• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Axalta po raz 10ty sponsorem zespołu Yamaha Factory Racing MotoGP

Axalta po raz 10ty sponsorem zespołu Yamaha Factory Racing MotoGP

Axalta (NYSE: AXTA), wiodący globalny dostawca lakierów ciekłych i proszkowych, potwierdziła przedłużenie oficjalnej umowy sponsorskiej z zespołem Yamaha Factory Racing MotoGP na dziesiąty rok z rzędu.

 

To ważne porozumienie pomiędzy firmą Axalta i fabrycznym zespołem Yamaha dodatkowo cementuje ich wieloletnią współpracę oraz potwierdza zaangażowanie firmy w sporty motorowe. Axalta jest także kluczowym dostawcą dla zespołów i zawodników z największych międzynarodowych cykli wyścigowych, m.in. Formuła 1, NASCAR, WEC czy Formula Student.

 

Zgodnie z umową produkty lakiernicze Cromax – marki renowacyjnej premium Axalta, zostały użyte na ciężarówkach, skrzynkach narzędziowych, stanowiskach roboczych i innych elementach wyposażenia pit lane zespołu Monster Energy Yamaha MotoGP, jak również w strefach dla gości i pomieszczeniach socjalnych. Logo Cromax widnieje na motorach Yamaha YZR-M1 Valentino Rossiego i Mavericka Viñalesa – dwóch największych i najbardziej utytułowanych gwiazd tej dyscypliny.

 

Marco Riva, General Manager of Yamaha Motor Racing Srl mówi: „Gdy po raz pierwszy podpisywaliśmy umowę we Włoszech w 2009 r., szukaliśmy światowej klasy marki lakierniczej, która podziela nasze zamiłowanie do innowacji i wydajności. Axalta – oraz jej marka Cromax – nieustannie dowodzą, że wyznają te same wartości. Po 10 latach wciąż oferują nam innowacyjne rozwiązania, przekraczające kolejne granice. Z radością rozpoczeliśmy kolejny sezon bliskiej i udanej współpracy”.

 

 

„Jesteśmy dumni z partnerstwa z zespołem Yamaha Factory Racing MotoGP. Wspierając jeden z najlepszych zespołów motocyklowych na świecie marka Cromax co roku ma szansę zaprezentować innowacyjne, wysokiej klasy produkty oraz usługi. Życzymy całemu zespołowi samych sukcesów w sezonie 2019” – mówi Marco Brioschi, Axalta’s Country Leader for Refinish na Włochy.

 

Mistrzostwa Świata MotoGP w sezonie 2019 są rozgrywane od 10 marca do 17 listopada na 19 różnych torach na całym świecie.

 

Więcej informacji o firmie Axalta oraz marce renowacyjnej Cromax można znaleźć na stronach www.axalta.plwww.cromax.pl . Aby dowiedzieć się więcej na temat zaangażowania firmy Axalta w sporty motorowe, śledź @AxaltaRacing. Więcej informacji na temat zespołu Monster Energy Yamaha MotoGP można znaleźć na stronie www.yamahamotogp.com.

axalta-cromax-and-monster-energy-yamaha-motogp-team-2019-maverick-viales

 

 

O Axalta 

 

Axalta jest wiodącą światową firmą koncentrującą się wyłącznie na materiałach lakierniczych, która oferuje swoim klientom innowacyjne, kolorowe, piękne i niezawodne rozwiązania. Nasze lakiery przeznaczone są dla producentów samochodów, warsztatów renowacyjnych zajmujących się naprawą samochodów osobowych i dostawczych, dostawców silników elektrycznych i rurociągów oraz branży budowlanej i projektowane są z myślą o zapobieganiu korozji, zwiększaniu wydajności i zapewnianiu trwałości powlekanych powierzchni. Bazując na ponad 150 latach doświadczeń w branży lakierniczej, 14 000 pracowników firmy Axalta stale poszukuje sposobów, by jeszcze lepiej służyć ponad 100 000 klientów w 130 krajach, oferując im najlepsze systemy lakiernicze i techniki ich aplikacji. Więcej informacji na naszej stronie internetowej axalta.pl i na Twitterze @Axalta oraz na LinkedIn.

 

Zobacz również
  • AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji

    AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …

    AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji
  • Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego

    Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …

    Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego
  • Troton zaprosił Marcina z Lasu na spotkanie z uczniami

    Na zaproszenie firmy Troton do Gościna przyjechał Marcin Kostrzyński, dziennikarz, leśnik i operator kamery, doskonale znany miłośnikom przyrody jako Marcin z Lasu. Spotkał się z uczniami klas 1-8 Zespołu Szkół w Gościnie. Zabrał ich w …

    Troton zaprosił Marcina z Lasu na spotkanie z uczniami
  • Ferrari, Aston Martin i składak Wigry – Sławomir Gołąb swój biznes stworzył od zera i robi to co kocha

    – Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …

    Ferrari, Aston Martin i składak Wigry – Sławomir Gołąb swój biznes stworzył od zera i robi to co kocha
  • Brązowy medal EcoVadis dla firmy TROTON

    Troton został uhonorowany kolejnym wyróżnieniem . Tym razem firma została nagrodzona brązowym medalem EcoVadis za zaangażowanie w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu. EcoVadis jest agencją/firmą ratingową oceniającą działania i praktyki dostawców w zakresie …

    Brązowy medal EcoVadis dla firmy TROTON

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się
x