Polska Izba Motoryzacji już po raz XIII zaprasza do udziału w projekcie „Ogólnopolskie Badanie Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi”- czyli badanie „Złoty Zderzak”.
Odpowiadając na potrzebę poprawy relacji rynkowych, Polska Izba Motoryzacji od trzynastu lat realizuje badanie, którego wyniki są oceną współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Badanie to obejmuje szereg zagadnień z procesu likwidacji szkód.
Serdecznie zachęcamy wszystkie serwisy, które prowadzą naprawy blacharsko- lakiernicze do wzięcia udziału w badaniu poprzez wypełnienie specjalnej ankiety.
Jesteśmy przekonani, że w obecnych warunkach rynkowych nasze badanie jest ze wszech miar potrzebne dla rynku. Głęboko wierzymy, że wyniki badania przyczynią się do polepszenia relacji pomiędzy serwisami a towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Wyniki badania zostaną zaprezentowane podczas uroczystej, wieczornej gali towarzyszącej XIII edycji Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, które odbędzie się w dniach 11-12 grudnia 2018 r. w Warszawie.
__________________________________________________
Laureaci konkursu „Złoty Zderzak” 2017
Ergo Hestia na prowadzeniu. Drugie miejsce dla Allianz. Na trzecim PZU.
5 grudnia w Warszawie, podczas XII Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych ogłoszone zostały wyniki Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi.
Względem roku ubiegłego (2016) nastąpiło małe przetasowanie. Zmiana nastąpiła na pozycji 1 i 2 gdzie Hestia zamieniła się z Allianz. PZU, drugi rok z rządu zajmuje pozycję trzecią. Kolejne pozycje w rankingu to: Warta (4), Uniqua (5).
Kryteria oceny:
Przebadane zostały zarówno warsztaty posiadające autoryzacje producentów samochodów, jak i niezależne.
Czemu służy badanie?
„Złoty Zderzak” to jedyne w Polsce badanie, w którym warsztaty naprawcze oceniają firmy ubezpieczeniowe. Klient naprawiający swój samochód w warsztacie często wybiera opcję naprawy bezgotówkowej i chce by to warsztat w jego imieniu załatwił wszelkie formalności z ubezpieczycielem. W praktyce oznacza to, że klient jest w serwisie tylko dwa razy: zostawia rozbity samochód a potem odbiera naprawiony. Klient często nie zdaje sobie sprawy, ile pracy wykonuje za niego warsztat. Dlatego ocena procesu likwidacji szkód dokonywana przez warsztaty jest obiektywna i rzeczowa. To właśnie po tym jak jest likwidowana szkoda można poznać, jak profesjonalny jest ubezpieczyciel i czy rzeczywiście dba o bezpieczeństwo swoich klientów.
Więcej na: www.forumubezpieczen.com
Firma TROTON po raz 21. z rzędu została wyróżniona prestiżowym tytułem „Przedsiębiorstwo Fair Play”. To …
Targi SEMA 2024, które odbyły się w dniach 5–8 listopada w Las Vegas, po raz …
Zakończyła się 27. edycja programu Przedsiębiorstwo Fair Play. Podczas Wielkiej Gali Finałowej 29 listopada br. …