Marka Cromax® opublikowała nowy materiał wideo prezentujący wartości marki takie jak wydajność czy rentowność. Film został zrealizowany na terenie Centrum Szkoleniowego Cromax dla regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) w Mechelen, w Belgii. Klip to połączenie wartkiej akcji i trójwymiarowych animacji.
Film jest już dostępny na stronie www.cromax.pl w zakładce „o nas”. Materiał pokazuje jak szybko, dokładnie, a przede wszystkim wydajnie przebiega proces renowacji, dzięki produktom i usługom marki Cromax. Film przedstawia przebieg naprawy pojazdu – począwszy od przyjęcia zlecenia, aż do momentu odbioru samochodu przez klienta i przyznania warsztatowi pięciogwiazdkowej oceny. Na każdym etapie pracy widać w jaki sposób marka Cromax wspiera swoje warsztaty w zdobywaniu lojalności klientów.
Mariusz Safarzyński, Brand Sales Leader marki Cromax powiedział: „Nowy, trzyminutowy film to proste, przydatne i skuteczne narzędzie komunikacji z naszymi klientami. Materiał wideo pozwala potencjalnym odbiorcom poznać naszą markę, nasze produkty oraz usługi. Film ma na celu pokazanie jak dynamicznie przebiega praca z dostarczanymi przez nas materiałami. Zarówno nasi dystrybutorzy jak i klienci mogą umieścić film na swoich stronach internetowych lub wykorzystać go wyświetlając klip w swoich punktach sprzedaży. Film niesie jasny przekaz: marka Cromax oferuje innowacyjne systemy lakierów renowacyjnych i wspiera swoje warsztaty w ich codziennej pracy, podnosząc jednocześnie ich wydajność.”
W filmie zaprezentowano narzędzia dopasowania kolorów, takie jak najnowszej generacji spektrofotometr – ChromaVision Pro oraz ChromaWeb – kompleksowe oprogramowanie służące do wyszukiwania i zarządzania kolorami.
„Film, w innowacyjny i wizualnie atrakcyjny sposób, pokazuje kim jesteśmy i co robimy, jednocześnie wzmacniając etos naszej marki. Film uzyskał bardzo pozytywne opinie i mamy nadzieję, że pomoże zrozumieć założenia naszej marki” – mówi Mariusz Safarzyński.
W ostatnich dniach w firmie TROTON odbyły się kompleksowe ćwiczenia przeciwpożarowe, które miały na celu przygotowanie pracowników oraz służb ratowniczych na sytuacje awaryjne. W wydarzeniu uczestniczyły jednostki Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu oraz …
Firmy 3M i Axalta ogłosiły dziś rozpoczęcie współpracy nad cyklem szkoleń dla samochodowej branży napraw lakierniczych. Będzie on składał się z 5 modułów – każdy będzie w praktyczny sposób pomagał zarówno lakiernikom, jak i serwisom poznawać najlepsze praktyki oraz …
Cromax® poszerza linię ChromaHybrid o nowy pigment ChromaHybrid WH1729 Magma Red, którego można używać zarówno z systemami lakierów bazowych Cromax Pro, jak i Chromax EZ+. Produkt jest już dostępny w sprzedaży. Stanowi on odpowiedź firmy na rosnącą popularność …
W przyszłym roku firma PHU Auto Piotra Jaworowskiego z Konstantynowa Łódzkiego, będzie świętować 30 – lecie istnienia. Jednak początki jego aktywności w branży sięgają jeszcze końca lat 80-tych. – Kiedyś sprzedawał ten kto miał, a …
. O tym, że amerykańska motoryzacja była z innej planety niż europejska, wiedzą wszyscy, którzy choć trochę samochodami się interesują. O ile globalne modele światowych producentów samochodów wypchnęły z dróg krążowniki szos, to amerykańska …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …