2 gdzie Hestia zamieniła się z Allianz. PZU, drugi rok z rządu zajmuje pozycję trzecią. Kolejne pozycje w rankingu to: Warta (4), Uniqua (5).

Kryteria oceny:

  • Ogólna jakość współpracy
  • Poziom kompetencji i rzetelność
  • Sprawność przebiegu likwidacji szkód
  • Prawidłowość i szybkość wypłacania odszkodowania
  • Uznawanie stosowania części oryginalnych
  • Uznawanie stawek za RBG
  • Uznawanie kosztu za wynajem samochodu zastępczego
  • Liczba skarg, odwołań i pozwów

Przebadane zostały zarówno warsztaty posiadające autoryzacje producentów samochodów, jak i niezależne.

Czemu służy badanie?

„Złoty Zderzak” to jedyne w Polsce badanie, w którym warsztaty naprawcze oceniają firmy ubezpieczeniowe. Klient naprawiający swój samochód w warsztacie często wybiera opcję naprawy bezgotówkowej i chce by to warsztat w jego imieniu załatwił wszelkie formalności z ubezpieczycielem. W praktyce oznacza to, że klient jest w serwisie tylko dwa razy: zostawia rozbity samochód a potem odbiera naprawiony. Klient często nie zdaje sobie sprawy, ile pracy wykonuje za niego warsztat. Dlatego ocena procesu likwidacji szkód dokonywana przez warsztaty jest obiektywna i rzeczowa. To właśnie po tym jak jest likwidowana szkoda można poznać, jak profesjonalny jest ubezpieczyciel i czy rzeczywiście dba o bezpieczeństwo swoich klientów.

Więcej na: www.forumubezpieczen.com

forum_ubezpieczen_logo_2018

Zobacz również inne wątki z tej kategorii

Najnowszy numer czasopisma Lakiernik
Newsletter

Bądźmy w kontakcie Zapisz się do naszego Newslettera

Newsletter
Copyright (C) lakiernik.com.pl
Realizacja strony: Estymo
Wyjście
Przeiń na górę