•Jak i gdzie szukać oszczędności w prowadzeniu serwisu mechanicznego i/lub blacharsko-lakierniczego?
•Czy serwis stać na udzielanie klientom rabatów? Jak wyliczyć rabat by zarobić?
•Jak zarządzać serwisem przy zbyt małym popycie na jego usługi?
•Jak prawidłowo wyliczyć koszty serwisu i stawkę za robociznę?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań dotyczących sfery ekonomiczno-finansowej serwisu motoryzacyjnego uzyskacie Państwo biorąc udział w tym szkoleniu.
Szkolenie kierowane jest do właścicieli i osób zarządzających serwisami w małych i średnich firmach motoryzacyjnych.
Szczególnie polecamy udział w tym szkoleniu osobom, które nie mają możliwości bieżącego pozyskiwania analitycznych danych ekonomicznych z prowadzonej działalności.
Zapraszamy osoby z firm rozliczających się z fiskusem w oparciu zarówno o księgi rachunkowe jak i podatkową książkę przychodów i rozchodów.
Szkolenie nie jest przeznaczone dla księgowych.
Szkolenie wymaga aktywności uczestników i jest prowadzone częściowo metodą zajęć interaktywnych i ćwiczeń obrazujących praktyczne zastosowanie przekazywanej wiedzy.
Powyższe szkolenie to kompendium wiedzy dla osób na co dzień zarządzających serwisem jak i dla tych którzy do takiego stanowiska pretendują. Udział w szkoleniu gwarantuje pozyskanie wiedzy, którą każdy z uczestników jest wstanie zastosować w pracy od razu po szkoleniu! Usystematyzowanie wiedzy jak i ćwiczenia na konkretnych przykładach dają gwarancję najwyższej jakości szkolenia.
Poznaj prowadzącego szkolenie TUTAJ
„(…)Podnoszenie kwalifikacji i ciągłe doskonalenie się jest podstawowym czynnikiem budowania przewagi konkurencyjnej w środowisku warsztatów.”- Roman Kantorski, Prezes Polskiej Izby Motoryzacji.
Serdecznie zapraszam!
WARUNKI UCZESTNICTWA:
590 zł* – od osoby
530 zł* – od osoby w przypadku wysłania zgłoszenia do 21.02.2014
500 zł* – od osoby, dla członków Polskiej Izby Motoryzacji
*Cena obejmuje prelekcje, materiały, przerwy kawowe i obiad
*Do podanych cen należy doliczyć 23% VAT
Pełen program szkolenia i Formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ
Wypełniony formularz należy odesłać na nr fax (22) 350-7-350 lub scanem na adres email: bloch@pim.pl
Osoba odpowiedzialna za projekt:
Agnieszka Błoch; bloch@pim.pl ; kom. 600 829 807
Firmy 3M i Axalta ogłosiły dziś rozpoczęcie współpracy nad cyklem szkoleń dla samochodowej branży napraw lakierniczych. Będzie on składał się z 5 modułów – każdy będzie w praktyczny sposób pomagał zarówno lakiernikom, jak i serwisom poznawać najlepsze praktyki oraz …
Cromax® poszerza linię ChromaHybrid o nowy pigment ChromaHybrid WH1729 Magma Red, którego można używać zarówno z systemami lakierów bazowych Cromax Pro, jak i Chromax EZ+. Produkt jest już dostępny w sprzedaży. Stanowi on odpowiedź firmy na rosnącą popularność …
Konferencja ma na celu zgromadzenie ekspertów z różnych obszarów związanych z likwidacją szkód komunikacyjnych oraz zapewnienie im dostępu do najnowszych narzędzi i informacji. Uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat efektywnych metod pracy, …
W przyszłym roku firma PHU Auto Piotra Jaworowskiego z Konstantynowa Łódzkiego, będzie świętować 30 – lecie istnienia. Jednak początki jego aktywności w branży sięgają jeszcze końca lat 80-tych. – Kiedyś sprzedawał ten kto miał, a …
. O tym, że amerykańska motoryzacja była z innej planety niż europejska, wiedzą wszyscy, którzy choć trochę samochodami się interesują. O ile globalne modele światowych producentów samochodów wypchnęły z dróg krążowniki szos, to amerykańska …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …