Technologia naprawy elementu karoserii samochodowej z zastosowaniem gruntów przegrodowych firmy TROTON

Technologia naprawy elementu karoserii samochodowej z zastosowaniem gruntów przegrodowych firmy TROTON

1

SZLIFOWANIE POWIERZCHNI – ocena uszkodzenie i wstępne rozszlifowanie uszkodzonej powierzchni

2

OCZYSZCZANIE POWIERZCHNI – usunięcie kurzu i oczyszczanie powierzchni przy użyciu zmywacza silikonów firmy TROTON

3PRÓBA ROZPUSZCZALNIKOWA – sprawdzenie trwałości podłoża nieznanego pochodzenia ( tu rozpuszczalnik narusza powłokę )

4GRUNTOWANIE MIEJSCA ROZSZLIFOWANEGO –  miejscowa aplikacja gruntu przegrodowego ( Antykorozyjny Podkład Przegrodowy 3:1 IT lub Antykorozyjny Podkład Epoksydowy 1:1 Master)

5

UTWARDZANIE GRUNTU – suszenie gruntu w temperaturze otoczenia lub promiennikiem IR

6

SZPACHLOWANIE – aplikacja szpachlówki poliestrowej ) Można zastosować dowolna szpachlówkę firmy TROTON tu szpachlówka poliestrowa Amber Master)

7

UTWARDZANIE SZPACHLÓWKI – suszenie szpachlówki w temperaturze otoczenia lub promiennikiem IR

8

SZLIFOWANIE SZPACHLÓWKI – szlifowanie maszynowe lub ręczne

15

WSTĘPNE OCZYSZCZANIE – usuwanie pyłu za pomocą sprężonego powietrza

ODTŁUSZCZANIE POWIERZCHNI – przemywanie zmywaczem silikonów firmy TROTON

11

GRUNTOWANIE MIEJSC PRZESZLIFOWANYCH – izolowanie miejsc przeszlifowanych za pomocą podkładu przegrodowego ( Antykorozyjny Podkład Przegrodowy 3:1 IT lub Antykorozyjny Podkład Epoksydowy 1:1 Master ) techniką mokro na mokro

17

PODKŁADOWANIE – aplikacja wypełniającego podkładu akrylowego ( można zastosować dowolny podkład wypełniający firmy TROTON tu Podkład Akrylowy V2007 5:1 Master)

13

UTWARDZANIE PODKŁADU – suszenie podkładu akrylowego w kabinie lakierniczej lub promiennikiem IR

14

SZLIFOWANIE PODKŁADU – szlifowanie podkładu akrylowego , miejsca trudno dostępne należy przeszlifować ręcznie

9

WSTĘPNE OCZYSZCZANIE – usuwanie pyłu za pomocą sprężonego powietrza

11

ODTŁUSZCZANIE POWIERZCHNI – przemywanie zmywaczem silikonów

12

GRUNTOWANIE MIEJSC PRZESZLIFOWANYCH Aplikacja podkładu przegrodowego na miejsca przeszli­fowane. Zaleca się użycie podkładów szybkoschnących i aplikowanych techniką mokro na mokro (Antykorozyjny Podkład Przegrodowy 3:1 IT lub Podkład 1K Spray Master

18

LAKIEROWANIE BAZOWE Aplikacja lakieru bazowego 1K. Można zastosować dowolny lakier bazowy (tu: metaliczny lakier bazowy Srebro 217).

19

LAKIEROWANIE WYKOŃCZENIOWE – Aplikacja lakieru bezbarwnego 2K ( można zastosować dowolny lakier bezbarwny firmy TROTON  tu: akrylowy lakier bezbarwny HS Master 2:1 )

troton-2

POLEROWANIE – polecamy system polerski BRAYT  firmy TROTON

Zobacz również inne wątki z tej kategorii

Najnowszy numer czasopisma Lakiernik
Newsletter

Bądźmy w kontakcie Zapisz się do naszego Newslettera

Newsletter
Copyright (C) lakiernik.com.pl
Realizacja strony: Estymo
Wyjście
Przeiń na górę