Seria Ultra Performance Energy System od marki Cromax pozwala lakiernikom skrócić czas pracy przy jednoczesnym obniżeniu zużycia energii. Dzięki rewolucyjnej technologii Axalta system oferuje warsztatom elastyczność – lakiernicy mogą osiągnąć równowagę pomiędzy szybkoścą i ekonomią pracy zachowując znakomite efekty końcowe. Seria Ultra Performance Energy System obejmuje: ściereczki PS1800 Metal Pretreatment Wipes, podkład Ultra Performance Energy Surfacer PS1081, PS1084 i PS1087, nie wymagający szlifowania podkład Ultra Performance Non-Sanding Surfacer NS2081, NS2084 i NS2087, lakiery bazowe Cromax Basecoat i Cromax Pro Basecoat oraz lakier bezbarwny CC6700 Ultra Performance Energy Clear.
Kevin Torfs, Brand Manager Cromax na Europę, Bliski Wschód i Afryki wyjaśnia: „Nowe podkłady NS208 (biały), NS2084 (szary) i NS2087 (czarny) z serii Ultra Performance zwiększają możliwości serii Ultra Performance Energy System”.
Dzięki opatentowanej technologii firmy Axalta nowe podkłady, aplikowane mokro-na-mokro i nie wymagające szlifowania, stanowią fundament najbardziej wydajnego na rynku procesu przygotowania powierzchni na nowych elementach. „Z podkładami bez szlifowania Ultra-Performance, lakierem bazowym Cromax Pro Basecoat i lakierem bezbarwnym CC6700 Ultra Performance Energy Clear część można polakierować w zaledwie 36 minut. To znacznie usprawnia pracę każdego warsztatu” – wyjaśnia Kevin Torfs.
Łatwe mieszanie
Podkład Ultra Performance Non-Sanding Surfacer łatwo się miesza w proporcji 1:1:0,2 z aktywatorem AR7202 Non-Sanding Surfacer Activator i dodatkiem AZ9800 Energy Surfacer Accelerator. Produkt jest dostępny w trzech odcieniach: białym (VS1), szarym (VS4) i czarnym (VS7). Trzy kolory powstały w ramach koncepcji ValueShade®, która pozwala dobrać idealny podkład do każdego koloru lakieru nawierzchniowego, co przekłada się na szybsze krycie i mniejsze zużycie lakieru bazowego.
Znakomita stabilność pionowa i ultrakrótki czas schnięcia
Specjalny skład podkładów Ultra Performance Non-Sanding Surfacer zapewnia im bardzo dobrą stabilność pionową. Są one niezwykle łatwe w użyciu i można je szybko aplikować w jednej lub dwóch warstwach. Natomiast imponujący czas schnięcia przed aplikacją lakieru bazowego Cromax Basecoat lub Cromax Pro Basecoat – wynoszący zaledwie 5 minut – oznacza, że części można przeszlifować lub polakierować niemal natychmiast. Nie ma konieczności stosowania suszenia wymuszonego czy użycia promienników. To pozwala lakiernikom optymalnie wykorzystywać czas pracy i poprawić wydajność.
Za sprawą innowacyjnych technologii seria Ultra Performance Energy System pozwala lakiernikom uzyskać znakomity efekt końcowy i trwały połysk po aplikacji lakieru nawierzchniowego.
„Każdy produkt z serii Ultra Performance Energy System powstał z myślą o wyższej wydajności i ekonomicznej pracy warsztatów. Nawet jeśli lakiernik zdecyduje się odczekać, aż naprawiany element całkowicie wyschnie w temperaturze otoczenia, cały proces zajmie tylko 74 minuty, a rezultat wciąż jest znakomity” – mówi Kevin Torfs. „To jedyny system, który działa w temperaturach 60°C, 40°C, a nawet 20°C, co przekłada się na obniżenie kosztów energii nawet o 70% bez straty na jakości czy szybkości pracy”.
Więcej informacji na temat podkładu Ultra Performance Non-Sanding Surfacer lub serii Ultra Performance Energy System na stronie www.cromax.pl/ultrasystem.
Producenci materiałów i narzędzi dla lakierników prześcigają się we wprowadzaniu coraz to nowych produktów. Po części spowodowane jest to koniecznością sprostania coraz bardziej restrykcyjnym normom chroniącym środowisko, po części wymogiem spełnienia oczekiwań akcjonariuszy, czyli …
Polska Izba Motoryzacji pragnie wyróżnić najlepsze obiekty blacharsko-lakiernicze działające: w sieci autoryzowanych dealerów, innych sieciach lub działających samodzielnie. Celem konkursu jest nagrodzenie serwisów za rozwój i innowacyjność przedsiębiorstwa, nowoczesność wyposażenia i wdrożone nowe rozwiązania technologiczne, …
Od jakiegoś czasu dostrzec można w orzecznictwie sądów powszechnych w sprawach roszczeń serwisów naprawczych z umów Autocasco przeciwko Towarzystwom Ubezpieczeń wnikliwą analizę zapisów OWU AC. Być może spowodowane to zostało lawiną spraw przeciwko bankom o …
Celem projektu jest pozyskanie nowych pracowników lakierni poprzez proces kształcenia lub doszkalania oraz promowanie zawodu lakiernik samochodowy wśród młodzieży. Autorski program marki Sikkens został przygotowany przez specjalistów z działu technicznego AkzoNobel i wsparciu partnerów biznesowych, a jego założenia obejmują część teoretyczną oraz praktyczną. …
Automechanika Frankfurt, uznawana za wiodącą międzynarodową wystawę branży motoryzacyjnej, ponownie zgromadziła dziesiątki tysięcy osób, potwierdzając swoją renomę i zasięg. Na ogromnej powierzchni 320 000 m², rozlokowanej na 26 poziomach hal wystawienniczych, swoje produkty i usługi …
W przyszłym roku firma PHU Auto Piotra Jaworowskiego z Konstantynowa Łódzkiego, będzie świętować 30 – lecie istnienia. Jednak początki jego aktywności w branży sięgają jeszcze końca lat 80-tych. – Kiedyś sprzedawał ten kto miał, a …
. O tym, że amerykańska motoryzacja była z innej planety niż europejska, wiedzą wszyscy, którzy choć trochę samochodami się interesują. O ile globalne modele światowych producentów samochodów wypchnęły z dróg krążowniki szos, to amerykańska …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …