Już w kwietniu w Warszawie!
15 kwietnia 2014 (wtorek).
Polska Izba Motoryzacji zaprasza na specjalistyczne szkolenie z przepisów dotyczących odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej i źle wykonaną usługę, dedykowane serwisom i salonom dealerskim.
Niejeden przedsiębiorca spotkał się z sytuacją problemową gdy klient zgłasza reklamację. Znajomość praw swoich i klienta jest podstawą, która chroni i jednych i drugich.
Podczas szkolenia dowiesz się:
1.Jaki jest zakres odpowiedzialności dealera i warsztatu za wady rzeczy sprzedanej i wadliwie wykonaną naprawę?
2.Jak obronić warsztat w postępowaniu sądowym z powództwa klienta?
3.Jak sobie poradzić w konkretnych sytuacjach? Analizowane będą rzeczywiste problemy, z którymi stykają się pracownicy serwisów i salonów sprzedaży.
4.Co to jest rękojmia za wady rzeczy sprzedanej i czym różni się od reklamacji?
5.Co oznacza odpowiedzialność za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (tzw. gwarancja ustawowa)?
6.Co w praktyce oznacza gwarancja jakości?
7.Co znaczy „odpowiedzialność za wadliwie wykonaną usługę”? – rękojmia przy umowie o dzieło.
Szkolenie prowadzone przez Mecenas Katarzynę Michno-Nasierowską, niekwestionowaną ekspert w przepisach prawa dotyczących serwisów motoryzacyjnych i dealerów samochodów. Zajęcia odbywają się w małych grupach!
Udział w szkoleniu gwarantuje pozyskanie wiedzy niezbędnej do pracy z klientem od strony serwisu naprawczego czy salonu sprzedaży samochodów. Kompendium najważniejszych przepisów prawa wraz z gotowymi rozwiązaniami daje pewność, że pozyskaną podczas szkolenia wiedzę będzie można od razu zastosować w pracy.
Podczas szkolenia analizowane będą konkretne, rzeczywiste problemy z którymi stykają się pracownicy serwisów i salonów sprzedaży.
Zamiast szukać porad w Internecie lub dzwonić do prawnika skorzystaj z gotowych rozwiązań i bądź gotowy w razie zaistnienia takiej sytuacji!
Szczegóły dostępne na www.pim.pl w zakładce „SZKOLENIA”
Bezpośrednich informacji udziela, Pani Agnieszka Błoch tel.(22) 845-01-40 lub 600 829 807, email: bloch@pim.pl
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!
Podczas Ogólnopolskiego Kongresu Serwisów Naprawczych w Uniejowie zainaugurowano działalność nowego narzędzia, stworzonego przez sekcję blacharsko-lakierniczą …
Z ogromnym entuzjazmem ogłoszono zwycięzców tegorocznej, jubileuszowej X edycji Ogólnopolskiego Turnieju Młodych Lakierników. Wydarzenie, które …
Firma TROTON po raz 21. z rzędu została wyróżniona prestiżowym tytułem „Przedsiębiorstwo Fair Play”. To …