Ważnym wydarzeniem każdego Forum – również tegorocznego – jest rozstrzygnięcie plebiscytu „Złoty Zderzak” – rankingu powstającego rokrocznie z analizy ogólnej jakości współpracy między Towarzystwami Ubezpieczeniowymi a serwisami – autoryzowanymi i nieautoryzowanymi. Oceniany jest poziom kompetencji i rzetelność likwidatorów technicznych, poziomu kompetencji i rzetelność likwidatorów merytorycznych, szybkość i sprawność procesu likwidacji szkody, ilość skarg, odwołań oraz pozwów sądowych kierowanych przeciwko TU jak i ocena atrakcyjności polis pod kątem ich sprzedaży. Badanie przeprowadzane jest za pomocą ankiety elektronicznej.
W roku ubiegłym w badaniu udział wzięło 14 Towarzystw Ubezpieczeniowych oraz kilkanaście tysięcy wspomnianych serwisów w układzie procentowym – 22% niezależne i 78% autoryzowane. Ankieta podzielona została na dwie części: główną – dotyczącą procesu likwidacji szkód oraz część dot. sprzedaży polis ubezpieczeniowych.
Zwycięzcą Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Firmami Ubezpieczeniowymi w roku 2011 została firma TUIR Allianz S.A. Drugie miejsce zajęło PZU S.A.. Na trzeciej pozycji uplasowało się Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych AVIVA.
Serdecznie zachęcamy wszystkie serwisy, które prowadzą naprawy blacharsko- lakiernicze do wzięcia udziału w badaniu poprzez wypełnienie specjalnej ankiety, która dostępna jest również na stronie:
http://moje-ankiety.pl/respond-28960.html
Koordynator:
Łukasz Szarama, szarama@pim.pl, 502-574-285
Podczas Ogólnopolskiego Kongresu Serwisów Naprawczych w Uniejowie zainaugurowano działalność nowego narzędzia, stworzonego przez sekcję blacharsko-lakierniczą …
Z ogromnym entuzjazmem ogłoszono zwycięzców tegorocznej, jubileuszowej X edycji Ogólnopolskiego Turnieju Młodych Lakierników. Wydarzenie, które …
Firma TROTON po raz 21. z rzędu została wyróżniona prestiżowym tytułem „Przedsiębiorstwo Fair Play”. To …