Konferencja SPECTRALIZM 2025 – podążając za zmianami

Konferencja SPECTRALIZM 2025 – podążając za zmianami

Co najbardziej liczy się w biznesie blacharsko-lakierniczym wobec narastającego tempa zmian rynkowych, technologicznych i demograficznych? Odpowiedź była poszukiwana (i została odnaleziona!) podczas 4-tej merytorycznej konferencji „SPCTRALIZM 2025” z udziałem ekspertów zaproszonych przez firmę NOVOL – producenta marki systemu lakierniczego SPECTRAL.

Uczestniczący właściciele i menedżerowie warsztatów wymieniali się wiedzą i doświadczeniami w prowadzeniu biznesu z praktykami w 4 obszarach tematycznych:

1.      Trendy gospodarcze, rynkowe, konsumenckie wpływające na biznes w branży i strategie ich wykorzystania. Jak wykorzystać na rosnącej popularności marek chińskich. Jak krok po kroku budować filary rentowności warsztatu i jak go przygotować od strony kosztowej. Jak monitorować i utrzymywać rentowność. Jak rozszerzać ofertę o nowe usługi oraz zaprzęgnąć AI do wsparcia kontaktu z klientami w warsztacie.

  • n
  • n
  • n
  • n
  • n
  • n
  • n
  • n

2.      Elektryfikacja i standardy warsztatowe wobec zmian technologicznych producentów aut oraz produkty i technologie lakiernicze w nowoczesnym warsztacie. W co warto inwestować, a co staje się bezwzględnym wymogiem bezpieczeństwa. Jak dobrać odpowiednią technologię lakierniczą do typu naprawy oraz optymalnej struktury kosztowej dla danego warsztatu. Czy warto skorzystać z technologii UV, energooszczędnych oraz niskoemisyjnych. W jakich warunkach sprawdzą się one najlepiej.

3.      Efektywne kosztorysowanie i skuteczne dochodzenie roszczeń wobec aktualnego orzecznictwa sądów i działań towarzystw ubezpieczeniowych. Co zrobić, aby zarabiać więcej i prowadzić biznes bardziej stabilnie. Jak uniknąć tych prostych i bardziej złożonych błędów niweczących wysiłki na różnych etapach procesu.

4.      Sukcesja aspekt zmiany pokoleniowej w firmie wśród zarządzających i pracowników. Co mówią dane, wyniki badań i ludzie o sukcesji i transformacji firm w polskiej branży automotive. Jak przeprowadzić firmę przez udaną sukcesję? A jak ten proces zniweczyć? Na jakie aspekty międzypokoleniowe w wizjach rozwoju i zarządzania zwrócić uwagę (i kiedy najlepiej to zrobić).

Zobacz również inne wątki z tej kategorii

Najnowszy numer czasopisma Lakiernik
Newsletter

Bądźmy w kontakcie Zapisz się do naszego Newslettera

Newsletter
Copyright (C) lakiernik.com.pl
Realizacja strony: Estymo
Wyjście
Przeiń na górę