Bardzo często pierwsza wizyta klienta w siedzibie firmy ma wpływ na jego opinię o niej. Liczy się tutaj zatem pierwsze wrażenie, a powstaje ono już przy wejściu….
Czyste i estetyczne wejście do siedziby firmy i recepcji stanowi jej wizytówkę. Brud i wilgoć w tym miejscu nie tylko niszczą posadzkę, ale także wpływają negatywnie na postrzeganie firmy. Szczególne znaczenie ma to na jesieni i w zimie, kiedy jest dużo błota i śniegu, a posadzka staje się przez to śliska. Dotyczy to również przejść z warsztatu do pomieszczeń wewnątrz budynku, posadzek w pomieszczeniach handlowych oraz biurowych, jak też schodów i wind. Maty wejściowe firmy MEWA zapewniają w sposób niezawodny idealną czystość w takich miejscach. Skutecznie zapobiegają zanieczyszczeniom, a specjalna warstwa spodnia ma własności antypoślizgowe i sprawia, że maty nie ślizgają się na posadzce.
Wszechstronne zastosowanie – wystarczy wynająć i położyć.
Mikrowłókna zastosowane w połączeniu ze specjalnym szorstkim rodzajem włókien sprawiają, iż maty te są niezwykle efektywne i zarazem odporne na ścieranie. Doskonale sprawdzają się na przykład w takich miejscach, jak zakłady metalowe, warsztaty naprawcze, zakłady chemiczne, laboratoria, sklepy, gastronomia, masarnie, zakłady cukiernicze itp.
Maty takie mają szereg zalet z punktu widzenia użytkownika:
– mogą być wynajmowane i nie ma potrzeby kupowania za każdym razem nowych mat,
– użytkownik nie musi troszczyć się o ich czyszczenie lub wymianę,
– pozwalają utrzymać w czystości posadzki zagrożone zabrudzeniem przez błoto, śnieg, oleje, tłuszcze itp.,
– dzięki specjalnej warstwie spodniej maty nie ślizgają się na posadzce,
– można je zamówić w różnych wielkościach.
Maty wejściowe MEWA oferowane są w trzech rozmiarach (75 x 85 cm, 85 x 150 cm oraz 115 x 240 cm) oraz w trzech kolorach, odpornych na działanie brudu: antracytowym, brązowym i niebieskim.
Maty można wynająć w ramach systemu pełnej obsługi. Są one w sposób profesjonalny i ekologiczny prane i czyszczone przez firmę MEWA i już jako czyste maty ponownie dostarczane są do klienta.
Dominujący charakter sporów serwisów z ubezpieczycielami Przeważająca większość sporów serwisów blacharsko lakierniczych z towarzystwami ubezpieczeń …
Zakupując podnośnik samochodowy (jedno, dwu lub czterokolumnowy) należy pamiętać o kilku ważnych kwestiach zanim zaczniemy …
Od jakiegoś czasu dostrzec można w orzecznictwie sądów powszechnych w sprawach roszczeń serwisów naprawczych z …