Czy warsztaty mogą zarobić na niecierpliwości klientów? Artur Fedorczyk, National Sales Manager Refinish Systems, wyjaśnia, jak skorzystać na niecierpliwości współczesnych klientów

Czy warsztaty mogą zarobić na niecierpliwości klientów? Artur Fedorczyk, National Sales Manager Refinish Systems, wyjaśnia, jak skorzystać na niecierpliwości współczesnych klientów

Jak wiadomo, nieustannie dokonujący się postęp technologiczny sprawia, że klienci z całego świata są coraz bardziej niecierpliwi. Firmy z różnych sektorów gospodarki odczuwają silną presję, aby oferować lepsze usługi – w krótszym czasie. Przeprowadzone niedawno badanie[1] wykazało, że 79% menedżerów uważa, że klienci są bardziej niecierpliwi niż kiedykolwiek wcześniej oraz że zmienią dostawcę, jeśli ten nie spełni ich oczekiwań przy pierwszym kontakcie z firmą.

Artur Fedorczyk, National Sales Manager Refinish Systems, wyjaśnia: „We współczesnym świecie zaawansowanych technologii, gdzie wszystko jest dostępne na żądanie, panuje pogląd, że wszystko powinno działać błyskawicznie. Badania firmy Google pokazują[2], że 40% klientów opuści stronę, jeśli jej ładowanie trwa dłużej niż 3 sekundy. To pokazuje, że ludzie są bardziej niecierpliwi niż kiedykolwiek, a firmy muszą odpowiednio dostosować swoje produkty i usługi do tego trendu”.

Niecierpliwy kapitalizm

Na pierwszy rzut oka rosnąca niecierpliwość klientów może wydawać się trendem negatywnym, ale w rzeczywistości jest odwrotnie – stanowi ona doskonałą okazję dla warsztatów.

„To brzmi nielogicznie, ale prawda jest taka, że warsztaty mogą zyskać na niecierpliwości swoich klientów. Nasze systemy lakiernicze, oszczędzające czas, materiały i energię oraz ChromaConnect – nasz zaawansowany system do cyfrowego zarządzania kolorami, pomagają warsztatom zwiększać wydajność i pozwalają na najszybszą realizację napraw. Wygoda i szybkość pracy dają  przewagę nad konkurencją”.

Wykorzystać okazję

Zamiast postrzegać niecierpliwość klientów jako utrudnienie, warsztaty powinny lepiej przyjrzeć się swoim procesom. Identyfikacja obszarów, w których można poprawić wydajność, przekłada się na efektywniejsze funkcjonowanie całego serwisu oraz większe zadowolenie klienta. „Z pomocą właściwego systemu produktów Cromax warsztaty mają nieograniczone pole do popisu, jeśli chodzi o wykorzystanie niecierpliwości klientów na swoją korzyść, niezależnie od wielkości naprawy” – dodaje Fedorczyk.

W przypadku większych renowacji system Cromax Ultra Performance Energy System umożliwia realizację zlecenia w optymalnym czasie – element nadwozia można polakierować w zaledwie 36 minut. To pozwala lakiernikom uzyskać znakomity efekt końcowy i trwały połysk po aplikacji lakieru nawierzchniowego. Cały system jest dodatkowo bardzo wszechstronny. „Nawet jeśli lakiernik zdecyduje się odczekać, aż naprawiany element całkowicie wyschnie w temperaturze otoczenia, cały proces zajmie tylko 74 minuty, a rezultat wciąż jest znakomity” – mówi Artur Fedorczyk.

„Jedyny sposób, aby odnieść sukces i zwiększać dochody, to poznać potrzeby klientów, a następnie wyjść im naprzeciw. To prawda, że nacisk na skrócenie czasu realizacji napraw podnosi poprzeczkę, ale ChromaConnect oraz nasze produkty i narzędzia pomagają warsztatom sprostać tym wymaganiom” – kontynuuje Artur Fedorczyk.

Dodatkowe korzyści

Warsztaty mogą skorzystać na trendach konsumenckich. Odpowiednie podejście do tematu zapewnia im przewagę nad konkurencją oraz umożliwia zbudowanie dobrej reputacji wśród klientów.

„Klucz to zrozumieć klientów oraz wykorzystać ich niecierpliwość jako okazję, aby zwiększyć zyski i rozwijać firmę” – kończy Artur Fedorczyk.

Więcej informacji na temat marki Cromax® można znaleźć na stronie www.cromax.pl.

O marce Cromax

Cromax, globalna marka renowacyjnych systemów lakierniczych Axalta, na pierwszym miejscu stawia poprawę wydajności pracy. Nasze produkty zostały opracowane specjalnie z myślą o optymalizacji procesów poprzez oszczędność czasu, energii oraz materiałów, co przekłada się na zwiększenie wydajności oraz obniżenie kosztów operacyjnych. Dostarczamy klientom zaawansowane rozwiązania, które pozwalają na udoskonalenie procesu naprawy na każdym jej etapie. Dzięki inteligentnym narzędziom, specjalistycznej wiedzy naszych pracowników i rozbudowanej sieci autoryzowanych partnerów serwisy współpracujące z nami są atrakcyjne dla firm dostarczających zlecenia. Cromax – stawiamy na produktywność.

Zobacz również inne wątki z tej kategorii

Najnowszy numer czasopisma Lakiernik
Newsletter

Bądźmy w kontakcie Zapisz się do naszego Newslettera

Newsletter
Copyright (C) lakiernik.com.pl
Realizacja strony: Estymo
Wyjście
Przeiń na górę