W świetle nowej Ustawy konsumenckiej (która wchodzi w życie już 25-go grudnia br.) nastąpiły znaczące zmiany w odpowiedzialności serwisu naprawczego tytułem wykonania usługi.
Ustawa chroni w sposób szczególny klienta a na serwisy kładzie większy niż dotychczas ciężar odpowiedzialności za świadczone usługi i dobór części. Niewiedza i wynikające z niej błędy w obsłudze klienta stawiają serwis na straconej pozycji w sytuacji spornej, a jak wiadomo takich nie brakuje.
Nowe przepisy można podsumować: „Gdyby dziś przyszedł do ciebie klient i kazał zwrócić sobie 5 tysięcy zł, które zapłacił Tobie za naprawę to pewnie roześmiałbyś się mu w twarz? Po 25 grudnia br. nie będzie Ci już do śmiechu.”
O tym co się właściwie zmieniło i jakie konsekwencje dla serwisów z tego wynikają powie podczas IX Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych niekwestionowany ekspert, który opiniował zapisy nowej ustawy o prawach konsumenta- Mec. Olgierd Porębski.
IX Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
3 grudnia 2014 r.
Warszawa, Hotel Sofitel Warsaw Victoria
Szczegółowe informacje i zgłoszenia na www.forumubezpieczen.com
Firmy 3M i Axalta ogłosiły dziś rozpoczęcie współpracy nad cyklem szkoleń dla samochodowej branży napraw lakierniczych. Będzie on składał się z 5 modułów – każdy będzie w praktyczny sposób pomagał zarówno lakiernikom, jak i serwisom poznawać najlepsze praktyki oraz …
Cromax® poszerza linię ChromaHybrid o nowy pigment ChromaHybrid WH1729 Magma Red, którego można używać zarówno z systemami lakierów bazowych Cromax Pro, jak i Chromax EZ+. Produkt jest już dostępny w sprzedaży. Stanowi on odpowiedź firmy na rosnącą popularność …
Konferencja ma na celu zgromadzenie ekspertów z różnych obszarów związanych z likwidacją szkód komunikacyjnych oraz zapewnienie im dostępu do najnowszych narzędzi i informacji. Uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat efektywnych metod pracy, …
W przyszłym roku firma PHU Auto Piotra Jaworowskiego z Konstantynowa Łódzkiego, będzie świętować 30 – lecie istnienia. Jednak początki jego aktywności w branży sięgają jeszcze końca lat 80-tych. – Kiedyś sprzedawał ten kto miał, a …
. O tym, że amerykańska motoryzacja była z innej planety niż europejska, wiedzą wszyscy, którzy choć trochę samochodami się interesują. O ile globalne modele światowych producentów samochodów wypchnęły z dróg krążowniki szos, to amerykańska …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …