Sprawa jest poważna, bo rynek jest zainteresowany jak najlepszą jakością materiałów, a surowe przepisy stawiające na ekologię, wymuszają produkcję powłok w sposób przyjazny środowisku. Analiza dla Ameryki Północnej i Europy jest już gotowa. Nie obejdzie się bez uruchomienia wykorzystania najnowocześniejszych technologii.
Jak wynika z przygotowanej analizy, rynek powłok ochronnych, w 2013 r. przyniesie dochód z ich sprzedaży wysokości 2,03 mld dolarów w Ameryce Północnej, a w Europie 2,40 mld dolarów. Będzie więcej, bo już w 2017 roku te wartości mają wzrosnąć odpowiednio do 2,40 i 2,72 mld dolarów.
Zapotrzebowanie na powłoki ochronne będzie rosło. Stabilny rozwój będzie dotyczył zarówno Ameryki Północnej, jak i Europy. Ważne by inwestować tam, gdzie biznes na powłokach ochronnych zapowiada się na najpewniejszy. Zdaniem analityków Fros & Sullivan producenci powłok i żywic powinni dostrzec ogromny potencjał w morskich i przybrzeżnych platformach wiertniczych i na polach naftowych. Chodzi o miejsca, przedsięwzięcia których realizacja następuje w ekstremalnych warunkach, sprzyjających szybkiemu rozwojowi korozji.
By zdobyć nowe rynki, trzeba zadbać o doświadczonych partnerów, badaczy najnowszych technologii. Chodzi o uwiarygodnienie swojej oferty, gotowość do przedstawienia wyczerpujących wyników badań, opracowanych statystyk. Dziś w prace nad ekologicznymi i jednocześnie bardzo wytrzymałymi powłokami angażują nie tylko biznes, ale i ośrodki naukowe.
W swojej analizie Frost & Sullivan naświetla możliwości rozwoju w siedmiu różnych dziedzinach przemysłu (olejowego i gazowego, oczyszczania wody, energetyki, przemysłu morskiego, wytwórstwa, infrastruktury oraz architektury komercyjnej). To istotne źródło wiedzy dla producentów, które warto zgłębić. Analiza nosi tytuł: Strategic Analysis of the Protective and Marine Coatings Market and the Resins Market. Jest dostępna na stronie internetowej firmy.
Firmy 3M i Axalta ogłosiły dziś rozpoczęcie współpracy nad cyklem szkoleń dla samochodowej branży napraw lakierniczych. Będzie on składał się z 5 modułów – każdy będzie w praktyczny sposób pomagał zarówno lakiernikom, jak i serwisom poznawać najlepsze praktyki oraz …
Cromax® poszerza linię ChromaHybrid o nowy pigment ChromaHybrid WH1729 Magma Red, którego można używać zarówno z systemami lakierów bazowych Cromax Pro, jak i Chromax EZ+. Produkt jest już dostępny w sprzedaży. Stanowi on odpowiedź firmy na rosnącą popularność …
Konferencja ma na celu zgromadzenie ekspertów z różnych obszarów związanych z likwidacją szkód komunikacyjnych oraz zapewnienie im dostępu do najnowszych narzędzi i informacji. Uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat efektywnych metod pracy, …
W przyszłym roku firma PHU Auto Piotra Jaworowskiego z Konstantynowa Łódzkiego, będzie świętować 30 – lecie istnienia. Jednak początki jego aktywności w branży sięgają jeszcze końca lat 80-tych. – Kiedyś sprzedawał ten kto miał, a …
. O tym, że amerykańska motoryzacja była z innej planety niż europejska, wiedzą wszyscy, którzy choć trochę samochodami się interesują. O ile globalne modele światowych producentów samochodów wypchnęły z dróg krążowniki szos, to amerykańska …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …