Aby móc realizować swoje zobowiązania wobec partnerów, zespół Doradców Technicznych Standox stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc
w programach i warsztatach organizowanych przez Centralę Standox w Wuppertalu
w Niemczech, a w swojej codziennej profesjonalnej pracy korzysta z najnowszych rozwiązań technologicznych.
Jednym z nich jest aplikacja Standox Support Client (TeamViewer), za pomocą którego Doradcy Techniczni Standox są w stanie zdalnie udzielić wsparcia klientowi zawsze, gdy zachodzi taka potrzeba niezależnie od lokalizacji warsztatu oraz natychmiast – bez zbędnej zwłoki i konieczności pokonywania często nawet kilkuset kilometrów.
Za pomocą aplikacji Standox Support Client, Doradcy Techniczni Standox w przeciągu chwili nawiązują połączenie internetowe z komputerem lub serwerem klienta tak, jakby byli na miejscu i przed nim siedzieli. „Dzięki programowi możemy na odległość pomóc Klientowi w obsłudze oprogramowania Standowin, m.in.: w instalacji programu, doborze odpowiedniego koloru, obsłudze magazynu, a w przypadku problemów, natychmiast sprawdzić, co się dzieje. Ponadto, aplikacja pozwala na aktualizację cennika i generowanie raportów zużycia materiałów oraz ostatnio użytych receptur kolorystycznych”, powiedział Dariusz Niedźwiedź, Przedstawiciel Techniczny marki Standox.
Dzięki korzystaniu z aplikacji Standox Support Client, Doradcy Techniczni Standox mogą nie tylko szybko i skutecznie rozwiązać problem zgłoszony przez klienta, ale też przeprowadzić szkolenie np. z obsługi oprogramowania Standowin, czy poprawnego wyszukiwania receptur kolorystycznych – bez konieczności odbywania przez pracownika lakierni podróży służbowej do Centrum Szkoleniowego marki w Broniszach.
Wsparcie oferowane jest wszystkim klientom również przez Regionalnych Doradców Technicznych Dystrybutorów Standox, dzięki czemu Standox rozwiązuje problemy
w ciągu godziny, a nie dni.
Więcej na www.standox.pl
Firmy 3M i Axalta ogłosiły dziś rozpoczęcie współpracy nad cyklem szkoleń dla samochodowej branży napraw lakierniczych. Będzie on składał się z 5 modułów – każdy będzie w praktyczny sposób pomagał zarówno lakiernikom, jak i serwisom poznawać najlepsze praktyki oraz …
Cromax® poszerza linię ChromaHybrid o nowy pigment ChromaHybrid WH1729 Magma Red, którego można używać zarówno z systemami lakierów bazowych Cromax Pro, jak i Chromax EZ+. Produkt jest już dostępny w sprzedaży. Stanowi on odpowiedź firmy na rosnącą popularność …
Konferencja ma na celu zgromadzenie ekspertów z różnych obszarów związanych z likwidacją szkód komunikacyjnych oraz zapewnienie im dostępu do najnowszych narzędzi i informacji. Uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat efektywnych metod pracy, …
W przyszłym roku firma PHU Auto Piotra Jaworowskiego z Konstantynowa Łódzkiego, będzie świętować 30 – lecie istnienia. Jednak początki jego aktywności w branży sięgają jeszcze końca lat 80-tych. – Kiedyś sprzedawał ten kto miał, a …
. O tym, że amerykańska motoryzacja była z innej planety niż europejska, wiedzą wszyscy, którzy choć trochę samochodami się interesują. O ile globalne modele światowych producentów samochodów wypchnęły z dróg krążowniki szos, to amerykańska …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …