DIRT 5 to kolejna część legendarnego cyklu gier skupiających się na rajdach samochodowych, wydawanych przez brytyjską firmę Codemasters. Premiera miała miejsce 6 listopada 2020 r., a w edytorze graficznym karoserii dostępne jest logo Standox.
Marzec 2021 r. – Dżungle, starożytne ruiny, Rio de Janeiro – DIRT 5 pozwala graczom pokonywać emocjonujące trasy rajdowe z całego świata. A temu wszystkiemu towarzyszy Standox, globalna marka renowacyjna firmy Axalta, wiodącego globalnego dostawcy lakierów ciekłych i proszkowych. Charakterystyczne logo marki Standox jest dostępne dla graczy w edytorze graficznym karoserii. Gracz może je umieścić na nadwoziu podczas tworzenia własnego samochodu. Pojazdy są podzielone na 13 klas obejmujących łącznie 70 lat historii motoryzacji.
Olaf Adamek, Axalta Refinish Brand Manager na Europę, Bliski Wschód i Afrykę: „Axalta od wielu lat angażuje się w sporty motorowe – od NASCAR po F1. Jesteśmy z tego dumni. Dzięki Standox trafiliśmy teraz do świata gier. Specjalizujemy się w pięknych kolorach, specjalnych wykończeniach i profesjonalnych naprawach lakierniczych. Nasze produkty i rozwiązania sprawdzają się zarówno w przypadku drobnych szkód parkingowych, jak i uszkodzeń spowodowanych skałami uderzającymi w nadwozie podczas rajdu po dżungli”.
Gra DIRT 5 jest dostępna na konsole PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series S, Xbox Series X i komputery PC (Steam). Więcej informacji na temat zaangażowania firmy Axalta w sporty motorowe na stronie www.refinish.axalta.eu/motorsports. Więcej informacji na temat marki Standox można znaleźć na stronie www.standox.pl. Zapraszamy też do kontaktu z doradcami Standox.
Blisko 200 firm z Polski zaprezentowało swoja ofertę podczas tegorocznych targów we Frankfurcie nad Menem. Najnowsze produkty i innowacyjne rozwiązania dla handlu detalicznego, warsztatów i przemysłu zaprezentowało 4200 firm z 80 krajów. Na powierzchni 320 …
Tegoroczna edycja ugruntowała poznańskie wydarzenie jako największe w Polsce targi pojazdów zabytkowych. Na rekordowej powierzchni – w 5 halach na niemal 35 000 m2 – znalazło się 948 pojazdów. Zobaczyło je 26 742 zwiedzających. W …
Producenci materiałów i narzędzi dla lakierników prześcigają się we wprowadzaniu coraz to nowych produktów. Po części spowodowane jest to koniecznością sprostania coraz bardziej restrykcyjnym normom chroniącym środowisko, po części wymogiem spełnienia oczekiwań akcjonariuszy, czyli …
Polska Izba Motoryzacji pragnie wyróżnić najlepsze obiekty blacharsko-lakiernicze działające: w sieci autoryzowanych dealerów, innych sieciach lub działających samodzielnie. Celem konkursu jest nagrodzenie serwisów za rozwój i innowacyjność przedsiębiorstwa, nowoczesność wyposażenia i wdrożone nowe rozwiązania technologiczne, …
Celem projektu jest pozyskanie nowych pracowników lakierni poprzez proces kształcenia lub doszkalania oraz promowanie zawodu lakiernik samochodowy wśród młodzieży. Autorski program marki Sikkens został przygotowany przez specjalistów z działu technicznego AkzoNobel i wsparciu partnerów biznesowych, a jego założenia obejmują część teoretyczną oraz praktyczną. …
W przyszłym roku firma PHU Auto Piotra Jaworowskiego z Konstantynowa Łódzkiego, będzie świętować 30 – lecie istnienia. Jednak początki jego aktywności w branży sięgają jeszcze końca lat 80-tych. – Kiedyś sprzedawał ten kto miał, a …
. O tym, że amerykańska motoryzacja była z innej planety niż europejska, wiedzą wszyscy, którzy choć trochę samochodami się interesują. O ile globalne modele światowych producentów samochodów wypchnęły z dróg krążowniki szos, to amerykańska …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …