
2 grudnia 2025 r. odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń w branży motoryzacyjnej w Polsce – XVIII Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, IV Ogólnopolski Kongres Serwisów Naprawczych. Organizatorem spotkania, jak co roku, jest Polska Izba Motoryzacji, która od siedemnastu lat tworzy wyjątkową przestrzeń do wymiany doświadczeń, poglądów i dobrych praktyk w obszarze rynku warsztatowego.
To właśnie Forum stało się niekwestionowaną platformą dialogu między wszystkimi uczestnikami rynku – przedstawicielami serwisów naprawczych, importerów, rzeczoznawców, organizacji branżowych i administracji publicznej. Jak podkreślają organizatorzy, celem wydarzenia jest wspólne poszukiwanie kompromisów i wypracowywanie rozwiązań, które sprzyjają rozwojowi całego sektora motoryzacyjnego.
– Forum działa jak spoiwo między różnymi interesami uczestników rynku. To miejsce, w którym nie tylko rozmawia się o problemach, ale przede wszystkim szuka realnych rozwiązań – mówi przedstawiciel Polskiej Izby Motoryzacji.
Dlaczego warto wziąć udział w Forum?
Udział w Forum to niepowtarzalna okazja, by w jednym miejscu i czasie spotkać przedstawicieli wszystkich podmiotów rynku likwidacji szkód. Podczas konferencji zaprezentowane zostaną najnowsze trendy, opinie i prognozy, a uczestnicy zyskają dostęp do praktycznych rozwiązań i inspiracji, które można wdrożyć w firmie natychmiast po zakończeniu wydarzenia. To wyjątkowa szansa, by nie tylko słuchać, ale aktywnie uczestniczyć w procesie kształtowania rynku.
To tu rodzą się pomysły, zapadają decyzje i kształtuje się przyszłość sektora napraw powypadkowych. Jeśli chcesz być uczestnikiem rozmów, a nie tylko adresatem ich wyników – weź udział w Forum.
To właśnie tam bije serce polskiego rynku warsztatowego.
Konkurs „Tygrysy Rynku Blacharsko-Lakierniczego”
Tradycyjnie podczas wydarzenia Polska Izba Motoryzacji wyróżni najlepsze obiekty blacharsko-lakiernicze w kraju – zarówno działające w sieciach autoryzowanych dealerów, jak i niezależne serwisy. Celem konkursu „Tygrysy Rynku Blacharsko-Lakierniczego” jest uhonorowanie firm, które wyróżniają się rozwojem i innowacyjnością, nowoczesnym wyposażeniem, wdrażaniem nowych technologii, podnoszeniem kwalifikacji pracowników oraz wspieraniem edukacji młodych ludzi w zawodach motoryzacyjnych.
Nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach: Tygrys Dynamiki – dla serwisów wykazujących się wyjątkowym tempem rozwoju, Tygrys Innowacji – dla przedsiębiorstw stawiających na nowoczesne technologie, Tygrys Kompetencji – dla warsztatów inwestujących w rozwój zespołu i edukację branżową.

Firma AkzoNobel Vehicle Refinishes podsumowuje ponad dwa lata postępów w ramach swojej inicjatywy Sustainable Repair …

Rząd planuje zaostrzyć przepisy dotyczące rejestracji samochodów używanych. Weryfikacja numerów VIN, obowiązkowa wymiana danych z …

31 sierpnia 2025 roku miłośnicy motoryzacji z całej Polski spotkali się na trzeciej edycji NOVOL …
