Marka Cromax® rozpoczęła kampanię wizerunkową w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) pod hasłem „Prosto z Serca”. Tytuł doskonale odzwierciedla główne założenia kampanii, która w całości opiera się na wywiadach przeprowadzonych z lakiernikami stosującymi produkty marki Cromax. Filmy można zobaczyć na 13 lokalnych stronach internetowych – w 11 językach, jak również na międzynarodowej stronie Cromax w języku angielskim.
Celem nowej kampanii jest zwiększenie świadomości o korzyściach płynących z posiadania renomowanego dostawcy materiałów lakierniczych, zwłaszcza pod względem poprawy wydajności pracy warsztatów. Wywiady z lakiernikami zostały przeprowadzone bez scenariusza, dzięki czemu wypowiedzi są szczere i osobiste. W filmach występują zarówno osoby, które od wielu lat polegają na produktach marki Cromax, jak i lakiernicy, którzy dopiero niedawno odkryli zalety pracy z globalnym dostawcą farb i lakierów. Poza nagraniami wideo każdemu klientowi poświęcono oddzielną stronę, na której opisano ich doświadczenia z marką Cromax.
Kevin Torfs, Axalta Digital Marketing Specialist na region EMEA, stojący za sterami tej kampanii od początku zeszłego roku, powiedział: „Kiedy szukaliśmy pomysłów, powracającym tematem byli lakiernicy, którzy stosują produkty marki Cromax i bardzo je sobie cenią. Zawsze koncentrujemy się na ich potrzebach i opracowujemy rozwiązania, które umożliwiają im wydajniejsze i bardziej dokładne przeprowadzanie renowacji. To właśnie klienci są fundamentem, na którym opiera się nasza marka”.
Na stronach Cromax dostępne są już cztery filmy z udziałem klientów z Belgii, a niebawem dołączą do nich klienci z Francji oraz z Niemiec.
„Bardzo intensywnie pracujemy nad stworzeniem kolekcji nagrań z różnych regionów. W przyszłym roku planujemy przeprowadzić wywiady z klientami z Włoch i Litwy. Mamy nadzieję zaangażować również partnerów z innych krajów” – mówi Torfs.
Najważniejszy przekaz płynie z wypowiedzi lakierników – to oni wyjaśniają dlaczego tak wysoko cenią sobie ofertę marki Cromax. Nie chodzi tu jedynie o wysokiej jakości produkty, chodzi o możliwość rozwijania umiejętności lakierników i ułatwienia im pracy, tak żeby mogli czerpać z niej jeszcze większą satysfakcję”. – mówi Mariusz Safarzyński, Brand Sales Leader Cromax.
Kampanię można obejrzeć na stronie www.cromax.pl/prostozserca.
Firma TROTON po raz 21. z rzędu została wyróżniona prestiżowym tytułem „Przedsiębiorstwo Fair Play”. To …
Proces lakierowania pozornie wydaje się prosty – bierzemy pistolet i rozpylamy lakier. Ale diabeł tkwi …
Targi SEMA 2024, które odbyły się w dniach 5–8 listopada w Las Vegas, po raz …