• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Bardziej wydajne naprawy dzięki aplikacji w 1 cyklu marki Standox

Bardziej wydajne naprawy dzięki aplikacji w 1 cyklu marki Standox

Czas to pieniądz, a w dzisiejszej gospodarce to bardzo trafne stwierdzenie. Dlatego też w każdym zapracowanym warsztacie lakierniczym oszczędność energii, zużycie materiałów, wydajny przepływ pracy oraz jej inteligentny podział mają kluczowe znaczenie dla optymalizacji procesów. Równie ważna jest kabina lakiernicza, w której również można pracować wydajniej.

Aplikacja w 1 cyklu Standox, marki renowacyjnej firmy Axalta, pozwala lakiernikom na przeprowadzenie naprawy podczas tylko jednej wizyty w kabinie lakierniczej. Lakiernicy aplikują podkład „mokro na mokro”, a następnie lakier bazowy i bezbarwny na półtorej lub w dwóch warstwach, bezpośrednio po sobie, bez konieczności odparowania międzywarstwowego. Warsztaty lakiernicze oszczędzają nie tylko czas, ale też energię i materiały.

Marcin Masikowski, Axalta Training Coordinator Refinish Systems, mówi: „Standox zaprezentował One Visit Application już na targach Automechanika w 1992 roku, czyli ponad 30 lat temu. Aplikacja w 1 cyklu to technika lakiernicza, która opiera się na wydajności, oszczędności energii i materiałów, bez utraty jakości. To przełomowa technologia, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę czas zaoszczędzony w ciągu całego dnia pracy”.

OVA Logo

Aplikacja w 1 cyklu przynosi korzyści ekonomiczne nie tylko dla większych serwisów o dużej przepustowości. Biorąc pod uwagę niebotycznie wysokie koszty energii, metoda ta jest również odpowiednia dla mniejszych i średnich warsztatów, ponieważ każda minuta zaoszczędzona w kabinie lakierniczej obniża rachunki za energię i pozytywnie wpływa na wyniki finansowe firmy.

Do aplikacji w 1 cyklu świetnie sprawdza się innowacyjny system Standox Xtreme, oparty na opatentowanej przez Axalta technologii Fast Cure Low Energy. System oferuje warsztatom wyjątkowo szybki proces naprawy i niskie zużycie energii. Kompleksowa oferta obejmuje ściereczki Express Prep Wipes U3000, wypełniacz VOC-Xtreme Wet-on-Wet Filler U7650, wypełniacz VOC-Xtreme Filler U7600, lakier bazowy Standoblue Basecoat oraz lakier bezbarwny Standocryl VOC-Xtreme-Plus Clear K9600.

Wszystkie produkty aplikowane w 1 cyklu oferują najwyższą jakość i wsparcie klasy premium, dzięki czemu warsztaty lakiernicze mogą mieć pewność, że uzyskają doskonałe rezultaty już za pierwszym razem. Metoda aplikacji w 1 cyklu może zapewnić warsztatom istotną przewagę konkurencyjną w czasach, gdy znajdują się one pod rosnącą presją poprawy wydajności” – mówi Marcin Masikowski.

Więcej informacji na temat marki Standox oraz Aplikacji w 1 cyklu można znaleźć na stronie: www.standox.pl/1va.

Zobacz również
  • Pół wieku bydgoskiej szkoły, która kształci także lakierników

      Zespół Szkół Samochodowych w Bydgoszczy świętował jubileusz 50 – lecia istnienia. Była to wyjątkowa okazja do wspomnień o ludziach, którzy przez kolejne lata tworzyli bydgoską szkołę i do uhonorowania tych, których praca składa się …

    Pół wieku bydgoskiej szkoły, która kształci także lakierników
  • Rozwój w zakresie lakierownia ciekłego

    Postęp technologiczny w zakresie lakierowania ciekłego nie wyhamował w okresie pandemii i można odnieść wrażenie, że przymusowa izolacja wysokiej klasy specjalistów wprowadziła do branży lakierniczej cały szereg nowatorskich rozwiązań. Ogromne zapotrzebowanie na zwiększenie asortymentu produktów …

    Rozwój w zakresie lakierownia ciekłego
  • AkzoNobel wprowadza na rynek nową powłokę proszkową dla jednośladów

    Dzięki nowemu produktowi od firmy AkzoNobel – Interpon A3000 – producenci motocykli obniżą koszty, ale także zaoszczędzą energię, co w sposób ewidentny pozytywnie wpłynie na środowisko naturalne. Nowy produkt, będący pierwszym jednowarstwowym lakierem proszkowym firmy …

    AkzoNobel wprowadza na rynek nową powłokę proszkową dla jednośladów
  • Cieniowanie – czy to trudny proces?

      Zanim przejdziemy do oceny trudności procesu cieniowania – parę słów wstępu. Z koniecznością cieniowania najczęściej spotykamy się w sytuacji, kiedy dochodzi do uszkodzenia lakierowanych elementów poszycia zewnętrznego (np. zderzaków, błotników przednich, drzwi przednich, drzwi …

    Cieniowanie – czy to trudny proces?
  • Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach

    Z uwagi na obchodzony w  dniu 22 kwietnia 2024 r. Dzień Ziemi pozwoliłam sobie na prawną analizę tematu, który choć z nazwy sugeruje inicjatywę proekologiczną, to w rzeczywistości stał się kolejnym argumentem ubezpieczycieli do pomniejszania …

    Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się
x