Dlaczego warto inwestować w outsourcing tekstyliów przemysłowych? To oszczędność: czasu, środków finansowych i nakładów organizacyjnych związanych z dostawą tekstyliów oraz usuwaniem odpadów. To także optymalne rozwiązanie dla zakładów przemysłowych, drukarń lub warsztatów samochodowych. System zarządzania tekstyliami firmy MEWA oferuje w tym zakresie korzystne warunki.
Jeszcze przed pierwszą dostawą firma MEWA oferuje profesjonalną konsultację. Pozwala ona klientowi dostosować zakres usługi do własnej branży i potrzeb. Jeśli klient nie chce z góry decydować się na długoterminowe zamówienie, może na przykład, w przypadku kolekcji odzieży roboczej Performance, zawrzeć umowę na jej próbne wykorzystanie z miesięcznym terminem wypowiedzenia. Następnie ustalany jest cykl wymiany tekstyliów zamawianych w systemie pełnej obsługi (dostawa – odbiór brudnych tekstyliów – pranie – ponowna dostawa czystych tekstyliów do klienta). Dokładne terminy oraz określenie ilości pozwalają lepiej zaplanować działania użytkownika i tym samym przyczyniają się do wzrostu efektywności jego działań.
Usługa specjalistów zajmujących się pielęgnacją tekstyliów jest dla odbiorcy szybka i wygodna. Klient nie musi np. za każdym razem kupować nowych ubrań roboczych dla pracowników, może je wynajmować od firmy MEWA, są one również naprawiane w ramach usługi w przypadku mniej poważnych uszkodzeń. Bez dodatkowych kosztów użytkownik może także zmieniać wielkość rozmiarów zamawianych ubrań, np. jeśli zmienia się pracownik. Oczywiście ilość zamawianych tekstyliów również może być odpowiednio dostosowywana. To pozwala zredukować koszty. Są one przejrzyste i łatwo je skalkulować. Poza tym zakres obsługi w ramach outsourcingu można także łatwiej i szybciej dostosować do aktualnych wymagań i potrzeb użytkownika.
Nie bez znaczenia jest też fakt, iż klient otrzymuje kompleksową usługę od jednego usługodawcy, co gwarantuje odpowiednią jakość wykorzystywanych produktów i ułatwia proces komunikacji oraz realizacji. Przy okazji klient może zamówić w firmie MEWA także maty absorpcyjne czy myjki do czyszczenia części, również w ramach systemu zarządzania tekstyliami.
W ramach usługi MEWA realizuje za klienta obowiązki wynikające z przepisów o ochronie środowiska w odniesieniu do czyściw, co stanowi istotne odciążenie dla użytkownika, zarówno w kontekście czasu, jak i nakładów działań.
Ponieważ tekstylia przemysłowe wynajmowane przez firmę MEWA mogą być prane – czyściwa bawełniane nawet do 50 razy – stanowi do istotny wkład w ochronę środowiska naturalnego poprzez zmniejszenie ilości odpadów.
Firma MEWA działa w oparciu o certyfikaty jakościowe ISO 9001 i ISO 14001, co sprawia, że jakość jej produktów jest taka sama we wszystkich krajach, gdzie są oferowane wyroby firmy. W 2015 r. firmie MEWA zaufało 174 600 klientów w całej Europie, wynajmując ponad milion ubrań roboczych i korzystając z 960 mln czyściw wielokrotnego użytku rocznie.
Firma MEWA zaopatruje firmy w całej Europie, gdzie posiada 44 placówki, oferując w ramach systemu pełnej obsługi odzież roboczą i ochronną, czyściwa, wycieraczki do butów, absorpcyjne maty olejowe, jak również urządzenia do czyszczenia części. Dodatkowo można także zamówić z katalogu artykuły BHP oferowane pod marką „World Wide Work by MEWA“. 4900 pracowników obsługuje ponad 174 600 klientów w przemyśle, handlu, rzemiośle i gastronomii. W 2015 roku firma osiągnęła obroty w wysokości 612 mln euro.
Założona w 1908 roku MEWA jest dzisiaj czołową firmą w segmencie zarządzania tekstyliami. W listopadzie 2013 roku, w ramach Niemieckiej Nagrody za Zrównoważony Rozwój, MEWA wyróżniona została jako jedna z trzech najlepszych niemieckich firm (Top 3) w kategorii „Najbardziej zrównoważony produkt/usługa w Niemczech“. W 2016 roku wydawnictwo Deutsche Standards po raz trzeci przyznało firmie tytuł „Marki Stulecia“, a w 2015 roku po raz drugi tytuł „Lidera Światowego Rynku”.
Pełna usługa w zakresie tekstyliów przemysłowych (np. czyściw) obejmuje dostawę tekstyliów odbiór zabrudzonych tekstyliów, pranie i ponowną dostawę już czystych tekstyliów.
Wynajmowanie odzieży roboczej dla pracowników od profesjonalnego usługodawcy oznacza odciążenie użytkownika w zakresie pozyskiwania odzieży i utrzymania jej w dobrym stanie.
Dokładne ustalenie terminów i ilości dostarczanych tekstyliów przemysłowych pozwala na lepsze planowanie i efektywniejszą pracę.
Firma TROTON po raz 21. z rzędu została wyróżniona prestiżowym tytułem „Przedsiębiorstwo Fair Play”. To …
Targi SEMA 2024, które odbyły się w dniach 5–8 listopada w Las Vegas, po raz …
Zakończyła się 27. edycja programu Przedsiębiorstwo Fair Play. Podczas Wielkiej Gali Finałowej 29 listopada br. …