Mamy przyjemność zaprezentować Państwu nowy system polerski o nazwie Brayt. System ten powstał na bazie zgromadzonych doświadczeń oraz dokładnej analizy rynku. Chcemy, aby był uzupełnieniem naszej oferty handlowej, dając zadowolenie i satysfakcję z wykonanej pracy. Prace nad nim rozpoczęliśmy po sugestiach klientów, korzystających z wcześniej oferowanych przez naszą firmę produktów. Założenia były proste: nowy system ma się opierać na bardzo uniwersalnej i łatwej w pracy pasty polerskiej oraz na produktach i materiałach uzupełniających, w postaci mleczka, zmywacza, środka zabezpieczającego, aplikatorów, ściereczek, czyli wszystkiego, co jest potrzebne do uzyskania jak najlepszego efektu końcowego. System Brayt składa się z czterech produktów. Podstawą jest pasta o nazwie T1.
T1 jest produktem polerskim o nowoczesnej recepturze, bardzo uniwersalnej ze względu na zawarte w niej ziarno ścierne. Ziarno jest bardzo drobne i wydawałoby się, że jest to produkt wykończeniowy, a nie pasta polerska, do jakiej przywykliśmy. Dzięki takiej recepturze pasta jest bardzo skuteczna w warsztatach lakierniczych, gdzie jak wiemy liczy się czas i lakier nie zawsze jest w pełni dotwardzony. Efekt, który uzyskujemy jest trwały i nie ma potrzeby używania mleczek wykończeniowych. T1 jest pastą przeznaczoną do pracy na sucho, ale nie będzie żadnego problemu, jeżeli w końcowym etapie polerowania, zwłaszcza na nie w pełni spolimeryzowanych powierzchniach, wykorzystamy spryskiwacz z odrobiną wody.
T1 jest także bardzo uniwersalne, jeżeli chodzi o wykorzystanie aplikatorów. Oznacza to, że możemy stosować aplikatory wełniane, wykonane z gąbek twardych, gąbek miękkich, a nawet aplikatory filcowe. Najlepszą wydajność uzyskamy stosując maszyny polerskie rotacyjne.
T1 jest produktem bezpiecznym w stosowaniu. Bardzo łatwo możemy kontrolować proces polerski.
Następnym produktem prezentowanym Państwu, jest mleczko T2. Ten produkt służy do usuwania wszelkich drobnych defektów powierzchniowych.
Jeżeli chcemy bardzo szybko odświeżyć powłokę lakierniczą uzyskując dużą głębię oraz świeżość koloru, stosujemy T2 z miękką gąbkową głowicą polerską.
T2 jest bardzo łatwe w użyciu. Nawet osoby nie mające doświadczenia w posługiwaniu się produktami polerskimi, bez problemu sobie poradzą.
T2 możemy aplikować wełną jagnięcą uzyskując większą siłę cięcia oraz średnio twardymi i miękkimi gąbkami. Rodzaj użytego aplikatora decyduje o efektywności usuwania defektów.
Używając głowicy z wełny jagnięcej stosujemy maszynę rotacyjną, natomiast wykorzystując aplikatory wykonane z gąbek, najlepsze efekty osiągniemy pracując na polerkach orbitalnych (mimośrodowych).
Kolejnym produktem jest płyn T3. Grupą docelową odbiorców tego specyfiku są osoby lub firmy, którym szczególnie zależy na tym, by samochód zawsze pięknie się prezentował. Płyn T3 jest bardzo uniwersalny, a jego stosowanie jest banalnie proste. Spryskujemy powierzchnię, bez konieczności zastanawiania się czy mamy do czynienia z lakierem, szybą z uszczelką, czy też częścią plastikową pojazdu. Po spryskaniu rozprowadzamy i wycieramy do połysku. Otrzymana powierzchnia jest bardzo gładka. Co ważne, na elementach plastikowych nie pozostaną żadne ślady. Produkt ten możemy również wykorzystywać na plastikach wewnętrznych.
T3 możemy dopolerować maszyną orbitalną, rozprowadzając płyn wcześniej ręcznie i odczekując chwilę do przeschnięcia.
Testy przeprowadzaliśmy wśród osób wykorzystujących samochody służbowe oraz taksówkarzy, dla których czystość aut ma podstawowe znaczenie – jest wizytówką firmy. Opinie były bardzo pozytywne i wymierne – przyniosły oszczędności w postaci ograniczenia wizyt w myjniach o 50%.
Ostatnim, a zarazem najbardziej specjalistycznym produktem jest T4.
Jest to specyfik skierowany do firm zajmujących się profesjonalnie tak zwanym autodetailingiem. Jest to dynamicznie rozwijająca się część rynku, która jeszcze się kształtuje, ale efekty jej działania widać bardzo dobrze na forach internetowych.
T4 to środek zabezpieczający powierzchnię lakieru, tworzący barierę ochronną przed wpływem warunków atmosferycznych oraz chemią, z którą na co dzień muszą obcować nasze pojazdy (roztwory stosowane zimą na drogach, agresywna chemia na myjniach itd.)
Specyficzna jest aplikacja produktu, ponieważ po nałożeniu musi „leżakować” minimum 30 minut, aby stworzyć barierę ochronną. Warstwa, która się tworzy, zabezpiecza powierzchnię na minimum 6 miesięcy. Najlepsze efekty uzyskamy stosując do wykończenia polerkę orbitalną.
T4 to produkt uzupełniający system o profesjonalne zabezpieczenie powierzchni.
Wykorzystując umiejętnie cały system, czy to w warsztacie lakierniczym, w salonie autodetailingu, czy też po prostu dbając o swoje auto, możemy być pewni, że traktujemy polerowaną powierzchnię produktami najwyższej jakości.
System BRAYT to polerowanie bez problemów!
Andrzej Mućko
Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q1 2024 Najważniejsze informacje Q1 2024 (w porównaniu z Q1 2023) Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży zarówno w segmencie farb, …
AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …
Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …
Wśród samochodów zasługujących na miano kultowych jedno z ważniejszych miejsc zajmuje brytyjski Mini. Zaprojektowany w drugiej połowie lat 50. ubiegłego wieku produkowany był do końca stulecia. Dziś ten ceniony przez kolekcjonerów klasyk w Wielkiej Brytanii …
Patrycjusz Gaj, jeden z liderów lakiernictwa customowego w Polsce, podzielił się z Czytelnikami Lakiernika swoimi wrażeniami z Japonii, gdzie odbywa się Yokohama Hot Rod Custom Show. Japonia i jej motoryzacja, to bardzo ciekawy temat, nie …