Polska Izba Motoryzacji już po raz XIII zaprasza do udziału w projekcie „Ogólnopolskie Badanie Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi”- czyli badanie „Złoty Zderzak”.
Odpowiadając na potrzebę poprawy relacji rynkowych, Polska Izba Motoryzacji od trzynastu lat realizuje badanie, którego wyniki są oceną współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Badanie to obejmuje szereg zagadnień z procesu likwidacji szkód.
Serdecznie zachęcamy wszystkie serwisy, które prowadzą naprawy blacharsko- lakiernicze do wzięcia udziału w badaniu poprzez wypełnienie specjalnej ankiety.
Jesteśmy przekonani, że w obecnych warunkach rynkowych nasze badanie jest ze wszech miar potrzebne dla rynku. Głęboko wierzymy, że wyniki badania przyczynią się do polepszenia relacji pomiędzy serwisami a towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Wyniki badania zostaną zaprezentowane podczas uroczystej, wieczornej gali towarzyszącej XIII edycji Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, które odbędzie się w dniach 11-12 grudnia 2018 r. w Warszawie.
__________________________________________________
Laureaci konkursu „Złoty Zderzak” 2017
Ergo Hestia na prowadzeniu. Drugie miejsce dla Allianz. Na trzecim PZU.
5 grudnia w Warszawie, podczas XII Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych ogłoszone zostały wyniki Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi.
Względem roku ubiegłego (2016) nastąpiło małe przetasowanie. Zmiana nastąpiła na pozycji 1 i 2 gdzie Hestia zamieniła się z Allianz. PZU, drugi rok z rządu zajmuje pozycję trzecią. Kolejne pozycje w rankingu to: Warta (4), Uniqua (5).
Kryteria oceny:
Przebadane zostały zarówno warsztaty posiadające autoryzacje producentów samochodów, jak i niezależne.
Czemu służy badanie?
„Złoty Zderzak” to jedyne w Polsce badanie, w którym warsztaty naprawcze oceniają firmy ubezpieczeniowe. Klient naprawiający swój samochód w warsztacie często wybiera opcję naprawy bezgotówkowej i chce by to warsztat w jego imieniu załatwił wszelkie formalności z ubezpieczycielem. W praktyce oznacza to, że klient jest w serwisie tylko dwa razy: zostawia rozbity samochód a potem odbiera naprawiony. Klient często nie zdaje sobie sprawy, ile pracy wykonuje za niego warsztat. Dlatego ocena procesu likwidacji szkód dokonywana przez warsztaty jest obiektywna i rzeczowa. To właśnie po tym jak jest likwidowana szkoda można poznać, jak profesjonalny jest ubezpieczyciel i czy rzeczywiście dba o bezpieczeństwo swoich klientów.
Więcej na: www.forumubezpieczen.com
Magia przeszłości ożywiona na Międzynarodowych Targach Poznańskich Tegoroczna edycja Retro Motor Show po raz kolejny okazała się świętem zabytkowej motoryzacji, które zachwyciło zarówno pasjonatów, jak i nowych fanów klasycznych pojazdów. Przez trzy dni, niemal tysiąc …
Konferencja ma na celu zgromadzenie ekspertów z różnych obszarów związanych z likwidacją szkód komunikacyjnych oraz zapewnienie im dostępu do najnowszych narzędzi i informacji. Uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat efektywnych metod pracy, …
W tegorocznej edycji Automechaniki wzięło dział ponad 4200 wystawców, a w tym, blisko 200 firm z Polski. Wśród najciekawszych ofert z naszego kraju należy wyróżnić propozycje HERKULESA. Na stoisku firmy z ponad trzydziestoletnią tradycją zaprezentowano …
Herkules Auto-Technika nie ustaje w staraniach rozwoju swojej sieci dealerskiej na świecie. Tym razem w siedzibie HERKULESA odbyło się trzydniowe szkolenie dla przybyłych z Indii przedstawicieli dealera urządzeń do naprawy pojazdów użytkowych HERKULES TRUCK. To …
Blisko 200 firm z Polski zaprezentowało swoja ofertę podczas tegorocznych targów we Frankfurcie nad Menem. Najnowsze produkty i innowacyjne rozwiązania dla handlu detalicznego, warsztatów i przemysłu zaprezentowało 4200 firm z 80 krajów. Na powierzchni 320 …
W przyszłym roku firma PHU Auto Piotra Jaworowskiego z Konstantynowa Łódzkiego, będzie świętować 30 – lecie istnienia. Jednak początki jego aktywności w branży sięgają jeszcze końca lat 80-tych. – Kiedyś sprzedawał ten kto miał, a …
. O tym, że amerykańska motoryzacja była z innej planety niż europejska, wiedzą wszyscy, którzy choć trochę samochodami się interesują. O ile globalne modele światowych producentów samochodów wypchnęły z dróg krążowniki szos, to amerykańska …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …