Czytelne, zrozumiałe i proste – nowe etykiety produktów Spies Hecker

Czytelne, zrozumiałe i proste – nowe etykiety produktów Spies Hecker

Spies Hecker odświeża wygląd etykiet produktów – teraz są czytelniejsze i bardziej intuicyjne.

„Dobra etykieta wyraźnie informuje, co znajduje się wewnątrz puszki, i jasno przekazuje lakiernikowi wszystkie informacje, których potrzebuje – tylko tyle, ale i aż tyle” – wyjaśnia Joachim Hinz, Brand Manager Spies Hecker na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. „Przed opracowaniem nowej szaty graficznej etykiet zapytaliśmy lakierników korzystających z produktów marki Spies Hecker, co dokładnie powinno się na nich znajdować. Dlatego też nowe etykiety już na pierwszy rzut oka dostarczają lakiernikom wszystkie informacje, których potrzebują w codziennej pracy”.

Najbardziej widoczne zmiany: kody i opisy produktu umieszczono w bardziej widocznym miejscu na froncie etykiety. Duże pionowe kolorowe pasy po bokach wskazują grupę produktów oraz technologię. Dwie ikony informują użytkowników czy produkt z linii Permafleet jest przeznaczony do zastosowań przemysłowych, czy do pojazdów użytkowych. Na każdej puszce znajdują się też ikony systemu, dzięki czemu od razu widać, które produkty są ze sobą kompatybilne i pozwolą lakiernikom osiągnąć najlepszy efekt naprawy. Na przykład, ikona systemu Speed-TEC informuje, że dany produkt przyspiesza proces renowacji nawet przy niskiej temperaturze suszenia. Kolory podkładów są w czytelny sposób umieszczone w lewym, dolnym rogu etykiety.

„Nowe etykiety znacznie ułatwiają identyfikację i stosowanie produktów Spies Hecker w codziennej pracy. Nasi lakiernicy szybko dostrzegą zalety tej zmiany.” – dodaje Joachim Hinz.

Więcej informacji na temat nowych etykiet można znaleźć na stronie www.spieshecker.pl/etykieta.

O Spies Hecker

Spies Hecker, globalna marka renowacyjnych systemów lakierniczych Axalta, tworzy optymalne i praktyczne rozwiązania, które nie tylko w znacznym stopniu ułatwiają pracę warsztatów lakierniczych, ale również sprawiają, że staje się ona znacznie bardziej wydajna. Marka z Kolonii, Niemcy, bazując na ponad 135 latach sukcesów, koncentruje się przede wszystkim na swoich klientach, a wysokiej jakości systemy produktowe, zindywidualizowana obsługa i odpowiednio ukierunkowane szkolenia podkreślają znaczenie relacji z klientami. Marka Spies Hecker jest w czołówce światowych marek lakierów renowacyjnych, a jej produkty są dostępne w 75 krajach na całym świecie.

Zobacz również inne wątki z tej kategorii

Najnowszy numer czasopisma Lakiernik
Newsletter

Bądźmy w kontakcie Zapisz się do naszego Newslettera

Newsletter
Copyright (C) lakiernik.com.pl
Realizacja strony: Estymo
Wyjście
Przeiń na górę