Po raz kolejny odbyło się ciekawe i ważne spotkanie uczestników branży likwidacji szkód organizowane przez Polską Izbę Motoryzacji (PIM). Do ApartHotel Termy Uniejów zjechali przedstawiciele blisko stu firm związanych z rynkiem napraw powypadkowych. Główna część stanowili reprezentanci warsztatów naprawczych, ale producenci i dystrybutorzy technologi stanowili również pokaźna grupę wśród uczestników mitingu.
Program Forum:
Aspekty ekonomiczne dla sektora MŚP. Czy branżę blacharsko – lakierniczą czeka recesja?
Marek Zuber, Ekonomista i analityk rynków finansowych
Przyszłość sektora motoryzacyjnego. Jaką przyszłość serwisom szykują producenci motoryzacyjni?
Andrzej Korpak, Niezależny Konsultant Branży Motoryzacyjnej
Jak skutecznie pozyskiwać pracowników? Nowe możliwości doskonalenia pracowników w świetle zmienionych przepisów prawa.
Krzysztof Świerk, Dyrektor Zarządzający Polskiej Izby Motoryzacji
Wyzwania rynku napraw w czasach rosnących kosztów
Andrzej Łojek, Ekspert branży automotive AkzoNobel Car Refinishes Poland
Koszty działania urządzeń lakierniczych na przykładach
Aleksander Terelak, Prezes Zarządu NTS (Narzędzia i Technika Serwisowa)
Zmiany w technologii napraw blacharskich pojazdów samochodowych – bezpieczne naprawy. Budowa samochodów kiedyś a dziś.
Sławomir Gołąb, Prezes AAColor
Bogusław Raatz, Właściciel firmy HERKULES AUTO-TECHNIKA
Dokąd zmierza rynek blacharsko – lakierniczy w Polsce? Sekcja Blacharsko – Lakiernicza PIM jako GAME CHANGER na rynku serwisów naprawczych.
Przemysław Bandura, Prezes Zarządu TESLA Approved Body Shop Auto Forma
Kamil Radziejewski, Właściciel firmy AUTOCONTR
Dodatkowe usługi zwiększające rentowność serwisów. Na czym dziś skutecznie zarabiać?
Mirosław Momot, Właściciel firmy rodzinnej Warsztat Samochodowy ”MOMOT”
Rafał Żmuda, THE WRAP CENTER – FOLIE PPF
Wojciech Wilkiewicz, CS-II International Inc
Bezpieczeństwo pracy w warsztatach mechaniki samochodowej – zagrożenia, wyzwania. Pożary samochodów elektrycznych.
Dariusz Stasiak, Specjalista ds. pożarnictwa oraz BHP Audytor wewnętrznych systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy
Judyta Belka-Domińczyk¸ CEO, Specjalista ds. Zarządzania Ochroną Środowiska Pracownia Doradztwa Środowiskowego
Jak prowadzić skuteczny marketing serwisu blacharsko – lakierniczego?
Sławomir Gołąb, Prezes AAColor
Daniel Grzyb, Ekspert Branży Elektromobilnej
Certyfikat PIM jako element budowania rentowności serwisu blacharko – lakierniczego
Piotr Bok, Ekspert Polskiej Izby Motoryzacji
PANEL DYSKUSYJNY: Nowe standardy w likwidacji szkód komunikacyjnych – Jak wdrożyć model Win-Win-Win?
Sławomir Pomarański p.o. Dyrektor Departamentu Inspekcji Ubezpieczeniowych w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego
Michał Siejka, Koordynator Zespołu Likwidacji Szkód Balcia Insurance SE
Justyna Radek, Radca Prawny
Piotr Bok, Ekspert Polskiej Izby Motoryzacji
Przemysław Bandura, Prezes Zarządu TESLA Approved Body Shop Auto Forma
Redakcja
Podczas Ogólnopolskiego Kongresu Serwisów Naprawczych w Uniejowie zainaugurowano działalność nowego narzędzia, stworzonego przez sekcję blacharsko-lakierniczą …
Z ogromnym entuzjazmem ogłoszono zwycięzców tegorocznej, jubileuszowej X edycji Ogólnopolskiego Turnieju Młodych Lakierników. Wydarzenie, które …
Firma TROTON po raz 21. z rzędu została wyróżniona prestiżowym tytułem „Przedsiębiorstwo Fair Play”. To …