• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Cromax pomaga warsztatom stanąć na nogi

Cromax pomaga warsztatom stanąć na nogi

Stopniowe znoszenie restrykcji związanych z epidemią koronawirusa w Polsce oznacza, że warsztaty lakiernicze powoli wracają do pracy. W wielu krajach zaleca się unikać transportu publicznego, co sugeruje, że w najbliższym czasie będziemy częściej wybierać samochód. To z kolei może przełożyć się na więcej pracy w warsztatach, co w dobie dystansu społecznego może stanowić pewne wyzwanie. Cromax® – globalna marka renowacyjna Axalta, wiodącego globalnego dostawcy lakierów ciekłych i proszkowych – na pierwszym miejscu stawia wydajność pracy, dlatego też warsztaty stosujące jej produkty są dobrze przygotowane na te trudności.

 

„Połączenie większej liczby zleceń i potrzeby zachowania dystansu społecznego powoduje, że warsztaty muszą pracować w sposób bardziej przemyślany – zwłaszcza jeśli nie mają do dyspozycji licznego zespołu pracowników. Na szczęście w ramach dążenia do wydajności i innowacyjności przez ostatnie dwa lata wprowadziliśmy szereg narzędzi pomagających oszczędzić czas, materiały i energię. Dzięki temu warsztaty wracające do pracy są znacznie lepiej przygotowane na przynajmniej część współczesnych wyzwań” – tłumaczy Thomas Cool, Cromax Training and Technical Service Leader na Europę, Bliski Wschód i Afrykę (EMEA).

Cyfrowe zarządzanie kolorami

Nigdy wcześniej lakiernicy nie potrzebowali tak ogromnej swobody, elastyczności i wydajności pracy. W 2019 roku Cromax oddał w ich ręce ChromaConnect, cyfrowe narzędzie kolorystyczne w chmurze, które zapewnia elastyczność i swobodę, jednocześnie zwiększając wydajność pracy warsztatu.

„Wszystkie zadania – od dobierania do mieszania koloru – można wykonać bez korzystania z komputera stacjonarnego. Jest to istotne, gdyż zasady dystansu społecznego mogą uniemożliwić przebywanie więcej niż jednego lakiernika w danym pomieszczeniu” – dodaje Thomas Cool.

Cars

 

Lakiernicy mają natychmiastowy dostęp do takich funkcji, jak pomiary spektrofotometru, karty zleceń i receptury kolorów, z dowolnego urządzenia z dostępem do internetu, np. smartfonu lub tabletu, oraz dowolnego miejsca – zarówno w pojedynczym warsztacie, jak i całej sieci.

 

Mogą też kontrolować każdy aspekt zarządzania kolorem za sprawą urządzeń podłączonych do Wi-Fi – w tym bezprzewodowych wag i drukarek – jak również najbardziej zaawansowanego spektrofotometru Cromax – ChromaVision Pro Mini – a także platformy ChromaWeb, czyli kompleksowej bazy kolorów w chmurze.

 

Oszczędność energii

Energia elektryczna to istotna pozycja w wydatkach każdego warsztatu, a w tych trudnych czasach każda oszczędność jest na wagę złota. Dlatego też warto przyjrzeć się produktom Cromax, np. z serii Ultra Performance Energy System, które pozwalają znacznie obniżyć rachunki za prąd.

 

Nowe podkłady Ultra Performance Non-Sanding Surfacer NS2081, NS2084 i NS2087 oraz nowy lakier bezbarwny CC6750 Ultra Performance Energy System Clear to tylko niektóre z innowacyjnych produktów pomagających lakiernikom zwiększyć wydajność pracy i jednocześnie obniżyć koszty.

 

Szkolenia

Podczas kiedy tradycyjne szkolenia nie wchodzą w grę, lakiernicy wciąż mogą liczyć na wsparcie marki Cromax. Na kanale YouTube dostępne są nagrania z serii Let’s get to work, na których eksperci prezentują prawidłowe metody stosowania produktów lakierniczych Cromax podczas typowych renowacji oraz rozwiązania dla produktów lakierniczych Cromax podczas typowych renowacji oraz rozwiązania dla powszechnych wyzwań, z jakimi stykają się lakiernicy w pracy.

 

Thomas Cool: „Gdy każdy metr i każda minuta są na wagę złota, dbamy o to, aby lakiernicy mogli maksymalnie wykorzystać możliwości naszych produktów i usług. Bierzemy pod uwagę każdy etap prac lakierniczych oraz oferujemy praktyczne i cenne rozwiązania, dzięki którym lakiernicy sprostają obecnym wyzwaniom”.

 

O marce Cromax

Cromax, globalna marka renowacyjnych systemów lakierniczych Axalta, na pierwszym miejscu stawia poprawę wydajności pracy. Nasze produkty zostały opracowane specjalnie z myślą o optymalizacji procesów poprzez oszczędność czasu, energii oraz materiałów, co przekłada się na zwiększenie wydajności oraz obniżenie kosztów operacyjnych. Dostarczamy klientom zaawansowane rozwiązania, które pozwalają na udoskonalenie procesu naprawy na każdym jej etapie. Dzięki inteligentnym narzędziom, specjalistycznej wiedzy naszych pracowników i rozbudowanej sieci autoryzowanych partnerów serwisy współpracujące z nami są atrakcyjne dla firm dostarczających zlecenia. Cromax – stawiamy na produktywność.

Nagrania z serii Let’s get to work są dostępne na stronie www.youtube.com/cromaxofficial. Więcej informacji na temat marki Cromax można znaleźć na stronie www.cromax.pl.

High Throughput

Zobacz również
  • Cieniowanie – czy to trudny proces?

      Zanim przejdziemy do oceny trudności procesu cieniowania – parę słów wstępu. Z koniecznością cieniowania najczęściej spotykamy się w sytuacji, kiedy dochodzi do uszkodzenia lakierowanych elementów poszycia zewnętrznego (np. zderzaków, błotników przednich, drzwi przednich, drzwi …

    Cieniowanie – czy to trudny proces?
  • Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach

    Z uwagi na obchodzony w  dniu 22 kwietnia 2024 r. Dzień Ziemi pozwoliłam sobie na prawną analizę tematu, który choć z nazwy sugeruje inicjatywę proekologiczną, to w rzeczywistości stał się kolejnym argumentem ubezpieczycieli do pomniejszania …

    Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach
  • Czy szkolenia są potrzebne?

    Sporadycznie co prawda, ale spotyka się opinie , że szkolenie to niepotrzebne zawracanie głowy, a w książkach o blacharstwie i lakiernictwie to ” nic nie ma”. Wystarczy jednak poczytać na forach internetowych, o co pytają …

    Czy szkolenia są potrzebne?
  • Karta ratująca życie. Kluczowe narzędzie dla ratowników na polskich drogach

    Wypadki samochodowe to nagła tragedia, która może skończyć się śmiercią lub poważnymi obrażeniami dla uczestników. Gdy pojazd zostaje zmiażdżony, staje się pułapką dla osób zakleszczonych w nim, a każda minuta od momentu zdarzenia może być …

    Karta ratująca życie. Kluczowe narzędzie dla ratowników na polskich drogach
  • Nowa polerka do zadań specjalnych

    Włoska firma Rupes, to znany producent narzędzi elektrycznych i akcesoriów, między innymi do auto detailingu. Szczególne miejsce wśród produktów tej marki zajmują polerki. Model iBrid Rupes BigFoot, przedstawiany jest jako prawdziwa rewolucja w świecie zastosowań …

    Nowa polerka do zadań specjalnych

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się
x