• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

„Złoty Zderzak”. Już po raz 13-ty oceniamy ubezpieczycieli!

„Złoty Zderzak”. Już po raz 13-ty oceniamy ubezpieczycieli!

Polska Izba Motoryzacji już po raz XIII zaprasza do udziału w projekcie „Ogólnopolskie Badanie Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi”- czyli badanie „Złoty Zderzak”.

Odpowiadając na potrzebę poprawy relacji rynkowych, Polska Izba Motoryzacji od trzynastu lat realizuje badanie, którego wyniki są oceną współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Badanie to obejmuje szereg zagadnień z procesu likwidacji szkód.

Serdecznie zachęcamy wszystkie serwisy, które prowadzą naprawy blacharsko- lakiernicze do wzięcia udziału w badaniu poprzez wypełnienie specjalnej ankiety.

Jesteśmy przekonani, że w obecnych warunkach rynkowych nasze badanie jest ze wszech miar potrzebne dla rynku. Głęboko wierzymy, że wyniki badania przyczynią się do polepszenia relacji pomiędzy serwisami a towarzystwami ubezpieczeniowymi.

Wyniki badania zostaną zaprezentowane podczas uroczystej, wieczornej gali towarzyszącej XIII edycji Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, które odbędzie się w dniach 11-12 grudnia 2018 r. w Warszawie.

__________________________________________________

Laureaci konkursu „Złoty Zderzak” 2017

Ergo Hestia na prowadzeniu. Drugie miejsce dla Allianz. Na trzecim PZU.

5 grudnia w Warszawie, podczas XII Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych ogłoszone zostały wyniki Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi.

1_zloty-zderzak

 

Względem roku ubiegłego (2016) nastąpiło małe przetasowanie. Zmiana nastąpiła na pozycji 1 i 2 gdzie Hestia zamieniła się z Allianz. PZU, drugi rok z rządu zajmuje pozycję trzecią. Kolejne pozycje w rankingu to: Warta (4), Uniqua (5).

Kryteria oceny:

  • Ogólna jakość współpracy
  • Poziom kompetencji i rzetelność
  • Sprawność przebiegu likwidacji szkód
  • Prawidłowość i szybkość wypłacania odszkodowania
  • Uznawanie stosowania części oryginalnych
  • Uznawanie stawek za RBG
  • Uznawanie kosztu za wynajem samochodu zastępczego
  • Liczba skarg, odwołań i pozwów

Przebadane zostały zarówno warsztaty posiadające autoryzacje producentów samochodów, jak i niezależne.

 

Czemu służy badanie?

„Złoty Zderzak” to jedyne w Polsce badanie, w którym warsztaty naprawcze oceniają firmy ubezpieczeniowe. Klient naprawiający swój samochód w warsztacie często wybiera opcję naprawy bezgotówkowej i chce by to warsztat w jego imieniu załatwił wszelkie formalności z ubezpieczycielem. W praktyce oznacza to, że klient jest w serwisie tylko dwa razy: zostawia rozbity samochód a potem odbiera naprawiony. Klient często nie zdaje sobie sprawy, ile pracy wykonuje za niego warsztat. Dlatego ocena procesu likwidacji szkód dokonywana przez warsztaty jest obiektywna i rzeczowa. To właśnie po tym jak jest likwidowana szkoda można poznać, jak profesjonalny jest ubezpieczyciel i czy rzeczywiście dba o bezpieczeństwo swoich klientów.

 

Więcej na: www.forumubezpieczen.com

forum_ubezpieczen_logo_2018

 

Zobacz również
  • Retro Motor Show 2024 – święto klasycznej motoryzacji, które zachwyciło tysiące fanów

    Magia przeszłości ożywiona na Międzynarodowych Targach Poznańskich Tegoroczna edycja Retro Motor Show po raz kolejny okazała się świętem zabytkowej motoryzacji, które zachwyciło zarówno pasjonatów, jak i nowych fanów klasycznych pojazdów. Przez trzy dni, niemal tysiąc …

    Retro Motor Show 2024 – święto klasycznej motoryzacji, które zachwyciło tysiące fanów
  • Przyszłość branży blacharsko-lakierniczej – rewolucja czy ewolucja w sektorze motoryzacyjnym

    Konferencja ma na celu zgromadzenie ekspertów z różnych obszarów związanych z likwidacją szkód komunikacyjnych oraz zapewnienie im dostępu do najnowszych narzędzi i informacji. Uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat efektywnych metod pracy, …

    Przyszłość branży blacharsko-lakierniczej – rewolucja czy ewolucja w sektorze motoryzacyjnym
  • HERKULES na Automechanice we Frankfurcie

    W tegorocznej edycji Automechaniki wzięło dział ponad 4200 wystawców, a w tym, blisko 200 firm z Polski. Wśród najciekawszych ofert z naszego kraju należy wyróżnić propozycje HERKULESA. Na stoisku firmy z ponad trzydziestoletnią tradycją zaprezentowano …

    HERKULES na Automechanice we Frankfurcie
  • Szkolenie dla dealerów z Azji

    Herkules Auto-Technika nie ustaje w staraniach rozwoju swojej sieci dealerskiej na świecie. Tym razem w siedzibie HERKULESA odbyło się trzydniowe szkolenie dla przybyłych z Indii przedstawicieli dealera urządzeń do naprawy pojazdów użytkowych HERKULES TRUCK. To …

    Szkolenie dla dealerów z Azji
  • AUTOMECHANIKA 2024 – spotkanie na szczycie

    Blisko 200 firm z Polski zaprezentowało swoja ofertę podczas tegorocznych targów we Frankfurcie nad Menem. Najnowsze produkty i innowacyjne rozwiązania dla handlu detalicznego, warsztatów i przemysłu zaprezentowało 4200 firm z 80 krajów. Na powierzchni 320 …

    AUTOMECHANIKA 2024 – spotkanie na szczycie

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się
x