
W świetle nowej Ustawy konsumenckiej (która wchodzi w życie już 25-go grudnia br.) nastąpiły znaczące zmiany w odpowiedzialności serwisu naprawczego tytułem wykonania usługi.
 Ustawa chroni w sposób szczególny klienta a na serwisy kładzie większy niż dotychczas ciężar odpowiedzialności za świadczone usługi i dobór części. Niewiedza i wynikające z niej błędy w obsłudze klienta stawiają serwis na straconej pozycji w sytuacji spornej, a jak wiadomo takich nie brakuje.
 Nowe przepisy można podsumować: „Gdyby dziś przyszedł do ciebie klient i kazał zwrócić sobie 5 tysięcy zł, które zapłacił Tobie za naprawę to pewnie roześmiałbyś się mu w twarz? Po 25 grudnia br. nie będzie Ci już do śmiechu.”
O tym co się właściwie zmieniło i jakie konsekwencje dla serwisów z tego wynikają powie podczas IX Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych niekwestionowany ekspert, który opiniował zapisy nowej ustawy o prawach konsumenta- Mec. Olgierd Porębski.
IX Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
 3 grudnia 2014 r.
 Warszawa, Hotel Sofitel Warsaw Victoria
 Szczegółowe informacje i zgłoszenia na www.forumubezpieczen.com

Firma TROTON od lat angażuje się w edukację młodych adeptów lakiernictwa. Najnowszym przykładem tej współpracy …

2 grudnia 2025 r. odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń w branży motoryzacyjnej w Polsce …

Firma AkzoNobel Vehicle Refinishes podsumowuje ponad dwa lata postępów w ramach swojej inicjatywy Sustainable Repair …
