Szlifierki RUPES zawsze były małe, lekkie i bardzo efektywne. Reprezentują najwyższy poziom wydajności szlifowania i wygodę użytkownika, zawsze zaprojektowane z myślą o komforcie operatora i bezpieczeństwa pracy. Dzięki najnowszym zmianom technologicznym SKORPIO III jest teraz silniejsza niż kiedykolwiek co sprawia, że praca nawet w ciężkich wymagających przemysłowych warunkach jest łatwiejsze.
Najnowszej generacji szlifierki SKORPIO wprowadzają wiele imponujących i innowacyjnych rozwiązań, w tym zupełnie nowy silnik, opracowany w celu zapewnienia najlepszego stosunku mocy
do masy urządzenia przy zmniejszonym zużyciu powietrza, a także minimalizację poziomu hałasu i drgań narzędzia. Nowy „slim” backing-pad, dostarczany wraz z narzędziem, zoptymalizował skuteczność ekstrakcji pyłu, zarówno na powierzchniach pionowych i poziomych, płaskich i zaokrąglonych. Wielootworowa powierzchnia, w połączeniu z 10 kanałami zastosowanymi z boku talerza, tworzy polepszenie przepływu powietrza, który zwiększa zdolność wychwytywania pyłu podczas szlifowania powierzchni na każdej powierzchni. Wpływa to na mniejsze zużycie materiałów ściernych.
Rewolucyjna konstrukcja gwarantuje bardziej efektywne odkurzanie powierzchni roboczej, tworząc czystsze środowisko dla technika. Zoptymalizowane komponenty i łożyska dwurzędowe, które powodują dłuższe życie i większą trwałość silnika. Plus, nowa ergonomiczna dźwignia z wkładką gumową dodana w celu polepszenia chwytu i zwiększenia komfortu pracy. Najważniejszym osiągniętym celem przebudowy jest fakt, że maszyna jest doskonale wyważona, dzięki czemu materiały ścierne i tarcze robocze działają sprawniej. Ulepszenia te umożliwiają na harmonijną pracę technikom, przy dłuższych okresach czasu, jednocześnie ograniczając obciążenie ramion i stawów. SKORPIO III jest kompatybilny z praktycznie każdym przenośnym lub scentralizowanym systemem ekstrakcji. Wersja ze wsobnym wyrzutem pyłu może być połączona z małym przenośnym filtrem teflonowym RUPES Green Tech.
Użytkownicy mogą również wybrać średnicę talerza, który najlepiej pasuje do aplikacji (125 lub 150 mm) bez zmiany narzędzia lub jego wydajności, a rodzina szlifierek SKORPIO III jest dostępna w trzech różnych wersjach orbity:
3 mm orbita: najmniejsza dostępna, przeznaczony do prac wykończeniowych, aby zapewnić najwyższą możliwą jakość wykończenia
6 mm orbita: 20% bardziej wydajna niż tradycyjne orbity 5mm, równowaga między usuwaniem materiału a jakością wykończenia
9 mm orbita: przeznaczona do szybkiego usuwania materiału, agresywna, ale lekka w pracy.
Czy pracujemy na powierzchni lakierów do drewna, lakierów samochodowych, materiałów kompozytowych, wypełniaczy lub tworzyw sztucznych – SKORPIO III zapewnia maksymalną wydajność i komfort pracy w szerokim zakresie zastosowań.
Portfolio produktów RUPES obejmuje zestaw kompatybilnych akcesoriów, takich jak węże do odsysu, materiały ścierne, tarcze robocze, odsysacze mobilne i stacjonarne.
AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …
Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …
Każdy kierowca chce, aby samochód służył mu przez wiele lat, a odpowiednia pielęgnacja auta to gwarancja nie tylko jego pięknego wyglądu, lecz także niezawodności i bezpieczeństwa. Według badania przeprowadzonego przez Panel Badawczy Ariadna wynika, że …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Folia zamiast lakieru? Producenci folii i firmy oferujące usługi oklejania zachęcają do tej technologii argumentując, że jest to bardzo dobra metoda ochrony karoserii, a nawet może zastępować lakierowanie. Co warto wiedzieć o foliach samochodowych? …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …
Wśród samochodów zasługujących na miano kultowych jedno z ważniejszych miejsc zajmuje brytyjski Mini. Zaprojektowany w drugiej połowie lat 50. ubiegłego wieku produkowany był do końca stulecia. Dziś ten ceniony przez kolekcjonerów klasyk w Wielkiej Brytanii …
Patrycjusz Gaj, jeden z liderów lakiernictwa customowego w Polsce, podzielił się z Czytelnikami Lakiernika swoimi wrażeniami z Japonii, gdzie odbywa się Yokohama Hot Rod Custom Show. Japonia i jej motoryzacja, to bardzo ciekawy temat, nie …