• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Mocowania w automotive. Spinki, kołki, blaszki. Dziesiątki, setki, tysiące typów i rodzajów

Mocowania w automotive. Spinki, kołki, blaszki. Dziesiątki, setki, tysiące typów i rodzajów

 

Śmiało można zaryzykować stwierdzenie że ten drobny element często urasta do rangi ogromnego problemu kiedy pojawi się kłopot z jego dostępnością. W takim właśnie klimacie powstał ZipiZip. 52 letni Piotr Konopka z okolic Białegostoku nie mógł znaleźć odpowiedniego kołka do mocowania plastików do naprawianego przez siebie samochodu. Szukając rozwiązania, wpadł na pewien pomysł. Przelał go na papier w postaci szkicu , potem rysunku technicznego. Po konsultacjach ze znajomymi mechanikami zdecydował się na produkcje i dzisiaj możemy zaprezentować Państwu innowacyjny kołek samochodowy ZipiZip.

Nasz jednoczęściowy kołek działa na zasadzie docisku dwóch płaszczyzn. Skrzydełka są tak skonstruowane, że przy prawidłowym ułożeniu – jednocześnie dociskają i amortyzują. Naszego kołka nie trzeba dociągać z całych sił, dobrze jak skrzydełka układają się w spłaszczony trójkąt. Szacujemy że może zastępować do 70% występujących na rynku spinek samochodowych. Jego największą zaletą, oprócz uniwersalności, jest duża siła trzymania. Należy podkreślić że jest to całkowicie polski produkt. Od samego początku wymyślony i produkowany w naszym kraju. Pomysłodawca zdecydował się zastrzec wzór użytkowy kołka, a samo rozwiązanie ochronić patentem. Pierwsza produkcja rozpoczęła się w sierpniu 2022 roku, po czym pierwsze ZipiZipy zaczęły trafiać do warsztatów ciesząc się dużym zainteresowaniem ze strony mechaników.

Produkowane przez nas kołki pozwalają Państwu przede wszystkim zaoszczędzić czas. Doskonale wiemy ile krwi potrafi zepsuć sytuacja kiedy brakuje nam tego drobnego detalu i wstrzymuje nam to zakończenie montażu. W czasach kiedy godzina pracy pracownika czy zajęty podnośnik kosztuje kilkadziesiąt złotych, nasz ZipiZip powinien okazać się dla Państwa skutecznym rozwiązaniem.

zipizip_6

zipizip_5

zipizip_4

Podstawowe parametry techniczne:

– średnica otworu od 7,5 mm do 11 mm.

– średnica główki kołka 17 mm.

– grubość dociskanych warstw może się wahać od 5mm do 1,5mm.

– łatwy demontaż przez wyłamanie zamka w główce drobny śrubokrętem lub szpikulcem.

zipizip_3

zipizip_2

zipizip_1

Mamy nadzieję, że zainteresowaliśmy Państwa naszym produktem. Cały czas pracujemy nad rozwojem pomysłu Zipizipa. Wiem już od części z Państwa, żer oczekiwany jest mniejszy rozmiar dla otworów Ø 6 mm oraz większa główka do elementów karoseryjnych. Obydwa nowe projekty są w fazie przygotowania i liczymy że z początkiem 2023 roku zaczniemy je oferować.

Prowadzimy sprzedaż bezpośrednią tylko do warsztatów i sklepów. Nie funkcjonujemy na żadnych portalach sprzedażowych.

W celu zapoznania się z ofertą cenową oraz warunkami sprzedaży zapraszamy do kontaktu z Rafałem Witkowskim tel: 601 667 552 lub email: rafal@zipizip.eu

Zobacz również
  • Ferrari, Aston Martin i składak Wigry – Sławomir Gołąb swój biznes stworzył od zera i robi to co kocha

    – Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …

    Ferrari, Aston Martin i składak Wigry – Sławomir Gołąb swój biznes stworzył od zera i robi to co kocha
  • Efektywna naprawa pojazdów użytkowych cz.2

      Systemy do napraw kabin Zwykle montowane są one do kratownicy podobnie jak w przypadku naprawy ram. Kabina mocowana jest na części nośnej z uchwytami pośrednimi, do których zainstalowane są uchwyty specjalizowane do montażu kabin …

    Efektywna naprawa pojazdów użytkowych cz.2
  • Efektywna naprawa pojazdów użytkowych cz.1

      Kluczowe dla opłacalności usług związanych z naprawami konstrukcji pojazdów użytkowych jest umiejętny dobór technologii, urządzeń oraz odpowiednie wdrożenie całego systemu w serwisie. O ile coraz częściej właściciele warsztatów i kadra zarządzająca doskonale rozumie konieczność …

    Efektywna naprawa pojazdów użytkowych cz.1
  • Naprawa a technologia

      Rozwój konstrukcji pojazdów jest widoczny zarówno w ewolucji systemów napędowych, układów elektronicznej kontroli trakcji oraz bezpieczeństwa jazdy ale i konstrukcji karoserii. Dla rynku napraw karoserii to właśnie zmiany w tym zakresie są najbardziej istotne …

    Naprawa a technologia
  • Problemy z korozją cz.2

      Korozja nadwozia samochodu to nie tylko korozja szczelinowa i korozja perforacyjna czy pod powłokowa. To także korozja powstała od czynników eksploatacyjnych: mechanicznych i chemicznych. Konieczne jest zatem zweryfikowanie dotychczasowego myślenia o korodowaniu nadwozi samochodów …

    Problemy z korozją cz.2

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się
x