Minęło kilka miesięcy od uruchomienia portalu mamwarsztat.pl. Przyszedł już chyba czas na małe podsumowanie…
Jeśli prowadzi się portal internetowy i chce się utrzymać odpowiedni poziom, to taki „rachunek sumienia” trzeba robić niemal codziennie. Nieustannie rozbudowujemy funkcjonalność naszego serwisu, biorąc przy tym pod uwagę opinie naszych użytkowników i uwzględniając ich potrzeby.
Jakie zatem wnioski płyną z ostatniego podsumowania?
Do tej pory sprawdziła się zdecydowana większość naszych rozwiązań. Największym zainteresowaniem cieszą się fachowe artykuły i moduł umożliwiający zadawanie pytań ekspertom z różnych dziedzin motoryzacji, dlatego w najbliższym czasie chcemy znacznie poszerzyć to grono specjalistów. Świetnie funkcjonuje również baza warsztatów i firm wyposażających. Użytkownicy bardzo chętnie dodają swoje firmy, a potencjalni klienci często odwiedzają właśnie tą część.
Osiągnięcie takiej popularności portalu mamwarsztat.pl w tak krótkim czasie to spory sukces. Czy właśnie dlatego zdecydował Pan się na realizację nowego projektu pod nazwą dlamotoryzacji.pl?
Przyznam się, że idea stworzenia platformy business to business, jaką jest właśnie portal dlamotoryzacji.pl, powstała dużo wcześniej. Taki projekt to jednak duże przedsięwzięcie również z technicznego punktu widzenia. Całość wymagała wielu przygotowań i dlatego premiera nastąpiła dopiero teraz.
Może przybliży Pan naszym czytelnikom wspomnianą ideę business to business i powie w jaki sposób to funkcjonuje na portalu dlamotoryzacji.pl?
Najkrócej mówiąc business to business [w skrócie b2b – przyp. red.] to ogół relacji między firmą a partnerami, takimi jak pośrednicy, dostawcami, dystrybutorami oraz punktami sprzedaży i świadczenia usług. Jeśli chodzi o serwis dlamotoryzacji.pl, to naszym celem było przeniesienie tych relacji na ogólnodostępną platformę internetową. Dzięki temu wszyscy zainteresowani w jednym miejscu znajdą oferty producentów, importerów czy dystrybutorów i nawiążą z nimi współpracę. Na portalu znaleźć można również oferty pracy i inne drobne ogłoszenia z branży motoryzacyjnej.
Wygląda na to, że jesteście pionierami w skali naszego kraju jeśli chodzi o takie rozwiązanie…
Szczerze mówiąc to w pewnym sensie jesteśmy pionierami w skali światowej, gdyż jest to pierwsza platforma business to business, która działa wertykalnie, obejmując jedynie branżę motoryzacyjną. Takie ograniczenie pola działania prowadzi do wysokiej specjalizacji, a naszymi użytkownikami są przecież bardzo wymagający profesjonaliści. Ważną zaletą jest też fakt, że na portalu dlamotoryzacji.pl swoje oferty umieszczać mogą jedynie firmy opłacające podatki, czyli prowadzące legalną działalność gospodarczą. Warto również zaznaczyć, że jako ludzie od wielu lat związani z branżą motoryzacyjną dbamy, aby wszyscy użytkownicy mieli na naszym portalu dostęp do pełnej informacji technicznej oraz fachowej wiedzy. Po prostu zawsze działamy według naszej idei „profesjonaliści dla profesjonalistów”.
Z Pana wypowiedzi wywnioskować można, że dotychczasowe projekty spełniły pokładane w nich nadzieje. Czy pójdzie Pan za ciosem i można się spodziewać nowych inicjatyw? A może są już jakieś konkretne pomysły?
Pomysłów jest wiele i jeśli tylko przyjdzie na to czas, to rozpoczniemy ich realizację. Na razie ciężko pracujemy, aby zarówno mamwarsztat.pl i dlamotoryzacji.pl dynamicznie się rozwijały i osiągnęły jeszcze większą popularność.
mamwarsztat.pl – nowy portal stworzony z myślą o wszystkich uczestnikach branży motoryzacyjnej w Polsce. Stanowi platformę spotkań profesjonalistów, dla których fachowa wiedza i nowoczesne technologie są niezbędne w codziennej pracy. Portal zawiera m.in.: katalog warsztatów i firm, informacje o szkoleniach, filmy instruktażowe, aktualności z branży, fachowe artykuły i porady oraz moduł do zadawania pytań ekspertom.
dlamotoryzacji.pl – pierwsza w Polsce platforma business to business dedykowana dla branży motoryzacyjnej. Portal dlamotoryzacji.pl to miejsce, w którym można zarówno odnaleźć ofertę potencjalnych kontrahentów, jak i przedstawić swoje produkty lub usługi szerokiemu gronu odbiorców. Serwis pomaga również firmom w tworzeniu sieci kontaktów biznesowych i poszerzaniu profilu działalności.
Firmy 3M i Axalta ogłosiły dziś rozpoczęcie współpracy nad cyklem szkoleń dla samochodowej branży napraw lakierniczych. Będzie on składał się z 5 modułów – każdy będzie w praktyczny sposób pomagał zarówno lakiernikom, jak i serwisom poznawać najlepsze praktyki oraz …
Cromax® poszerza linię ChromaHybrid o nowy pigment ChromaHybrid WH1729 Magma Red, którego można używać zarówno z systemami lakierów bazowych Cromax Pro, jak i Chromax EZ+. Produkt jest już dostępny w sprzedaży. Stanowi on odpowiedź firmy na rosnącą popularność …
Konferencja ma na celu zgromadzenie ekspertów z różnych obszarów związanych z likwidacją szkód komunikacyjnych oraz zapewnienie im dostępu do najnowszych narzędzi i informacji. Uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat efektywnych metod pracy, …
W przyszłym roku firma PHU Auto Piotra Jaworowskiego z Konstantynowa Łódzkiego, będzie świętować 30 – lecie istnienia. Jednak początki jego aktywności w branży sięgają jeszcze końca lat 80-tych. – Kiedyś sprzedawał ten kto miał, a …
. O tym, że amerykańska motoryzacja była z innej planety niż europejska, wiedzą wszyscy, którzy choć trochę samochodami się interesują. O ile globalne modele światowych producentów samochodów wypchnęły z dróg krążowniki szos, to amerykańska …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …