Marka Standox została wyróżniona w plebiscycie Laur Klienta 2022, w kategorii Innowacyjne Technologie Branży Motoryzacyjnej – farby i lakiery.
W wyniku przeprowadzonego na skalę krajową sondażu, nagrodzono ofertę produktową i usługową Standox. Za pierwsze miejsce w kategorii farb i lakierów marka otrzymała najbardziej prestiżowy tytuł – Złoty Laur Klienta 2022.
Laur Klienta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w Polsce. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 18. lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług.
Robert Wysocki, Managing Director Axalta Poland: „Laur Klienta to nagroda szczególnie cenna, gdyż przyznają ją sami klienci, a ich zdanie jest dla nas najważniejsze. Nagroda potwierdza naszą wiodącą pozycję na rynku, dużą rozpoznawalność marki Standox, a przede wszystkim wysoką ocenę oferty wśród klientów. Profesjonalne serwisy lakiernicze chętnie wybierają nasze produkty – mogą na nich polegać, gdyż uzyskają zamierzony efekt i wysokiej jakości naprawę już za pierwszym razem. Wyróżnienie to jest odzwierciedleniem dynamiki rozwoju naszej firmy oraz motywacją do dalszego działania.”
Pochodząca z niemieckiego Wuppertalu marka, nie tylko zaopatruje klientów w innowacyjne i przyjazne dla środowiska systemy lakiernicze, oferuje również kompleksowy zakres usług wpierający profesjonalne warsztaty w codziennej pracy.
Fot. Robert Wysocki – Managing Director Axalta Poland
Robert Wysocki: “W imieniu Standox pragnę podziękować wszystkim, którzy obdarzyli nas zaufaniem oddając głos na naszą markę.”
Informacje na temat produktów i usług marki Standox można znaleźć na stronie www.standox.pl. Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na http://laurklienta.pl/
Zanim przejdziemy do oceny trudności procesu cieniowania – parę słów wstępu. Z koniecznością cieniowania najczęściej spotykamy się w sytuacji, kiedy dochodzi do uszkodzenia lakierowanych elementów poszycia zewnętrznego (np. zderzaków, błotników przednich, drzwi przednich, drzwi …
Z uwagi na obchodzony w dniu 22 kwietnia 2024 r. Dzień Ziemi pozwoliłam sobie na prawną analizę tematu, który choć z nazwy sugeruje inicjatywę proekologiczną, to w rzeczywistości stał się kolejnym argumentem ubezpieczycieli do pomniejszania …
Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q1 2024 Najważniejsze informacje Q1 2024 (w porównaniu z Q1 2023) Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży zarówno w segmencie farb, …
AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …
Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …
Wśród samochodów zasługujących na miano kultowych jedno z ważniejszych miejsc zajmuje brytyjski Mini. Zaprojektowany w drugiej połowie lat 50. ubiegłego wieku produkowany był do końca stulecia. Dziś ten ceniony przez kolekcjonerów klasyk w Wielkiej Brytanii …
Patrycjusz Gaj, jeden z liderów lakiernictwa customowego w Polsce, podzielił się z Czytelnikami Lakiernika swoimi wrażeniami z Japonii, gdzie odbywa się Yokohama Hot Rod Custom Show. Japonia i jej motoryzacja, to bardzo ciekawy temat, nie …