• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Axalta Coating Systems i Mercedes-AMG Petronas Motorsport świętują zwycięstwo w Grand Prix Chin

Axalta Coating Systems i Mercedes-AMG Petronas Motorsport świętują zwycięstwo w Grand Prix Chin

Zwycięski bolid został polakierowany produktami marki Spies Hecker

 

Filadelfia, Pensylwania – 18 kwietnia 2017 r. – Axalta Coating Systems (NYSE: AXTA), wiodący globalny dostawca lakierów ciekłych i proszkowych, został oficjalnym partnerem zespołu Mercedes-AMG Petronas Motorsport podczas Grand Prix Chin Formuły 1 Heineken 2017. Wyścig odbył się 9 kwietnia w Szanghaju, a jego zwycięzcą został Lewis Hamilton. Współpraca z zespołem Mercedes-AMG Petronas Motorsport podczas najbardziej prestiżowych, międzynarodowych wyścigów samochodowych Formuły 1 jest kluczowym elementem wieloletniego, strategicznego zaangażowania firmy Axalta w branżę sportów motorowych w Stanach Zjednoczonych, Europie i Ameryce Południowej. Ekspozycja na trudne warunki panujące na torach wyścigowych to świetny sposób na pokazanie trwałości lakierów.

 

„Zarówno Axalta, jak i Mercedes-AMG Petronas Motorsport systematycznie dążą do poprawy wyników i dalszego rozwoju technologii” – powiedział Charlie Shaver, Axalta Chairman i CEO. „Tor Formuły 1 to najważniejszy test dla naszych innowacyjnych rozwiązań inżynieryjnych stosowanych w produktach, z których korzysta zespół. Bardzo się cieszymy, że podczas wyścigu w Szanghaju zarówno nasi klienci, jak i miliony fanów motoryzacji z całego świata mogli zobaczyć pasję, z jaką podchodzimy do osiągania coraz lepszych wyników. Serdecznie gratulujemy zwycięstwa Lewisowi i całemu zespołowi”.

 

Produkty Spies Hecker, jednej z marek premium należących do firmy Axalta, są stosowane do lakierowania bolidów zespołu Mercedes-AMG Petronas Motorsport w charakterystyczne dla Srebrnych Strzał barwy. Na modelu Mercedes F1 W07 Hybrid 2016, który zdobył dla zespołu tytuł mistrza świata, widać mocną, ale również lekką powłokę lakierów marki Spies Hecker.

 

Toto Wolff, Executive Director & Head of Mercedes-Benz Motorsport, powiedział: „Srebrne Strzały to znak rozpoznawczy naszego zespołu podczas wszystkich wyścigów. Ich wyjątkowy wygląd stanowi owoc pracy naszego warsztatu i niesamowitych lakierów, które są przy tym bardzo lekkie. To pozwala zmniejszyć wagę bolidu, co jest dla nas bardzo ważne. Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z firmą Axalta i mamy nadzieję, że globalny zasięg Formuły 1 pomoże dzielić się ich pasją do wyścigów z odbiorcami na całym świecie”.

 

Wykończenie bolidu Mercedes-AMG F1 W08 EQ Power+ na sezon 2017 to połączenie trzynastu kolorów, z których żaden nie jest dostępny w sprzedaży. Na paletę składa się: pięć odcieni zielonego, trzy odcienie niebieskiego, cztery odcienie koloru srebrno-grafitowego i główna barwa, czyli Stirling Silver, nazwana na cześć Stirlinga Mossa, kierowcy Mercedesa z 1955 r. W ciągu sezonu zespół lakieruje tysiące elementów i podzespołów – w niektóre tygodnie nawet 150 sztuk. Dlatego możliwość szybkiej i dokładnej aplikacji lakierami marki Spies Hecker jest ogromną zaletą.

 

Axalta pojawiła się w Chinach ponad 30 lat temu. Od tego czasu Chiny są dla firmy strategicznym rynkiem, w który firma wciąż inwestuje, odpowiadając na potrzeby klientów z branż transportu, lakiernictwa i przemysłu – kładąc nacisk między innymi na zdolność produkcyjną.

 

Więcej informacji na temat firmy Axalta, jak również wiadomości dotyczące sportów samochodowych można znaleźć na stronie www.axalta.com.

 

O Axalta Coating Systems

 

Axalta jest wiodącą światową firmą koncentrującą się wyłącznie na materiałach lakierniczych, która oferuje swoim klientom innowacyjne, kolorowe, piękne i niezawodne rozwiązania. Nasze lakiery przeznaczone są dla producentów samochodów, warsztatów renowacyjnych zajmujących się naprawą samochodów osobowych i dostawczych, dostawców silników elektrycznych i rurociągów oraz branży budowlanej i projektowane są z myślą o zapobieganiu korozji, zwiększaniu wydajności i zapewnianiu trwałości powlekanych powierzchni. Bazując na ponad 150 latach doświadczeń w branży lakierniczej, 13 000 pracowników firmy Axalta stale poszukuje sposobów, by jeszcze lepiej służyć ponad 100 000 klientów w 130 krajach, oferując im najlepsze systemy lakiernicze i techniki ich aplikacji. Więcej informacji na naszej stronie internetowej axalta.com i na Twitterze @Axalta oraz na LinkedIn

 

Zobacz również
  • Cieniowanie – czy to trudny proces?

      Zanim przejdziemy do oceny trudności procesu cieniowania – parę słów wstępu. Z koniecznością cieniowania najczęściej spotykamy się w sytuacji, kiedy dochodzi do uszkodzenia lakierowanych elementów poszycia zewnętrznego (np. zderzaków, błotników przednich, drzwi przednich, drzwi …

    Cieniowanie – czy to trudny proces?
  • Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach

    Z uwagi na obchodzony w  dniu 22 kwietnia 2024 r. Dzień Ziemi pozwoliłam sobie na prawną analizę tematu, który choć z nazwy sugeruje inicjatywę proekologiczną, to w rzeczywistości stał się kolejnym argumentem ubezpieczycieli do pomniejszania …

    Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach
  • AkzoNobel kontynuuje wzrost wolumenów i marż w segmencie farb oraz powłok

    Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q1 2024   Najważniejsze informacje Q1 2024 (w porównaniu z Q1 2023) Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży zarówno w segmencie farb, …

    AkzoNobel kontynuuje wzrost wolumenów i marż w segmencie farb oraz powłok
  • AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji

    AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …

    AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji
  • Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego

    Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …

    Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się
x