Jesteś zadowolony z jakości współpracy z ubezpieczycielem? Jak oceniasz kompetencje likwidatorów? Czy kosztorys ubezpieczyciela odbiega rażąco od kosztorysu Twojego serwisu? Czy ubezpieczyciel płaci na czas? Na te i inne pytania możesz odpowiedzieć wypełniając naszą ankietę w Ogólnopolskim Badaniu Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi.”- czyli badaniu „Złoty Zderzak”.
Serdecznie zachęcamy wszystkie serwisy, które prowadzą naprawy blacharsko- lakiernicze do wzięcia udziału w badaniu poprzez wypełnienie specjalnej ankiety, która dostępna jest również na stronie:
http://moje-ankiety.pl/respond-52568.html
W tym roku wartość nagrody ‘Złotego Zderzaka’ dodatkowo wzmocniła Rzecznik Ubezpieczonych Pani Aleksandra Wiktorow, która postanowiła przyłączyć się i objąć patronatem jedną
z najważniejszych nagród Polskiego rynku ubezpieczeń.
Wyniki Badania zostaną zaprezentowane podczas VIII edycji Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, które odbędzie się 5 grudnia 2013 r. w Warszawie. Szczegóły na stronie www.forumubezpieczen.com
Dowiedz się więcej o Badaniu Złoty Zderzak: TUTAJ
Koordynatorzy:
Agnieszka Błoch, bloch@pim.pl, 600 829 807
Ireneusz Piekarniak, piekarniak@pim.pl, 660 717 882
Podczas Ogólnopolskiego Kongresu Serwisów Naprawczych w Uniejowie zainaugurowano działalność nowego narzędzia, stworzonego przez sekcję blacharsko-lakierniczą …
Z ogromnym entuzjazmem ogłoszono zwycięzców tegorocznej, jubileuszowej X edycji Ogólnopolskiego Turnieju Młodych Lakierników. Wydarzenie, które …
Firma TROTON po raz 21. z rzędu została wyróżniona prestiżowym tytułem „Przedsiębiorstwo Fair Play”. To …