Axalta ogłosiła dziś przejęcie trzech dystrybutorów w Europie oraz włączenie ich do sieci Axalta Axcess. Axalta Axcess to program dystrybucji i sprzedaży D2C Axalty, który pozwala europejskim klientom wygodnie, niezawodnie i sprawnie zamawiać produkty, otrzymywać dostawy oraz korzystać z łatwo dostępnego i skutecznego wsparcia posprzedażowego.
Transakcje zostały sfinalizowane pod koniec 2024 roku i obejmują dwóch włoskich dystrybutorów – Colorificio Brianza Car i Brianza Car 3 z Lombardii – oraz jednego francuskiego dystrybutora – CPS Carrosserie Peinture Système z okolic Bordeaux. Dzięki przejęciu tych trzech firm Axalta Axcess zyskała ponad 40 centrów dystrybucyjnych w 10 europejskich krajach. To właśnie tam klienci Axalta Axcess mogą zamawiać szeroką gamę produktów do profesjonalnych napraw lakierniczych, w tym wysokowydajne systemy lakierów renowacyjnych Axalta, materiały eksploatacyjne oraz elementy wyposażenia serwisów.
Fabien Boschetti, Sales Vice President w Axalta Refinish na Europę Bliski Wschód i Afrykę: „Z radością witamy trzech nowych dystrybutorów w stale rozwijającej się sieci Axalta Axcess. Program Axalta Axcess został stworzony specjalnie dla naszych klientów z sektora renowacji i napraw lakierniczych. Centra dystrybucyjne zapewniają im wygodny dostęp do wszystkich produktów i usług w jednym miejscu. Ponadto klienci Axalta Axcess mają również dostęp do innowacyjnych narzędzi szkoleniowych i zasobów, jak również wsparcia doświadczonego zespołu specjalistów branżowych Axalta Axcess”.
Zespół Axalta Axcess wykorzystuje swoją rozległą wiedzę rynkową, aby dostarczać klientom niestandardowe rozwiązania produktowe, doskonałe wsparcie i wiedzę techniczną. Dzięki znakomitej obsłudze i personalizacji rozwiązań klienci Axalta Axcess mogą realizować swoje cele.
Oprócz marek Axalta – Cromax, Spies Hecker, Standox, Audurra, U-POL i Syrox – Axalta Axcess oferuje również wybrane marki produktów uzupełniających oraz wyposażenia serwisów.
Więcej informacji o firmie Axalta Refinish można znaleźć na stronie refinish.axalta.eu.
Jakie są największe wyzwania rynku lakierniczego? W jakim kierunku zmierza branża? Jakie zagrożenia dostrzegają specjaliści? …
Czwarta edycja Kustomhead we Wrocławiu już za nami. Na wyjątkowej wystawie w Hali Stulecia mogliśmy …
AkzoNobel wprowadza na rynek Autowave Optima – innowacyjny wodny podkład bazowy nowej generacji, który wspiera …