• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Prosto z Serca: oszczędność energii i czasu dzięki produktom Cromax

Prosto z Serca: oszczędność energii i czasu dzięki produktom Cromax

Warsztaty lakiernicze często zmagają się z wysokimi kosztami energii elektrycznej. Dlatego wiele produktów marki Cromax® zostalo opracowane tak, aby umożliwić osiąganie znakomitych rezultatów przy optymalnym zużyciu energii.

 

Przykładem takiego produktu jest podkład wypełniający PS1084 Ultra Performance Energy Surfacer. Produkt powstał w oparciu o najnowsze osiągnięcia w dziedzinie chemii. Dzięki temu można go szlifować już po 20–40 minutach suszenia w temperaturze otoczenia bez stosowania kosztownych rozwiązań, takich jak promiennik podczerwieni czy lampy UV.

cx-sfth-energy-saving

 

W przypadku stosowania wypełniacza PS1084 Ultra Performance Energy Surfacer na niepowlekanym metalu przygotowanie podłoża jest szybkie i proste. Znakomicie nadają się do tego ściereczki PS1800 Metal Pre-treatment Wipes, które zapewniają nie tylko doskonałą przyczepność, lecz także ochronę przed korozją. Co więcej, są niezwykle wydajne – jedna wystarcza na około 2 m2 powierzchni.

 

„Możliwość suszenia w temperaturze otoczenia sprawia, że warsztaty lakiernicze mogą wykonywać kilka prac jednocześnie, co zwiększa ich produktywność. Podkład i ściereczki to niezwykle wydajne połączenie, dzięki któremu lakiernicy mogą przeprowadzać więcej napraw przy mniejszym zużyciu materiałów” – mówi Marcin Raczkowski, Doradca Techniczny marki Cromax.

 

Wysokiej jakości, gładka warstwa podkładu PS1084 Ultra Performance Energy Surfacer zapewnia wysoką trwałość połysku po aplikacji warstwy nawierzchniowej. Dodatkowym atutem jest również łatwa aplikacja – do czterech warstw bez podsuszania (odparowania między warstwami) – oraz bardzo dobra stabilność na powierzchniach pionowych. Natomiast suszenie w temperaturze otoczenia oznacza, że można jednocześnie przeprowadzać kilka napraw różnego rodzaju, tj. naprawy punktowe, naprawy mniejszych uszkodzeń oraz renowację całych elementów.

 

Ten innowacyjny i energooszczędny produkt jest głównym tematem najnowszego wideo nagranego w ramach kampanii wizerunkowej Cromax – Prosto z Serca. Kampania koncentruje się na lakiernikach korzystających z produktów marki Cromax. Wywiadu udzielił Michael Spielmann pracujący w dużej, rodzinnej firmie Remund Carosserie AG w Szwajcarii. Michael jest odpowiedzialny za pracę lakierni, która obsługuje nie tylko samochody osobowe, lecz także pojazdy użytkowe, a nawet helikoptery. Oszczędność czasu i prądu to dla niego kwestie priorytetowe, dlatego też stosuje produkty Cromax.

 

„Dzięki produktom i technologiom marki Cromax pracujemy znacznie wydajniej. Obietnice marki dotyczące jakości produktów i czasu ich suszenia są jak najbardziej uzasadnione. Co więcej, możemy liczyć na wsparcie specjalistów producenta” – mówi Michael Spielmann.

 

„Rozwiązanie przynosi same korzyści. Możliwość suszenia w temperaturze otoczenia oznacza, że firma Michaela oszczędza energię i ogranicza koszty. A technologia zastosowana w produkcie pozwala skrócić czas suszenia. Dzięki temu lakiernicy mogą pracować szybciej i wykonać więcej pracy w ciągu jednego dnia. To zwiększa produktywność” – podsumowuje Marcin Raczkowski.

 

Więcej informacji na temat produktów marki Cromax można znaleźć na stronie www.cromax.pl. Wideo wraz z pozostałymi nagraniami można obejrzeć na stronie www.cromax.pl/prostozserca.

PS1084 3,5 L frog

 

 

Zobacz również
  • Cieniowanie – czy to trudny proces?

      Zanim przejdziemy do oceny trudności procesu cieniowania – parę słów wstępu. Z koniecznością cieniowania najczęściej spotykamy się w sytuacji, kiedy dochodzi do uszkodzenia lakierowanych elementów poszycia zewnętrznego (np. zderzaków, błotników przednich, drzwi przednich, drzwi …

    Cieniowanie – czy to trudny proces?
  • Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach

    Z uwagi na obchodzony w  dniu 22 kwietnia 2024 r. Dzień Ziemi pozwoliłam sobie na prawną analizę tematu, który choć z nazwy sugeruje inicjatywę proekologiczną, to w rzeczywistości stał się kolejnym argumentem ubezpieczycieli do pomniejszania …

    Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach
  • AkzoNobel kontynuuje wzrost wolumenów i marż w segmencie farb oraz powłok

    Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q1 2024   Najważniejsze informacje Q1 2024 (w porównaniu z Q1 2023) Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży zarówno w segmencie farb, …

    AkzoNobel kontynuuje wzrost wolumenów i marż w segmencie farb oraz powłok
  • AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji

    AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …

    AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji
  • Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego

    Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …

    Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się
x