Głównym punktem części konferencyjnej był przeprowadzony pod koniec 2013 roku rebranding, którego efektem było wprowadzenie na rynek marki Cromax wraz z jej nową tożsamością wizualną i charakterem.
Wśród Gości znaleźli się Autoryzowani Dystrybutorzy Cromax z całej Polski, zespoły techniczno-sprzedażowe marki oraz przedstawiciele Axalta Coating Systems.
Na powitanie, z rąk Roberta Wysockiego, Dyrektora Zarządzającego Axalta Coating Systems w Polsce oraz Marcina Walczaka Koordynatora marki Cromax każdy Autoryzowany Dystrybutor otrzymał certyfikat, będący znakiem przynależności do globalnej sieci dystrybucji Cromax.
Z dużym zainteresowaniem przyjęte zostały przedstawione podczas konferencji wyniki badań konsumenckich, zawierające informacje rynkowe, w tym dotyczące specyfiki branży lakierniczej oraz szczegółowo opisujące zachowania konsumentów charakterystyczne dla sektora usług blacharsko-lakierniczych.
Dane makroekonomiczne, analiza rynku motoryzacyjnego oraz pozycjonowanie marek lakierniczych – to tylko wybrane zagadnienia poruszone w czasie części konferencyjnej.
Ponadto, na uwagę zasługuje wystąpienie Damiana Miszudy, Autoryzowanego Dystrybutora Cromax z Piekar Śląskich, który podzielił się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi rynku, działalności operacyjnej i współpracy z marką Cromax.
A wieczorem… Wspólna zabawa i liczne konkursy, którym towarzyszył wszechobecny motyw przewodni: biało-czerwone logo marki Cromax.
AkzoNobel i Grupa Cichy-Zasada, lider w polskim sektorze dealerskim, ogłaszają przedłużenie współpracy na kolejnych pięć …
Po sześciu latach przerwy powraca wyjątkowa akcja ekologiczna – Wielkie Sprzątanie Brzegów Parsęty. Już 10 …
Niemal 200 marek i wystawców w 9 pawilonach wystawienniczych, ponad 20 premierowych modeli i nowych …