W świetle nowej Ustawy konsumenckiej (która wchodzi w życie już 25-go grudnia br.) nastąpiły znaczące zmiany w odpowiedzialności serwisu naprawczego tytułem wykonania usługi.
Ustawa chroni w sposób szczególny klienta a na serwisy kładzie większy niż dotychczas ciężar odpowiedzialności za świadczone usługi i dobór części. Niewiedza i wynikające z niej błędy w obsłudze klienta stawiają serwis na straconej pozycji w sytuacji spornej, a jak wiadomo takich nie brakuje.
Nowe przepisy można podsumować: „Gdyby dziś przyszedł do ciebie klient i kazał zwrócić sobie 5 tysięcy zł, które zapłacił Tobie za naprawę to pewnie roześmiałbyś się mu w twarz? Po 25 grudnia br. nie będzie Ci już do śmiechu.”
O tym co się właściwie zmieniło i jakie konsekwencje dla serwisów z tego wynikają powie podczas IX Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych niekwestionowany ekspert, który opiniował zapisy nowej ustawy o prawach konsumenta- Mec. Olgierd Porębski.
IX Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
3 grudnia 2014 r.
Warszawa, Hotel Sofitel Warsaw Victoria
Szczegółowe informacje i zgłoszenia na www.forumubezpieczen.com
Firma TROTON po raz 21. z rzędu została wyróżniona prestiżowym tytułem „Przedsiębiorstwo Fair Play”. To …
Targi SEMA 2024, które odbyły się w dniach 5–8 listopada w Las Vegas, po raz …
Zakończyła się 27. edycja programu Przedsiębiorstwo Fair Play. Podczas Wielkiej Gali Finałowej 29 listopada br. …