Ważnym wydarzeniem każdego Forum – również tegorocznego – jest rozstrzygnięcie plebiscytu „Złoty Zderzak” – rankingu powstającego rokrocznie z analizy ogólnej jakości współpracy między Towarzystwami Ubezpieczeniowymi a serwisami – autoryzowanymi i nieautoryzowanymi. Oceniany jest poziom kompetencji i rzetelność likwidatorów technicznych, poziomu kompetencji i rzetelność likwidatorów merytorycznych, szybkość i sprawność procesu likwidacji szkody, ilość skarg, odwołań oraz pozwów sądowych kierowanych przeciwko TU jak i ocena atrakcyjności polis pod kątem ich sprzedaży. Badanie przeprowadzane jest za pomocą ankiety elektronicznej.
W roku ubiegłym w badaniu udział wzięło 14 Towarzystw Ubezpieczeniowych oraz kilkanaście tysięcy wspomnianych serwisów w układzie procentowym – 22% niezależne i 78% autoryzowane. Ankieta podzielona została na dwie części: główną – dotyczącą procesu likwidacji szkód oraz część dot. sprzedaży polis ubezpieczeniowych.
Zwycięzcą Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Firmami Ubezpieczeniowymi w roku 2011 została firma TUIR Allianz S.A. Drugie miejsce zajęło PZU S.A.. Na trzeciej pozycji uplasowało się Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych AVIVA.
Serdecznie zachęcamy wszystkie serwisy, które prowadzą naprawy blacharsko- lakiernicze do wzięcia udziału w badaniu poprzez wypełnienie specjalnej ankiety, która dostępna jest również na stronie:
http://moje-ankiety.pl/respond-28960.html
Koordynator:
Łukasz Szarama, szarama@pim.pl, 502-574-285
Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q1 2024 Najważniejsze informacje Q1 2024 (w porównaniu z Q1 2023) Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży zarówno w segmencie farb, …
AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …
Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …
Wśród samochodów zasługujących na miano kultowych jedno z ważniejszych miejsc zajmuje brytyjski Mini. Zaprojektowany w drugiej połowie lat 50. ubiegłego wieku produkowany był do końca stulecia. Dziś ten ceniony przez kolekcjonerów klasyk w Wielkiej Brytanii …
Patrycjusz Gaj, jeden z liderów lakiernictwa customowego w Polsce, podzielił się z Czytelnikami Lakiernika swoimi wrażeniami z Japonii, gdzie odbywa się Yokohama Hot Rod Custom Show. Japonia i jej motoryzacja, to bardzo ciekawy temat, nie …