• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Standox otrzymuje Złoty Laur Klienta 2022

Standox otrzymuje Złoty Laur Klienta 2022

Marka Standox została wyróżniona w plebiscycie Laur Klienta 2022, w kategorii Innowacyjne Technologie Branży Motoryzacyjnej – farby i lakiery.

W wyniku przeprowadzonego na skalę krajową sondażu, nagrodzono ofertę produktową i usługową Standox. Za pierwsze miejsce w kategorii farb i lakierów marka otrzymała najbardziej prestiżowy tytuł – Złoty Laur Klienta 2022.

Laur Klienta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w Polsce. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 18. lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług.

Robert Wysocki, Managing Director Axalta Poland: „Laur Klienta to nagroda szczególnie cenna, gdyż przyznają ją sami klienci, a ich zdanie jest dla nas najważniejsze. Nagroda potwierdza naszą wiodącą pozycję na rynku, dużą rozpoznawalność marki Standox, a przede wszystkim wysoką ocenę oferty wśród klientów. Profesjonalne serwisy lakiernicze chętnie wybierają nasze produkty – mogą na nich polegać, gdyż uzyskają zamierzony efekt i wysokiej jakości naprawę już za pierwszym razem. Wyróżnienie to jest odzwierciedleniem dynamiki rozwoju naszej firmy oraz motywacją do dalszego działania.”

Pochodząca z niemieckiego Wuppertalu marka, nie tylko zaopatruje klientów w innowacyjne i przyjazne dla środowiska systemy lakiernicze, oferuje również kompleksowy zakres usług wpierający profesjonalne warsztaty w codziennej pracy.

robert-wysocki-managing-director-axalta-poland

Fot. Robert Wysocki – Managing Director Axalta Poland

Robert Wysocki: “W imieniu Standox pragnę podziękować wszystkim, którzy obdarzyli nas zaufaniem oddając głos na naszą markę.”

Informacje na temat produktów i usług marki Standox można znaleźć na stronie www.standox.pl. Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na http://laurklienta.pl/

 

Zobacz również
  • Cieniowanie – czy to trudny proces?

      Zanim przejdziemy do oceny trudności procesu cieniowania – parę słów wstępu. Z koniecznością cieniowania najczęściej spotykamy się w sytuacji, kiedy dochodzi do uszkodzenia lakierowanych elementów poszycia zewnętrznego (np. zderzaków, błotników przednich, drzwi przednich, drzwi …

    Cieniowanie – czy to trudny proces?
  • Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach

    Z uwagi na obchodzony w  dniu 22 kwietnia 2024 r. Dzień Ziemi pozwoliłam sobie na prawną analizę tematu, który choć z nazwy sugeruje inicjatywę proekologiczną, to w rzeczywistości stał się kolejnym argumentem ubezpieczycieli do pomniejszania …

    Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach
  • AkzoNobel kontynuuje wzrost wolumenów i marż w segmencie farb oraz powłok

    Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q1 2024   Najważniejsze informacje Q1 2024 (w porównaniu z Q1 2023) Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży zarówno w segmencie farb, …

    AkzoNobel kontynuuje wzrost wolumenów i marż w segmencie farb oraz powłok
  • AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji

    AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …

    AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji
  • Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego

    Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …

    Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się
x