Cromax®, jedna z marek renowacyjnych premium należących do Axalta Coating Systems (NYSE: AXTA), wiodącego globalnego dostawcy lakierów ciekłych i proszkowych, został Srebrnym Partnerem zespołu Punch Powertrain Solar Team. Zespół prowadzony jest przez studentów inżynierii z Katolickiego Uniwersytetu w Leuven, w Belgii.
Marka Cromax zadeklarowała się dostarczyć materiały lakiernicze, a następnie polakierować specjalnie zaprojektowany pojazd napędzany energią słoneczną. Przedstawiciele marki Cromax zapewnią także wsparcie techniczne i przekażą odpowiednią wiedzę na temat procesu lakierowania. Logo firmy pojawi się na samym pojeździe, jak również na odzieży zespołu oraz na pojazdach wspierających belgijski zespół. Punch Powertrain Solar Team weźmie udział w tegorocznym wyścigu Bridgestone World Solar Challenge, który odbędzie się w dniach 8 – 15 października 2017, w Australii.
„Produkty Cromax doskonale sprawdziły się podczas wyścigu 2015 World Challenge, jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości podjęcia ponownej współpracy z tą marką, tym razem jako Srebrnym Partnerem. Wspólne dla nas wartości, takie jak zamiłowanie do innowacji, zaangażowanie w pracę zespołową oraz filozofia zrównoważonego rozwoju, utwierdzają nas w przekonaniu, że w tym roku uzyskamy jeszcze lepsze wyniki, niż w poprzednich latach” – mówi Robert Kuchera, Business Relations & Events zespołu Punch Powertrain Solar Team.
Dries Van den Bergh, Cromax Brand Manager na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) dodaje: – „Z wielką przyjemnością ponownie sponsorujemy ten dynamiczny zespół ambitnych studentów, a nasza współpraca pokazuje zaangażowanie Axalty we wspieranie inicjatyw w zakresie umiejętności STEM – Science, Technology, Engineering and Math (Nauka, Technologia, Inżynieria i Matematyka). Jako Srebrni Partnerzy będziemy wspierać zespół od samego początku realizacji projektu. Nasze bogate doświadczenie w różnych sportach motorowych, jak również nasze ukierunkowanie na innowacyjne rozwiązania, pozwolą na przekazanie bezcennych wskazówek dotyczących całego procesu przygotowania pojazdu.”
Kluczowe znaczenie dla zespołu ma oczywiście waga lakieru, jednocześnie wykończenie musi spełniać najwyższe standardy oraz przyciągać uwagę. Struktura elementów z włókna węglowego często jest bardzo porowata, co może prowadzić do zwiększenia wagi powłoki lakierniczej.
Van den Bergh mówi: – „Nasze doświadczenie w sportach motorowych pomaga nam w rozwiazywaniu tego rodzaju problemów.”
Pojazd, który wystartuje w tegorocznym wyścigu zostanie polakierowany w Centrum Szkoleniowym Cromax w Mechelen, w Belgii. Oficjalna prezentacja pojazdu odbędzie się w lecie tego roku.
Więcej informacji dotyczących współpracy marki Cromax z zespołem Punch Powertrain Solar Team można uzyskać na stronie www.cromax.com/eu/solarteambelgium. Postępy zespołu Punch Powertrain Solar Team można śledzić na stronie www.facebook.com/solarteam.be lub www.solarteam.be
Firma TROTON po raz 21. z rzędu została wyróżniona prestiżowym tytułem „Przedsiębiorstwo Fair Play”. To …
Targi SEMA 2024, które odbyły się w dniach 5–8 listopada w Las Vegas, po raz …
Zakończyła się 27. edycja programu Przedsiębiorstwo Fair Play. Podczas Wielkiej Gali Finałowej 29 listopada br. …